Epiloog

200 3 0
                                    

- Drie jaar later -

'Horan, komaan kom nu naar hier. Ik heb nog genoeg te doen vandaag.' Riep ik Niall. Scott was samen met zijn kleine zus op het springkasteel aan het spelen dat we voor een week hadden gehuurd voor Katie haar derde verjaardag. 'Welke Horan?' Plaagde hij. 'Senior. Nu duidelijk genoeg.' 'Hé ik ben niet oud en versleten.' Zei hij als hij naar me toeging. Ik duwde hem op de stoel. Scott zijn haar had ik net gedaan, nu nog Niall en Katie. Ik knipte Nialls haar. 'Nu zie je er weer prachtig uit.' Zei ik hem en plaatste een kus op zijn slaap. 'En daarvoor was ik lelijk dan?' Lachte hij. 'Jezus wat ben jij in vorm.' Zei ik en borstelde de haren van het terras weg.

Daarna volgde Katie. Ik wandelde naar het springkasteel en pakte haar op. Ik zette haar op de stoel. Ze had de 'wiebel.' Net als haar papa... Qua uiterlijk was het echt een Mini Lottie maar karakter was het echt Niall. Een willetje had ze wel. Ik knipte de puntjes van haar haar hoe goed dat dat zou lukken. 'Mama en papa vlechtjeswedstrijd?' Voreg ik haar. Sinds Niall en ik haar haar konden vlechten, liet ik Niall zoveel oefenen en wedstrijdjes met me doen. Niall deed de ene kant, de rechterkant en ik de linkerkant. 'Gaat nog best goed schat.' Zei ik hem. Als we klaar waren kon Katie kijken. 'Mama goed gedaan!' 'Katie, je had voor papa moeten kiezen.' Zei Niall. 'Waarheid komt uit de kindermond he schat.' Lachte ik en plantte een kus op zijn zachte lippen. 'Best nog goed gedaan.' Zei ik hem en maakte zijn vlecht iets beter zodat het twee mooie vlechtjes waren.

Ik vroeg aan Niall om op de kids te letten, die gingen weer het springkasteel op. Ik borstelde weer alles bijeen van het terras. Ik zette de stoelen goed, net als de tafels. Liam, Harry en Louis kwamen met hun kinderen en vriendinnen langs. Niall keek er wel naar uit. Sinds Katie kwam, trad hij niet zoveel op, toch niet over de hele wereld. Zo eens af en toe Engeland en Ierland en daar bleef het bij of de allerbekendste awardshows. Hij schreef vooral liedjes en die gaf hij door aan bekende namen zoals Ariana Grande of Lady Gaga of soms zelfs zijn beste vriend Harry.

Ik ging de keuken in en begon met het snijden van alle groenten en het klaarmaken voor het vlees op de barbecue. Ook zorgde ik dat de drank goed gekoeld was. Ik zette Nialls cd Heartbreak Weather op en zong mee. Ik vond het grappig dat ik nog altijd verzot ben op zijn album. Soms mis ik de tour wel van het ontdekken van steden maar ik zou me mijn leven zonder Scott en Katie niet meer kunnen voorstellen. Kleine handjes trokken aan mijn broek. 'Mama?' Vroeg het kleine meisje met de vlechtjes. 'Wat is er schat? Papa is toch ook buiten?' Vroeg ik haar. Ik stopte met snijden van de groentes en pakte haar op om naar buiten te gaan. Scott zat nog altijd op het springkasteel. Ik ging zitten met mijn kleine meisje op de schoot. 'Komt ome Louis?' 'Ja, en die neemt Freddie mee en tante Eleanor.' 'Ik heb bang van Freddie.' 'Freddie doet jou niets lieve schat. En als hij wat doet moet je het tegen mij, papa of ome Louis zeggen.' Stelde ik haar gerust.

Ze wandelde naar het springkasteel. Ik zorgde dat alles klaar is. Ik was net op tijd want langs de zijpoort verscheen de eerste gasten weer. 'Louis!' Zei Niall vrolijk als hij het poortje opende. Freddie wandelde al direct naar Scott om hem te knuffelen. Tussen Scott en Freddie zat er maar één of twee jaar leeftijdsverschil. 'Hee Louis.' Zei ik en gaf hem een knuffel. 'Bedankt voor de uitnodiging.' Zei hij en gaf me een bloemetje en een fles wijn. 'Dat had je niet moeten doen. ' 'Een bloemetje voor een prachtige gastvrouw.' Lachte hij. 'Hee pas op wat je zegt het Tomlinson. Ze is van mij.' 'Ja ik weet het ik was samen met Tracy haar getuige van jullie trouw.' Lachte hij.

We waren vorig jaar rond deze tijd getrouwd. Katie was twee jaar en kon samen met Scott de ringen geven en bepaalde leuke dingen doen, we hadden gewacht met de trouw tot ze allebei groot genoeg waren. Harry kwam ook binnen met Amy. Zij waren de enige met nog geen kids, Harry was nog steeds zanger en ze wouden nog even de wereld verkennen met hun tweetjes. Ze hadden nog tijd genoeg voor een baby. Harry gaf me net als bij Niall een knuffel. Hij ging daarna naar de kids. Scott gaf Harry een highfive en kleine Katie probeerde een poging te wagen om hetzelfde te doen maar ze faalde erin.

Freddie die was een grap aan het uithalen met Harry. Harry verdween stilaan aan de tafel aan het terras. Liam kwam als laatste binnen met Bear. Hij had zijn vriendin niet mee. Bear ging ook naar het springkasteel. 'Hee Li.' Zei ik hem en nam hem in mijn armen.

'Hoe is het met je?' Vroeg hij oprecht. 'Gaat goed, voor zover overleven met drie peuters gaat.' Lachte ik. Niall had het gelukkig niet gehoord. Ik ging de keuken in voor het aperitief zowel drank als hapjes te halen en het neer te zetten op tafel.

Ik ging terug zitten. Ik hoorde ineens gehuil, ja het was Katie. Ze rende naar me toe. Het is een mama's kindje.' Mama mama, ikke gevallen.' Ik zette haar op mijn schoot tegen mijn borst met haar gezicht en ging met mijn hand over haar haar en gezicht. 'SSh...' Zei ik kalm. Ik plaatste een kus op haar hoofd. 'Ga je zo terug spelen met je broer en de jongens?' 'Nee die zijn te wild.' Zei ze boos. Ik keek naar Niall. 'Zal papa mee op het springkasteel komen?' Vroeg Niall aan Katie. 'Nee mama!' Zei ze boos tegen Niall. 'Je bent niet meer belangrijk papa.' Lachte Louis. Ik stond op en ging mee met kleine Katie springen. Na tien minuten zei ik tegen haar dat ze maar met de jongens moest spelen.

Zo kon ik eindelijk genieten van de zon, mijn gezinnnetje, mijn vrienden en alles wat erbij hoorde. Ik had nooit gedacht door school dat ik dit alles zou krijgen. Dat ik zou getrouwd zijn met een wereldberoemde popster. En dat ik zo'n fantastische vrienden zou hebben.

Dit was The Hairdresser, ik verwelkom jullie graag bij mijn nieuw Boek Onbekend Bestaan. Ik hoop dat jullie van dit verhaal hebben genoten en dat jullie dat met alle toekomstige boeken ook gaan doen. Bedankt voor het lezen en al de support :) 

The HairdresserWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu