De ceremonie was prachtig. Ik heb wat traantjes weggepinkt, want het was zo mooi om twee verliefde mensen te zien die zich voor altijd zullen binden. Ook al is Ethans vader een chagrijn, hij houd wel zielsveel van Ethans moeder. Dat kan je aan alles zien. Het avond buffet was heerlijk. Ik heb mijn vingers er zelfs bij afgelikt, waardoor Ethan hard moest lachen. Ik heb er altijd van gedroomd om ooit zelf te trouwen. Ik wil het al vanaf het moment dat ik wist wat het in hield. Met zo'n prachtige zeemeerminnen jurk, een mega lange sluier, bruidsmeisjes, een koets met paardjes en natuurlijk een knappe man met tattoos die zielsveel van me houd. Ook echt alleen van mij houd. Dan krijgen we twee kinderen, een jongen en een meisje en—
'Esmee, wil je ook?' Hoor ik Ethan ineens vragen door mijn gedachtes heen. 'Sorry wat?'
'Wil je dansen?' Vraagt Ethan, wijzend naar de dansvloer. 'We hoefde toch niet te dansen? Dat heb je zelf gezegd.'
'Kom op Esmee, één dans, meer vraag ik niet.' Zegt Ethan smekend.
Dat doet me denken aan James, die wilde ook maar één dans, en een paar uur later hing mijn tong in zijn mond. Ik schud mijn hoofd zachtjes om die gedachten uit mijn hoofd te bannen.
'Nou goed, één dans, meer niet,' zeg ik nors. Ethan lacht en steekt zijn hand naar me uit. Ik pak zijn hand en hij trekt me mee de dansvloer op.
De grote bijkeuken is volledig omgetoverd tot dansvloer. Iedereen danst vrolijk, bijna niemand zit nog op zijn stoel. Er staat zelfs een dj-booth met een dj, plaatjes te draaien. Als we op de dansvloer aan komen word er precies een slow nummer gedraaid. Ethan pakt me zachtjes bij mijn heupen vast, en ik leg mijn handen om zijn nek. Hij trekt me dicht tegen z'n gespierde lijf aan en we schuifelen heen en weer. Onze voorhoofden leunen zachtjes tegen elkaar aan en ik vind het fijn. Te fijn.
'Zal ik je vanavond thuis brengen, of blijf je slapen?' Fluistert Ethan in mijn oor. Ik huiver bij zijn warme adem op mijn huid. 'Je weet dat ik niet kan blijven slapen Ethan.' Fluister ik terug. Ethan maakt een pruilmondje en ik lach erom.
'Je zou me bedenk tijd geven weet je nog?' Zeg ik nu iets serieuzer.
'Ja dat weet ik, maar jij zei ná de bruiloft dus ik dacht misschien kunnen we nu nog van het moment genieten.' Zegt Ethan met hese stem. Ik voel een tinteling tussen mijn benen bij zijn woorden. Ik wil het, ik wil hem zo graag, maar ik moet mezelf echt even de tijd gunnen om na te denken zonder afleidingen.
Ik voel dat Ethans handen richting mijn billen gaan en de tinteling tussen mijn benen word erger. Ik kijk hem aan in zijn licht bruine ogen. Wat ik nu ga zeggen kan eigenlijk echt niet, maar ik wil het zo graag. 'Ik wil wel blijven slapen.' Fluister ik in zijn oor. En dan zonder dat ik het door heb smelten onze lippen in elkaar. Mijn tong zoekt die van hem en dan ontmoeten ze elkaar. Ik woel zachtjes door zijn haar en het voelt heerlijk. Zo vertrouwd. Ik kan niet wachten om vanavond bij hem in bed te liggen. Bij die gedachte kreun ik zachtjes en trek lichtjes aan Ethans haar. Nu kreunt Ethan ook.
'Zozo broertje, pas je op dat je haar niet opeet.' Hoor ik ineens een lachende stem boven de muziek uit schreeuwen. Ik duw Ethan gelijk zachtjes van me af me en Ethan lijkt zich te schamen. Hij zet een stap bij me vandaan en ik kijk hem vragend aan. Hij kruist mijn blik niet en ik kijk dan wie ons uit het lekkere moment heeft gehaald.
