Hoofdstuk 10

232 2 0
                                    

'Het is showtime.' Kondigde ze aan en bracht Niall richting het podium. Ik zocht mijn kruk en ging in de coulissen zitten. Tracy kwam bij me zitten en keek me aan om een gesprek met me aan te knopen. 'jij en Niall?' vroeg ze polsend. Ik durfde niet antwoorden. 'ik zag jullie zoenen met dat grapje van die oorbel dus ontkennen is er niet aan jongedame. Maar proficiat. Ik gun het jou en Niall van harte.' 'Hou je het nog even stil? Het is nog maar pril en Niall en ik willen even een weekje wachten tot we zekerder zijn om het aan de crew te vertellen.'

'Geen probleem. Een tip. Dan zou ik in je hotelkamer smoezen dan hier in de arena. Zelfs de kleedkamer is niet altijd veilig als ik het al te weten kan komen.' lachte ze zachtjes. Ze nam haar mobiel en liet het filmpje van de oorbel zien. 'ik vond het veel te schattig om niet op te nemen.' Vertelde ze me. Ik vroeg haar om het filmpje naar me door te sturen. Ze deed wat ik haar vroeg en ze was blij dat ik het was en niet Victoria die een koppel werd met Niall. Dat wou niemand van de crew. Ze haatte Victoria.

Ik bewaarde het filmpje en wachtte tot het concert voorbij was. Ik hielp de rest van de crew met opruimen zodat het echt niet verdacht was dat ik en Niall iets hadden. Ze wisten wel dat we na het concert nog wel afspraken in onze hotelkamer maar daar doen we toch niets mis mee. Ik was bezig met alle kabels op te rollen wanneer Niall me bijna liet schrikken.  Ik moest enkel die kabels nog oprollen en dan kon iedereen tijdig naar het hotel.

Ik volgde hem naar zijn hotelkamer. Ik zorgde dat de deur goed toe was. 'we moeten voorzichtiger zijn. Tracy heeft ons betrapt en gefilmd..' ik liet hem het filmpje zien. Hij vond het wel een fijn filmpje om te zien. 'Dan zullen we het morgen als we aankomen op ons volgende bestemming dan maar zeggen. Ik nodig ze uit voor een leuk etentje in mijn huis. We gaan naar Hollywood die buurt en ik heb daar een huisje. Ik heb voor de crew ook wat gehuurd. Enkele kunnen in de huizen van Harry en Liam verblijven. En ik heb nog een huis gehuurd voor het overige deel. Tracy zou wel mee in ons huisje slapen als je dat niet erg vind. Dat is het enige crew lid.'' Ze weet het van ons dus het maakt dan ook niet veel uit. Dus we zeggen het morgen?' Hij knikte. ' Bereid je voor op een rit van toch minstens 5 uur morgen. Wij nemen samen met Tracy en het voorprogramma en haar crew de tourbus. De andere nemen een apart busje. Dus vijf uur niet klef doen. ' lachte hij en deed een pruillipje.

' vanaf morgen gaat het anders zijn Niall.. ' ik zuchte want ik wou niet dat ze anders met me omgingen. Ik help hun nou opruimen en ik knuffel hen. Net als familie. 'Komt goed Lottie. We kunnen dit.' Hij kneep ter bevestiging in mijn hand. Ik knikte gaf hem een kus en een knuffel. 'Ik ga proberen te slapen. Morgen een zware rit achter de rug.' Zei ik hem en liet hem alleen in zijn hotelkamer.

Ik ging snel mijn bed in. De volgende morgen sloeg ik aan het inpakken. Voor ik bijna klaar was klopte Niall op de deur. 'Bijna klaar?' 'Bijna. Nog de laatste dingen.' Hij zette zijn koffer neer, stopte zijn kaart voor uit te checken in zijn broekzak en begon me mee te helpen. Voor dat ik mijn grote koffer kon pakken, nam hij deze en zijn koffer. 'Pak jij maar lichtere dingen.' Vertelde hij mij, bijna bevelend. 'Ik ben niet zwak hoor ik  kan wel wat dragen hoor.' 'Ik wil mijn meisje ontlasten, voor haar zorgen.' Zei hij zacht. 'Dat is heel lief van je maar ik kan het zelf hoor.' Ik kuste hem en ondertussen nam ik mijn koffer uit zijn handen. Ik had mijn koffer en de make up/hairstyling koffer. 'Trouwens als je dat deed weten ze onmiddellijk dat er wat tussen ons is. '

Ik keek nog snel of ik niets vergat en zo verlieten we ook mijn hotelkamer. Iedereen verzamelde aan de lobby om zich zo te verdelen in de bussen. Niall bracht onze kaartjes naar de receptie en bedankte hen voor de goede zorgen. Ik volgde Niall richting de bus. Ik zocht een plaatsje. Niall kwam bij me zitten samen met Tracy. Ik nam mijn mobiel en oortjes en begon wat muziek te luisteren. Ik hoorde Tracy een beetje polsen bij Niall over onze relatie. Ik liet hen doen. De andere crewleden of die van het voorprogramma zaten toch aan de andere kant van de bus. Ik zag een kleine sprankeling in zijn ogen als ik hem over ons zag vertellen. Ik hoorde niet alles maar dat hoefde ook niet voor mij.

Na een uurtje muziek luisteren voelde ik een hoofd even tegen mijn schouder in slaap vallen. Het was Niall. Hij had de vermoeidheid laten winnen. Ik zag dat Tracy ook in slaap was gevallen. Ik plaatste snel een kus op zijn voorhoofd en trok een foto van slapende Niall op mijn schouder en mijn gezicht. Ik stelde het in als mijn achtergrond op mijn mobiel. De foto was zo perfect. Ik scrolde nog eens door Facebook en zocht eventueel nog make up en styling tips op het internet. Zowel voor het voorprogramma als voor Niall.

Na dat een uurtje te hebben gedaan viel ik ook in slaap. Net voordat ze afriepen dat we er waren was ik wakker. Niall sliep nog steeds tegen mijn schouder. Tracy was intussen wel wakker. 'Ah schone slaapster. Schone slaper ligt nog altijd tegen je aan.' Lachte ze. Ze had een foto genomen van mij en Niall die sliepen en stuurde die me door. 'Ik zal Doornroosje maar wakker maken?' Lachte ik. 'Maak hem wakker met een kus dan is hij direct wakker.' Stelde Tracy voor. Ik lachte en keek snel of ik en Tracy de enigste waren die hier in de ruimte waren, ja dus. Ik hield hem weg van mijn schouder en nam zijn gezicht zacht in mijn handen zodat hij toch nog niet wakker werd. Ik gaf hem een kus.

The HairdresserWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu