'Kom hier.' Zei hij zacht en gaf me een knuffel. Hij duwde me op zijn schoot, ging door mijn haar, plaatste een kusje op mijn slaap. Ik huilde tegen zijn borst. 'We kunnen dit samen aan. Ik ben er voor je Lot. Als we niet naar Londen geraken zorg ik ervoor dat we zoveel mogelijk met je familie in contact blijven.' 'Dank je Niall.' We zwegen even terwijl Niall door mijn haar bleef gaan.
Ik keek naar hem. 'Ik zie je graag.' 'Ik zie je nog liever.' Zei hij lachend en plaatste zijn neus tegen de mijne. Ik begon hem opnieuw te kussen waardoor hij naar achterviel. We lachten en ik lag op hem. 'En nu?' Zei ik hem plagend. 'I'm all yours miss Williams.' Lachte hij. Hij gaf zich over. Ik kuste hem opnieuw en passioneel. Daarna rolde ik van hem af om mijn hoofd op zijn borst te kunnen leggen. Zijn hartslag maakte me rustig. 'Als we niet naar Londen kunnen, het maakt me niet meer uit, als ik maar bij jou ben.' Zei ik hem zacht. Een kleine glimlach verscheen op zijn lippen. 'Ik ben ook gelukkig waar jij ook mag zijn, al is het hier of Londen. We zullen het later wel zien. Het spijt me dat ik deze week mijn pijlen op Mullingar heb gezet voor later.'
'Het is niet erg. Het is toch normaal dat je hier wilt blijven waar je geboren bent?' Hij keek me aan en knikte. 'We zien wel wat er op ons afkomt.' Zei hij en we gingen terug naar binnen bij Maura. Maura was blij dat we het goed hadden gemaakt en we maakten er een fijne dag van samen met ons drietjes. Wat tv of films kijken, luisteren naar Nialls nieuwe album dat binnenkort verscheen.
De volgende dag stonden we op. We maakten ons klaar voor naar de luchthaven te gaan, hopend op onze vlucht.
Maura bleef wachten tot we iets hoorden van onze vlucht. Het laatste uur kregen we eindelijk te horen dat we naar huis konden. Ik nam toen Niall stevig in mijn armen. 'Yes.' Zei ik tegen hem. We namen plaats in het vliegtuig. Sliepen even en voor we het wisten waren we in de luchthaven in Londen.We reden snel naar huis. Daar kreeg Niall telefoons voor live video's of optredens van thuis uit uit te voeren. Hij zag dat wel zitten. Dan was hij bezig in quarantaine. Ik vond het fijn voor hem. Het was zijn afleiding. Die namiddag besloten we samen te koken. Niall chef kok voor mij dat vond hij leuk. Hij voelde zich normaal bij me. Hij kon zichzelf zijn. Hij kookte trouwens heerlijk.
Zo viel de avond. Met een lekker drankje en een avondje film sloten we de dag af. Mijn ogen vielen toe op de bank waardoor Niall me in zijn armen naar boven bracht. 'Liefje'. Hij maakte me zachtjes wakker. 'Doe je pyjama aan.' Zei hij en plaatste een kus op mijn slaap. Ik opende m'n ogen en rekte me even uit. Ik zocht mijn pyjama en wisselde van kleren. Hij had ondertussen zijn boxers al aan. Ik nestelde me tegen hem aan. 'Slaapwel liefje.' Zei hij en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik viel snel in slaap in zijn armen.
De volgende dag werd ik wakker. Ik draaide me om, om zijn gezicht goed te zien. Zijn ogen waren nog niet open. Het was bijna half tien. 'Ni.' Zei ik zacht en kuste hem zachtjes wakker. Hij gromde even. Ik lachte en begon hem weer te zoenen.
'Wakker worden.' Zei ik hem zachtjes. Hij opende zijn ogen en keek me aan. 'Hoe laat is het?' 'Half tien.' Ik stapte uit bed voor me om te kleden. Hij besloot in zijn bed te blijven liggen, de luierik. Ik douchte me en kleedde me om. Als ik in de slaapkamer stond besloot hij me zijn idee voor te leggen. Hij vroeg me om naar een andere kamer te gaan om een live video met zijn fans te doen, dat zij konden chatten en dingen vragen. 'Je weet toch wel als je het zo in je bloot bovenlijf in bed gaat doen dat je heel veel fans gaat gek krijgen?' 'Als ik maar eentje gek krijg is het goed en dat ben jij.' Lachte hij. Hij gaf me een kus en bedankte me voor het begrip.
Ik kon het niet laten en besloot naar beneden te gaan voor een ontbijtje en de laptop hier aan te zetten. Hij kondigde net aan zijn fans, binnen een kwartiertje een live video op instagram te doen. Ik maakte een kom ontbijtgranen en at die voor de laptop op, wachtend op Nialls live video.
Daar verscheen hij dan, mijn vriendje voor heel de wereld. 'Hey lieve fans, hier ben ik weer. Aangezien iedereen moet thuisblijven heb ik dit op een zaterdagmorgen gepland. Stel je leuke vragen of verzoekjes.' Niall zag er zo sexy uit in zijn ochtendbeeld, laken half voor zijn bloot bovenlijf, haar in de war.
Ik besloot een nieuwe nickname te maken, zodat hij niet wist dat ik het zou zijn:
NiallLottieForeverDe Livechat stroomde binnen en Niall kon bijna niet op alle dingen antwoorden. Ik besloot mijn stoute schoenen aan te trekken:
NiallLottieForever: Gooi eens een kushandje naar je fans.
Hij lachte en deed het. 'Trouwens mooie nickname, zal Lottie vast leuk vinden.' Goed, hij heeft niets door. Ik bekeek de chat nog eens naar de andere vragen:
ChelseaHoran: Wanneer komt dat album uit?
NiallBabe: Hoe is het met Lottie en met jou? Waarom komt ze niet mee in de video?
GirlyHoran: Als je een liedje van je nieuwe album moet kiezen, welke is je favoriet?
BabyHoranINeedhim: Komt er nog een reunie met de andere jongens?Ik voelde Nialls druk al. 'Het album is normaal gepland voor volgende week uit te komen dus houd alle kanalen in het oog. Met mij en Lottie gaat het goed, ze heeft vorige week mijn familie gezien. Ze is fantastisch. Ze is niet mee in de video omdat ik zei dat dit voor mij en m'n fans was en ze respecteerde het. Ze is een schatje. Mijn favoriet op het nieuwe album heb je al gehoord, dat is namelijk 'Black And White' hetgene dat je in Londen hebt gehoord met het filmpje van mij en Lottie. Ik hoop een reunie en ik geloof dat die er komt maar wanneer dat weet ik niet.'
JE LEEST
The Hairdresser
Teen FictionLottie, beter bekend onder de naam Charlotte, volgt een opleiding tot kapster en make up artieste. Wanneer Lou ziek valt komt Niall langs op haar school. Er is maar een iemand die kans maakt op de styliste, hairdresser en make up artieste te worden...