Als we op school aankomen wenst Abby me succes met mijn eerste echte toets voor dit semester. Ik bedank haar en loop dan door naar het Marketing lokaal.
Als ik net het lokaal in wil lopen zie ik achterin de gang ineens Jorik en Ethan staan en de kriebel in mijn buik word erger. Ik twijfel of ik naar hem toe zal lopen maar dan zie ik ineens een meisje aan komen rennen met porno blond haar. Ze rent op de jongens af en geeft Jorik een knuffel en daarna vliegt ze Ethan om zijn nek. Dan gaat ze op haar tenen staan en fluistert iets in zijn oor. Er gaat een lichte steek door mijn buik. Is dit soms zijn vriendin? Blijkbaar is het heel grappig wat ze zegt want ze lachen allebei overdreven hard. Dan loopt het meisje naar Jorik en geeft hem een kus op zijn wang. Dan lopen Jorik en het meisje samen links de gang uit. Daar zal Julia blij mee zijn, die zal flippen als ze dit had gezien.
Ik hoop dat Ethan mij ziet en dan naar me toegelopen komt, maar helaas loopt hij rechts de gang uit. Als hij maar wel op tijd is voor de toets.
Als ik in het lokaal ga zitten pak ik mijn lievelingspen en mijn collegeblok. Ik neem snel nog even wat ezelsbruggetjes door, maar kan me niet concentreren omdat Ethan er nog steeds niet is. Ik blijf maar naar de deur kijken en steeds als er iemand binnenkomt hoop ik dat het Ethan is.
Als de leraar uiteindelijk begint met de toets blaadjes uit te delen zakt de moed me in de schoenen. Die sukkel komt gewoon niet opdagen. Ik raak gefrustreerd. Heb ik hem helemaal bijles gegeven komt hij niet eens de toets maken. Egoïstisch van hem. Ik bekijk snel de vragen en dan druk ik zo hard met mijn pen op het papier dat er een inktvlek over de eerste vraag uitloopt. Nu kan ik de eerste vraag niet goed meer lezen. Ik vloek binnensmonds maar ga dan verder naar de tweede vraag. Ik laat Ethan verdomme niet deze toets voor me verpesten. Ik concentreer me op de vragen en ik word weer wat rustiger omdat ik veel antwoorden weet.
JE LEEST
Not allowed -VOLTOOID-
Teen Fiction(LET OP! Seksuele content + groftaalgebruik + drugs gebruik, wees gewaarschuwd) 16+ Als Esmee onderweg is naar het nieuwe studentenhuis waar ze tijdens haar studie aan de Cambridge University zal verblijven, komt ze in de metro toevallig in gesprek...