Als we - gelukkig op tijd - op school aankomen, neem ik afscheid van Abby en ren ik bijna naar het marketing lokaal. Ik heb zo'n zin in de les, of nou ja eigenlijk heb ik zin om Ethan weer te zien.
Als ik voor het lokaal sta, adem ik even diep in en loop dan het lokaal binnen. Ik ben verbaasd als ik Ethan al zie zitten. Normaal is hij nooit op tijd. Ik ben altijd, afgezien van die ene keer dat ik te laat kwam en verplicht naast hem moest zitten, altijd eerder dan hem. Ik loop met een brede glimlach richting de plek naast Ethan die nog leeg is. Als Ethan mij aan ziet komen lopen gaan zijn mondhoeken omhoog en glinsteren zijn ogen. Ik voel een warm gevoel in mijn buik opkomen. Ik ga naast hem zitten en ik voel gelijk zijn hand op mijn knie. Ik bloos bij de tinteling die zijn aanraking veroorzaakt. Zal ik hem een kus geven? Ik buig mijn hoofd richting hem maar hij blijft strak voor zich uit kijken. Als hij mijn adem dichtbij zijn gezicht voelt merk ik dat er een rilling door zijn lijf gaat maar hij blijft strak vooruit kijken. Ik wend me snel van hem af.
Ik voel me afgewezen en volgens mij is nu mijn hele gezicht rood aangelopen van schaamte. Ik hoop dat niemand het opmerkt. Ik wil zijn hand van mijn knie slaan maar dan gaat zijn hand ineens langzaam hoger richting mijn boven been en knijpt hij er even zachtjes in. Ik kijk snel de klas rond om te zien of iemand het heeft gezien, maar iedereen is erg druk bezig met zichzelf.
Dan kijkt Ethan me aan. Ik staar naar zijn lippen als hij begint te praten. 'Es, je kan me nu niet zoenen, anders zit ik de hele les met een stijve in mijn broek.' Fluistert hij zacht. Ik huiver en giechel tegelijk. 'Dan moet je ook van mijn been afblijven want anders zit ik de hele les met een nat slipje.' Zeg ik grijnzend maar toch een beetje verlegen. Ethan bijt in zijn onderlip en knijpt tegelijkertijd harder in mijn been. Ik voel dat ik opgewonden word en ik wil met mijn hand richting zijn broek glijden.
'Ja nu allemaal even opletten, ik wil graag beginnen met de les, ik heb de cijfers van de vorige toets voor jullie.' Hoor ik de leraar ineens roepen van voorin de klas en ik kom gelijk weer terug in de werkelijkheid. Van schrik trek ik snel mijn hand terug. 'Je haalt het slechtste in me naar boven.' Slis ik tussen mijn tanden door en Ethan grijnst breed.
We zitten elkaar gewoon op te geilen in een klas lokaal. Dit kan echt niet. Ik duw snel zijn hand weg van m'n been en pak mijn tas. Ik pak mijn pen en collegeblok eruit en probeer Ethan geen aandacht meer te geven, bang dat ik in de verleiding kom om hem daar beneden te strelen. Dat wil ik eigenlijk al sinds ik met hem heb staan zoenen.
'Gaan we nu ineens preuts doen Es?' Fluistert Ethan verleidelijk in mijn oor. Ik knijp hard in mijn pen. 'Sst, ik wil mijn cijfer horen voor de toets, die jij niet gemaakt hebt omdat je niet bent komen opdagen. En je had nog wel zulke goede bijles gekregen van me.' Zeg ik plagend met opgetrokken wenkbrauwen. Ethan slaat gelijk zijn armen over elkaar heen en schuift iets verder van me vandaan. Ik giechel nu nog harder. Als Ethan ook een pen uit zijn tas pakt zie ik met een schuin oog dat het de pen is die ik hem één van de eerste lessen heb gegeven. Hij heeft hem gewoon nog steeds. Ik voel weer een warm gevoel in me opkomen maar richt dan snel mijn aandacht op de leraar.
JE LEEST
Not allowed -VOLTOOID-
Teen Fiction(LET OP! Seksuele content + groftaalgebruik + drugs gebruik, wees gewaarschuwd) 16+ Als Esmee onderweg is naar het nieuwe studentenhuis waar ze tijdens haar studie aan de Cambridge University zal verblijven, komt ze in de metro toevallig in gesprek...