Ik kijk recht in het gezicht van een knap meisje met lange blonde krullen en blauwe ogen. 'Esmee dit is Valerie mijn stiefzus.' Zegt Ethan, met zijn hand in zijn nek wrijvend. 'Ja nu wel eindelijk officieel hé, broertje. Mijn vader is met jou moeder getrouwd, hoe verzinnen ze het.' Zegt Valerie lachend en we schudden elkaar de hand. Vervolgens omhelst ze Ethan en trekt hem met zich mee. 'Ik steel hem even van je Esmee.' Zegt ze lachend en ze lopen verder de dansvloer op. Ethan kijkt me aan en geeft me snel een knipoog voordat hij in de menigte verdwijnt, met Valerie. Ik loop een beetje teleurgesteld terug naar mijn stoel.
Vandaar dat Ethan en de man waarmee zijn moeder getrouwd is niet op elkaar lijken, het is zijn stiefvader. En naar mijn mening is hun band net zo sterk als het stro haar van die Valerie. Helemaal niet dus.
Als ik de dansvloer op kijk zie ik dat Valerie heftig tegen Ethan probeert aan te twerken, maar dat Ethan er niks van wilt weten en afkeurende blikken geeft. Ik vind de aanblik misselijk makend en vraag me dan ineens af of ze ooit een stiekeme broer-zus affaire hebben gehad. Er loopt een rilling over mijn lijf bij het idee van Ethan en Valerie samen en pak mijn telefoon. Ik zie dat ik een berichtje van James heb.James [21:30] : Hey Esmee, zal ik je ook weer komen ophalen? Laat het me weten dan ben ik in een half uur bij je. ☺️ X
Ik kijk naar de dansvloer en zie dat Ethan nu met Valerie staat te schuifelen. Een jaloers gevoel vlamt in me op. Doe normaal Esmee, ze zijn gewoon broer en zus, probeer ik mezelf te laten herinneren. Mijn ogen blijven op het beeld gericht van Ethan en Valerie die staan te schuifelen, totdat Ethan zich ineens bevrijd uit haar greep en weer terug naar mij toegelopen komt. Snel stuur ik James een berichtje terug.
Me [21:36] : Hey James, nee dat hoeft niet. Ik blijf hier slapen. Wel heel lief van je. Welterusten alvast. X
'Hey Es, je had gewoon mee kunnen blijven dansen hoor.' Zegt Ethan als hij weer naast me komt zitten. Hij geeft een kus op mijn wang en legt zijn hand op mijn bovenbeen, maar ik duw de hand weg en staar voor me uit. 'Nou je had het erg naar je zin met Valerie, dus dan heb je mij niet meer nodig hé.' Zeg ik met een jaloerse ondertoon. 'Ah Es, ben je jaloers?' Vraagt Ethan plagerig. Ik negeer zijn vraag maar ik wil wel iets anders van hem weten. 'Hebben jij en Valerie vroeger, nou ja je weet wel?'
'Wat bedoel je?' Ethan kijkt me scheef aan.
'Je weet wel, seks gehad?'
Ethan proest het uit van het lachen. 'Ben je gek, dat is mijn zus hoor. Daar ga ik toch geen seks mee hebben.'
'Ze is je stiefzus, en ook pas officieel sinds vandaag, het had toch gekund, dat hoor je wel vaker.' Zeg ik onverschillig. Ethan schud zijn hoofd. 'Ik wist niet dat je zo over mij dacht, Es.'
Hij lijkt teleurgesteld in me te zijn.
'Ik denk zo helemaal niet over je, ik vraag het je alleen en ik...'
'Laat maar, ik ga pissen.' Zegt Ethan boos en dan loopt hij weg, richting de wc.
JE LEEST
Not allowed -VOLTOOID-
Teen Fiction(LET OP! Seksuele content + groftaalgebruik + drugs gebruik, wees gewaarschuwd) 16+ Als Esmee onderweg is naar het nieuwe studentenhuis waar ze tijdens haar studie aan de Cambridge University zal verblijven, komt ze in de metro toevallig in gesprek...