Hoofdstuk 85

2.1K 41 3
                                    

'Ik dacht dat je alleen wilde slapen Es, maar dit vind ik een beter idee.' Grapt Ethan terwijl ik boven op hem lig. Zijn stevige ruwe handen glijden onder het shirt richting mijn bovenbenen. Het voelt heerlijk om weer door hem aangeraakt te worden en ik verlies bijna de controle over mezelf. Ik leg mijn handen op zijn blote -met tattoos versierde- lijf en wil hem het liefst zoenen. Ik kijk hem in zijn rood doorlopen ogen aan en kom dan snel weer tot de werkelijkheid. Ik sla zijn handen weg van mijn bovenbenen en ga recht op staan.
'Ja dat zeg ik toch, we gaan alleen slapen.' Snauw ik als ik richting mijn bed loop. Ik smijt een kussen richting zijn kant als ik in mijn bed ga liggen.
'Heb je ook een deken voor me?' Zegt Ethan nonchalant als ik net mijn eigen deken heb opgetrokken tot aan mijn neus. Als ik nu weer mijn bed verlaat heb ik kans dat Ethan alsnog ziet dat ik geen slipje aan heb. Net was het al awkward genoeg en een wonder dat hij het niet voelde of merkte dat ik praktisch naakt op hem gevallen was.
'Daar achter mijn bed staat een mand en daar zit een deken voor je in.' Snauw ik bot terug en draai met mijn gezicht naar de muur zodat ik hem niet meer hoef aan te kijken. Ik hoor dat hij zucht en zie zijn schim op de witte muur waar ik naar lig te staren. Ik kan mezelf niet bedwingen en draai me stiekem om zonder dat hij het merkt. Ik zie Ethans perfecte lichaam. Van dit plaatje zou ik nooit genoeg krijgen. Hij heeft echt een lekker kontje in die Calvin Klein boxer. Zijn tattoos passen perfect op zijn huid, alsof hij ermee geboren is. Voordat ik een voet in dit studentenhuis had gezet, haatte ik tattoos en vond ik ze ontzettend ordinair. Dat is nu wel anders.
Mijn mond valt een stukje open en ik voel kriebels tussen mijn benen. Dan kijk ik naar de voorkant van zijn boxershort en slik ik even. Ik krijg flashbacks naar het moment dat ik zijn stijve lid in mijn handen had, in een wc hokje op school.
'Wat zit je nou naar me te staren?' Zegt Ethan ineens lachend en ik schrik. Ik knipper snel met mijn ogen en verplaats mijn blik van zijn boxershort richting zijn gezicht om hem boos aan te kijken. 'Ik zit helemaal niet te staren.' Slis ik tussen mijn tanden door. Ethan barst ineens in schater lachen uit en ik word alleen maar nog gefrustreerder. Waarom laat ik hem in godsnaam ook op mijn kamer slapen na alles wat hij me heeft aangedaan? Ik heb alweer spijt dat ik toegezegd heb, maar hij heeft nu eenmaal dat effect op me. Ik kan hem moeilijk weigeren en weerstaan.
'Als je me gaat staan uitlachen kan je beter oprotten uit mijn kamer Ethan.' Zeg ik nors. 'Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd.' Zegt hij als hij net onder zijn deken gaat liggen op het matras. Ik kan niet goed zien of hij met zijn ogen rolt, maar ik ga er wel van uit.
'Mag ik echt niet bij jou in bed?' Zegt hij met een grijns op zijn gezicht. 'Je mag al blij zijn dat ik je überhaupt op mijn kamer laat slapen.' Zeg ik.
Het liefste had ik mijn deken voor hem open geslagen en hem met open armen omhelst, maar helaas laat de situatie tussen ons dat niet toe.
Ethan zucht hard. Ik had verwacht dat hij zijn hoofd van me weg zou draaien, maar hij blijft met zijn hoofd richting mijn bed liggen zodat ik hem nog steeds kan aankijken. 'Slaap lekker dan maar hé Es.' Zegt Ethan geïrriteerd. 'Slaap lekker Ethan.' Zeg ik zacht, ik wil me weer omdraaien naar de muur, maar ik besluit het niet te doen. Ik zie vanuit mijn bed dat Ethan zijn ogen langzaam sluit na nog een lief lachje op zijn gezicht waar ik bijna van smelt. Even blijf ik naar dit vredige beeld van Ethan met zijn ogen dicht in mijn kamer staren, en dan sluit ik vervolgens ook mijn ogen.

Als ik een tijdje in bed lig te woelen merk ik dat ik niet kan slapen. Ethan blijft maar door mijn gedachten spoken, nu nog wel erger dan voordat hij op mijn deur klopte. Ethan, mijn Ethan, de jongen waar ik nog altijd stapel verliefd op ben, ligt nu gewoon in mijn kamer. Ik open heel voorzichtig mijn ogen en kijk naar Ethan. Ethan lijkt al in katzwijm te liggen en hij heeft zijn mond een beetje open. Hmm, wat zou ik nu graag zonder slipje op zijn gezicht willen zitten. Ik schrik van mijn eigen gedachten maar giechel ook zachtjes in mezelf. Ik wil zo graag afmaken waar ik gebleven was voordat ik werd gestoord door deze prachtige jongen met zijn tattoos. Ik kwam verdomme bijna klaar, komt hij mijn zelfbevrediging sessie verstoren. Maar toch ben ik bang dat Ethan wakker word van mijn gekreun of iets in die richting als ik nu verder zou gaan. Mijn verlangen naar zijn aanrakingen zijn alleen maar erger geworden door vanavond. Ik wilde hem vergeten, maar in plaats daar van ben ik geil en ligt Ethan op mijn kamer. Goed bezig Es.
Ik kijk nog één keer naar Ethan en besluit dan mijn hand langzaam onder de dekens te laten glijden. Heel even voelen kan geen kwaad toch?
Ik wrijf eerst zachtjes over mijn bovenbeen en ga dan langzaam met mijn hand naar de binnenkant van mijn dij. Ik strijk zacht over mijn clitoris en moet op mijn onderlip bijten om een zachte kreun te onderdrukken. Es dit kan echt niet. Maar omdat het eigenlijk niet kan, en Ethan op minder dan een meter van me afligt, is het juist alleen nog maar spannender en opwindender. Als hij me maar niet betrapt. Ik knijp mijn ogen nog stijver dicht en ik beweeg steeds sneller over mijn clit. Mijn benen beginnen te spartelen en ik probeer ze in bedwang te houden, maar dat lukt niet. Fuck, de dekens ritselen veel te hard, straks word Ethan nog wakker!
Ik open snel mijn ogen om te kijken of Ethan nog steeds vredig ligt te slapen, maar dan schrik ik omdat het matras waarop hij net nog lag te slapen, leeg is.

Not allowed -VOLTOOID-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu