Daar ging hij dan het interview in en Lou kwam bij me zitten. 'Dat heb je weer fantastisch gedaan Lottie. Ik ben blij dat jij mijn vervangster wordt. Niall vertrouwt je blindelings en het klikt met Niall en de crew. En je gaat hier het meeste aan hebben dan aan een stomme stage thuis.' Ik knikte. Ik leek gekluisterd aan Nialls lippen bij zijn interview. Hij deed het fantastisch. 'Morgenochtend vertrek ik maar je gaat dit hier zo goed doen. Daar ben ik van overtuigd. En ik denk dat Niall je echt beschermd.' Lachte ze. Als Niall terug backstage kwam gaf ze me een knuffel en ging met mij naar Nialls changing room.
Achter het gordijn stond hij zich uit te kleden en zijn andere kleren aan te doen. Daarna kwam hij naar me toe om me te bedanken en me een knuffel te geven. Hij herinnerde me er aan dat we deze namiddag een dag hadden om zijn haar te kleuren. We spraken af dat op mijn hotelkamer te doen. We besloten om na het interview naar het hotel te gaan en wat op de hotelkamer te laten leveren van het restaurant op het gelijkvloers.
Niall zorgde ervoor dat we bijna een drie gangen menu aan broodjes kregen in mijn hotelkamer aan ons klein tafeltje voor twee. Hij wou dat ik niets tekort had. Het was heerlijk. We genoten ook van elkaars aanwezigheid. Ik vond het enkel wel jammer dat ik nog niet veel met de crew heb gedaan. Niall zei dat we deze avond met heel de crew uit eten gingen hier beneden in het restaurant. Dat vond ik fijn. Als het personeel alles meenam, was het tijd voor Niall zijn haar.
Ik zette alle producten klaar en Niall zorgde voor een stoel in de badkamer. Ik nam een hap lucht tot me en de benodigdheden. Ik maakte eerst het mengsel zoals Lou me al eens had getoond. 'Daar gaan we dan.' Zei ik onzeker toen ik klaar was met het mengsel. 'Ben je er klaar voor?' Vroeg ik hem snel en ging even met mijn vingers door zijn prachtige haren. De meeste fans zouden gek worden hoe ik door zijn haar ging, een droom voor hen. 'Als jij er klaar voor bent, zijn wij er samen klaar voor.' Zei hij zacht en nam mijn hand om er lichtjes ter bevestiging in te knijpen. Ik voelde mij op mijn gemak bij hem. Alsof ik hem al jaren ken. Ik begon met zijn haar te kleuren. Van zodra ik klaar was moest hij even wachten voor dat we het konden wassen.
'Heb je nog iets van je ouders of je vriendinnen gehoord?' Vroeg hij nieuwsgierig. 'Mijn ouders hoor ik vaak per sms maar mijn vriendinnen zijn ook op stage bij jouw vrienden weet je nog dat jij daarvoor hebt gezorgd.' 'Oh ja juist. Maar ze zullen toch binnenkort wel iets van zich laten horen. En anders je hebt mij nog.' Lachte hij zachtjes en keek me aan. Ik ging om de badrand zitten. Hij draaide zich naar mij toe wachtend tot we zijn hoofd konden wassen. 'Nog eventjes en je bent terug weer een stukje blonder.' Grapte ik. 'Kijk er wel naar uit om terug een brunette te worden binnenkort.' Gaf hij toe.
We praatte nog eventjes door tot het alarm afging hij zette zich klaar bij de kraan zo dat ik zijn haar kon wassen en door zijn haar kon gaan. Het voelde zijdezacht aan. Ik zorgde dat alle kleurresten uit zijn haar verdween. Ik nam snel een handdoek en schudde lachend door zijn haar. Ik schudde hem bijna door elkaar lachend. Je zag hem plezier beleven. 'Ik ga wel snel je haar drogen voor het resultaat.' Zei ik hem. Ik nam de haardroger en begon door zijn haren te gaan. Als ze droog waren pakte ik de gel en gleed ermee door zijn haar om een kuif te maken.
'Zo meneer Horan. U bent klaar voor het diner met de crew.' Lachte ik. 'Ik zal je zo laten dat je even je kan verfrissen en iets leuks kan aandoen. Ik pik je om vijf uur op aan je hotelkamer..' Hij bedankte me nog eens en ging naar zijn hotelkamer. Ik zag dat ik nog een uurtje had. Ik douchte me snel en belde Lou even voor te bekijken wat ik met mijn haar kon doen en welk jurkje ik kon aandoen.
Ze stormde de kamer bijna binnen. Ze koos samen eerst voor het jurkje om dan de rest daar op af te stemmen. 'Zitten jij' Beval ze me. Ze nam mij krultang en begon mijn haar te krullen. Na het krullen begon ze aan mijn make up. Net op tijd want Niall klopte net op de deur. Hij was een beetje sprakeloos voor de eerste keer. 'Mag ik zo mee naar de crew?' Ik bekeek hem, in zijn zwart pak en handen in zijn zakken. 'Jij ziet er ook niet slecht uit.' Lachte ik zachtjes om de stilte te breken. 'Je ziet er prachtig uit. Je mag altijd mee al loop je erbij in een joggingbroek.' Zei hij en nam mijn hand. Lou was snel naar haar kamer gegaan om haar handtas nog te nemen. Ik sloot de deur en ik volgde Niall.
Ik kon niet geloven dat ik hier chique gekleed naast Niall liep. We stapten snel de lift in en zorgden dat we snel beneden waren. Daar wachtte de crew. Ik kreeg heel veel complimenten. Lou en Niall stonden erop om naast me te zitten. Tegenover mij zat Tracy. Naast haar zaten geluidsmannen Jason en Paul. Deze had ik bij de opruim een beetje beter leren kennen. Waren hele fijne mannen. Niall trakteerde zijn crew eens om de zoveel keer op een diner. Als er iemand nieuw was of een splinternieuwe locatie waar ze nooit zijn geweest, of voor iemand zijn verjaardag,...
Niall gaf echt om zijn team en die geven dan ook veel voldoening bij hem terug. Het was fantastisch eten en drinken. Ik genoot ervan. Al had ik misschien niet zoveel moeten drinken...
JE LEEST
The Hairdresser
Teen FictionLottie, beter bekend onder de naam Charlotte, volgt een opleiding tot kapster en make up artieste. Wanneer Lou ziek valt komt Niall langs op haar school. Er is maar een iemand die kans maakt op de styliste, hairdresser en make up artieste te worden...