Hoofdstuk 63

2.2K 45 0
                                    

'Hoe meer ik met jou optrok, hoe minder ik ging voelen voor Julia. Ik dacht steeds meer aan jou, en Julia verdween uit mijn gedachten. Ik had ook het idee dat Julia niet meer echt met mij bezig was. Ze was elke dag met Jorik. Ik heb Jorik nog een paar keer gevraagd hoe het met Julia ging, en die zei dat het leek alsof er niks aan de hand was. Tot die ene keer, dat ik niet op kwam dagen bij de toets, waar jij mij bijles voor had gegeven. Voordat de les begon, kwam er een vriendin van Jorik naar ons toe. Ze deed heel erg close met me en vloog me zomaar ineens helemaal om mijn nek. Ze probeerde me te zoenen maar ik wilde niet. Ze had ergens opgevangen dat het uit zou zijn tussen Julia en mij, dus probeerde ze haar kans te pakken. Toen hebben zij en Julia gevochten, om mij. Ik kon niet op tijd bij de les zijn omdat ik bezig was hun uit elkaar te halen. Toen besefte ik dat Julia nog steeds veel voor mij voelt, en toen hebben we die dag ook gezoend.' Zegt Ethan zacht. Ik kijk hem teleurgesteld aan.
'Het is me wel duidelijk Ethan. Jij hoort bij Julia te zijn, en niet bij mij.' Zeg ik volkomen kalm. Ik ben blij dat hij nu echt eerlijk is. Ondertussen staan we stil voor een groot landhuis. De voortuin is heel groot, en de achtertuin nog groter, ik kan het niet heel goed zien omdat het donker is. Het huis heeft prachtige puntdaken.
Ik wil weglopen maar Ethan houd me tegen. Hij gaat voor me staan en legt zijn vertrouwde hand onder mijn kin. 'Ik besefte toen, na die kus, dat ik echt niks meer voor Julia voelde. Gister op het feest, ben ik naar haar toe gegaan om te praten. Ik heb gezegd dat ik niet verliefd meer op haar was, en zij hield vol dat ze ook niet meer verliefd op mij was. Vanochtend vroeg hebben we het uitgemaakt en ben ik weggegaan, en daarna ben ik nog terug gegaan om al mijn spullen op te halen. Toen kwam ik jou tegen in de gang en hadden we een heerlijk moment. Daardoor wist ik zeker dat je gevoelens voor mij er nog steeds waren. Esmee ik wil met jou zijn! Je bent echt de enigste voor mij.' Ethan probeert me te zoenen maar ik duw hem weg. 'Je liegt! Jullie hebben gisteravond gewoon nog seks gehad! Viespeuk! Ik dacht echt dat je nu eerlijk was, het is helemaal niet uit tussen jullie!' Gil ik. De woede is weer helemaal terug en ik sta er gewoon van te trillen. Ik begin te rennen. Ik ben er klaar mee. Ik heb alles al gehoord wat ik moest horen en het is er niet beter op geworden.
'Esmee blijf staan!' Gilt Ethan me na. Ik luister niet en blijf rennen. Dan hoor ik doffe voetstappen achter me. Fuck hij rent achter me aan. Mijn benen voelen als beton maar ik moet blijven rennen. Ik vertraag steeds meer, en Ethan komt sneller en sneller dichterbij. 'Laat me met rust!' Gil ik terug. Dan is Ethan zo dichtbij dat hij me kan vast pakken. Hij tilt me op en hangt me over zijn schouder. 'Zet me godverdomme neer!' Gil ik zo hard dat ik er schor van word. Ik sla wild om me heen maar ik weet hem niet te raken. Ethan loopt helemaal terug naar de plek waar we net nog stonden te praten voor het landhuis. Met mij nog steeds over zijn schouder. Ik scheld hem voor alles uit wat ik kan bedenken. 'Viespeuk, leugenaar ik haat je!' Gil ik maar Ethan reageert niet. Ineens loopt Ethan het erf van het landhuis op en ik kijk verbaasd om hem heen. 'Wat ga je doen?' Vraag ik, nog altijd boos. Ethan loopt het trapje op naar de voordeur. Het lijkt alsof hij iets met het slot doet. 'Je gaat toch niet inbreken hé?'
Dan graait Ethan in zijn zak en ik hoor een sleutel rinkelen. Hij draai een sleutel in het slot en duwt de deur al krakend open. What the fuck, is dit zijn tweede huis?
Als hij naar binnen stapt zie ik een marmeren vloer en wat moderne meubels. Ik hang namelijk nog steeds over zijn schouder. Ik ben sprakeloos als hij me zachtjes op de grond zet. De woonkamer waar we in staan is mega groot en mooi. Hij gaat op een grote loungebank liggen en trapt zijn zwarte All Stars uit. 'Wat is dit?' Vraag ik vol verbazing. 'Dit is het huis van mijn ouders.' Zegt hij glimlachend. Hij klopt op de bank en ik ga noodgedwongen naast hem zitten. Ik laat mijn lippen uit elkaar wijken om nog iets te zeggen, maar hij snoert me de mond. 'Laat me nou alsjeblieft eerst mijn verhaal afmaken.' Smeekt hij bijna. Ik knik.
'Toen ik bij Julia op haar kamer was gisternacht, moest ik aan jou denken. Eerlijk gezegd raakte ik opgewonden omdat ik aan jou dacht, maar jij was er niet, en zij wel. Julia begon me ineens te zoenen en ik duwde haar weg. Ik vroeg waar ze mee bezig was. Ze zei dat we op zich nog wel een laatste keer seks konden hebben, want het zou daarna nooit meer gebeuren omdat het uit was tussen ons. We waren aan het zoenen en ze kleedde me langzaam uit. Tot dat ik in mijn boxer lag. Ze wilde mijn boxer uittrekken, maar ik kon het niet. Ik moest joú zien. Ik stuurde je snel een appje en je stuurde terug dat je al in bed lag. Met een smoesje dat ik naar de wc moest, ben ik weggeglipt uit Julia's kamer op weg naar jou kamer. Ik wist welke kamer van jou was, omdat ik wist dat die kamer kort geleden nog leeg stond. Ik klopte hard op je deur maar ik kreeg geen gehoor, ik heb zelfs nog je naam geroepen maar er werd niet open gedaan. Ik dacht dat je sliep en ben toen terug gelopen, ik wilde me weer gaan aankleden en terug naar mijn studentenhuis gaan zonder seks met Julia te hebben. Toen botste ik voordat ik bij Julia's kamer was tegen die klote James aan en zag ik verdomme dat je hand in hand met hem liep. En je had ook tegen me gelogen want je lag helemaal niet in je bed. Ik was zo kwaad op je op dat moment. Als Julia ons niet onderbroken had, had ik James echt een gebroken neus geslagen.' Ethan balt zijn vuist en slaat keihard in een kussen die achter ons ligt. Ik schrik en schuif een stuk bij hem vandaan.

Not allowed -VOLTOOID-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu