'Pas jij straks tijdens het concert op Scott?' Vroeg Niall. Hij was de tas aan het maken voor in de make up ruimte te zetten zodat scott kon spelen. Hij stopte ook luiers erin, verzorgingspullen... Hij zorgde dat we genoeg hadden voor een avond. Ik knikte. 'Ik zorg wel voor hem, dan blijf ik in de make up ruimte, dan wordt hij tenminste niet doof van het luide geluid. Als we binnenkort een koptelefoon voor hem kopen, kan hij misschien eens een keertje backstage kijken?' zei ik hem.
Ik zorgde snel voor eten zodat we snel naar de concertzaal konden vertrekken. Niall at snel en ik gaf Scott eten. Ik moest niet veel eten dus het was beter dat ik Scott hielp zodat Niall rustig kon eten. Als ik hem had eten gegeven, begon ik aan mijn eten te eten. Daarna pakte ik Scott op en begon met hem z'n handjes te wassen. Daarna zette ik hem even op de bank met de teddybeer en begon ik al met afwassen. Niall zorgde nog voor de laatste dingen die hij en Scott nodig hadden voor het concert. Ik had mijn make up koffer al klaar staan in de gang, dichtbij de voordeur, zodat ik hem zeker niet kon vergeten.
'Kom op, we gaan. Je fans wachten.' zei ik hem, gaf hem een kus en sleurde alle tassen en koffers zodat hij Scott kon meenemen. Niall ging rijden, hij had gevraagd aan de chauffeur om de autosleutels in het huis te laten. Hij had zin om zelf te rijden. Ik keek hem aan als teken dat we alles hadden en hij kon vertrekken. Hij parkeerde zich aan de artiesteningang. Tracy en al de crew begroette hem. Ze waren al de hele dag bezig met het klaarzetten van de show. Scott hield Nialls hand vast als we naar de make up ruimte kwamen. Scott begon te spelen met z'n speelgoed. Ik begon met het voorprogramma hun haar en make up te doen. Daarna was het even pauze. Het voorprogramma begon te spelen dus begon ik aan Niall. Scott was heel rustig aan het spelen. Na de make up, zorgde ik voor Scott z'n flesje. Dat had hij nog nodig om straks te slapen.
Na ongeveer 45 minuten dat Niall op het podium stond, begon Scott moe te worden. Ik nam een kussen en legde dat onder z'n hoofd. Ik legde hem op m'n schoot zodat hij in slaap kon vallen. Na het concert hoorde ik Niall zachtjes binnenkomen en glimlachen. 'Dat heb je goed gedaan.' Zei hij zacht en gaf me een kus. Hij ging zich omkleden. Als hij klaar was nam hij Scott over. Ik ging nog snel bij de crew kijken of ik ze nog kon helpen. Als heel de crew klaar was, gingen we naar de huizen.
Niall legde Scott bij hem. 'Morgen vertrekken we naar de volgende bestemming, dan voorzie ik wel een kinderbed.' beloofde hij zachtjes. Ik knikte. Het maakte me nu niet meer uit of Scott bij hem sliep of niet. Ik was al blij dat we normaal konden doen met Scott in de buurt.
De volgende morgen werd me alles duidelijk. Ik hield zoveel van die jongens. Ik stond op en wandelde in mijn pyjama naar Niall zijn kamer. Ik keek waar Niall lag en waar Scott lag. Ik kroop in bed en sloeg mijn armen rond Niall. Die lag met zijn rug naar mij gedraaid. 'Goodmorning sunshine.' zei ik hem lachend en kriebelde hem aan z'n borst. 'Mmm... Lot.' zei hij grommelend. Hij probeerde zich om te draaien zonder Scott wakker te maken.
'Goodmorning.' Zei hij en kuste me. 'Jij bent goed wakker.' zei hij tegen me en probeerde me uit bed te duwen. 'Sssht... je maakt Scott zo wakker.' Lachte ik. Ik stond op en wandelde zelfverzekerd naar de badkamer. Niall volgde me ook. 'Moet jij niet bij Scott zijn?' 'Die slaapt.' zei hij zacht en plaatste een kusje op mijn voorhoofd. 'Ik hou van je en ik weet dat het nu niet gemakkelijk voor je is. Je bent geweldig hoe je de situatie aanpakt.' zei hij me dankbaar.
Ik deed mijn ochtendroutine in de badkamer, terwijl Niall terug naar zijn kamer ging voor kleren. We pakten ook alles in want we gingen naar de volgende bestemming. We maakten ons klaar, maakten Scott snel wakker om hem om te kleden. We zorgden dat er niets achterbleef in de huizen en gingen de bus in. Scott sliep snel in een van de stapelbedden in de bus. Niall las hem een verhaaltje voor en voor hij het wist viel de kleine prins in slaap.
'Die kan echt snel slapen.' zei Niall als hij bij me kwam zitten. Hij had de babyfoon in zijn handen. 'Zal ie van z'n pa hebben.' Lachte ik en hij kriebelde me. 'Lot.' 'Ni.' Ik keek hem serieus aan, beetje plagend. 'Jij valt ook vrij snel in slaap hoor.' zei ik hem. 'Dat is niet waar.' 'Jawel, in de bus ook altijd.' Hij legde zijn hoofd tegen mijn schouder. 'Wedden dat je binnen de tien minuten op mijn schouder in slaapvalt?' 'Voor wat?' 'Mmm... een date night, diegene die verliest kookt?' Lachte ik. 'Deal.' Lachte hij.
En wat zei ik je? Tien minuten later viel die in slaap, net als Scott... Zo vader zo zoon zeggen ze toch. Hier klopt het plaatje volledig. Ik nam een foto als bewijs dat hij binnen de tien minuten in slaapviel. Na twee uurtjes hoorde ik de babyfoon. Scott huilde. Ik zorgde dat ik Niall niet kon wakker maken en stond recht. 'Ben je al wakker?' Vroeg ik Scott zacht. 'Ottie.' Hij stak zijn handjes uit. 'Ja het is Lottie Scott. Papa is een beetje aan het slapen. Hij is zo braaf als jij.' Lachte ik en pakte hem op.
'Gaan we papa wakker maken?' 'Ottie!' Riep hij nog eens. 'Gaan we papa wakker maken?' Vroeg ik hem nog eens. Hij knikte hevig. Ik wandelde met hem naar de bank en ik begon met Scott Niall te kietelen. Niall schrok wakker. 'Weddenschap verloren Horan.' zei ik. Hij keek me aan met een ondeugende blik en keek dan direct naar Scott en begon hem te kriebelen. 'Heb jij papa zomaar wakker gekieteld?' Hij was zo schattig.
JE LEEST
The Hairdresser
TienerfictieLottie, beter bekend onder de naam Charlotte, volgt een opleiding tot kapster en make up artieste. Wanneer Lou ziek valt komt Niall langs op haar school. Er is maar een iemand die kans maakt op de styliste, hairdresser en make up artieste te worden...