Hoofdstuk 46

146 1 0
                                    

Al onze kleren lagen verspreid op de vloer. Blote billen werden bedekt met het laagje stof dat een laken noemde. Het was een fantastische nacht al zeg ik het zelf. Een gelukzalig gevoel komt boven, zeker als ik nog zie dat hij vredig slaapt. Ik wou dat dit moment nooit kon overgaan. Een zalige nacht beleven om dan naast die fantastische man alles te beleven.

Die man snurkt zachtjes in zijn kussen. Hij leek me uitgeput. Ik streek een van zijn lokken uit zijn gezicht en keek hem beter aan. Hoe ben ik bij hem kunnen belanden? Ik genoot nog even van zijn slapende lichaam om hem dan zachtjes wakker te kussen. Kusjes beginnende van schouder naar de nek toe om dan aan zijn lippen te eindigen als hij zijn gezicht naar me toe draaide. 'Goedemorgen schone slaper.' Lachte ik zachtjes. 'Als je wilt mee douchen moet je nu opstaan of je doucht na mij.' Deelde ik hem mee. Hij kreunde eventjes en begroef zijn gezicht voor enkele seconden in zijn kussen. 'Grumpie.' Lachte ik en plaatste een kus in zijn haar en stond op. Ik raapte onze kleren op en legde ze in de zak van vuile was. Niall bleef even staren naar mijn naakte lichaam. Ik voelde me een beetje beschaamd om mijn lichaam en wandelde zo snel mogelijk naar de badkamer. Als ik in de douche stapte, zag ik zijn schaduw volgen.

'Mag ik er ook bij?' Vraagt hij zacht. Ik knikt en zeep mijn haren in. We doen verder met ons ochtendritueel. We maakten ons klaar om Scott bij Tracy te gaan halen. We aten snel wat ontbijt en ik trok een jeans aan en een bijhorende t-shirt. Niall trok maar iets  snel aan wat die in zijn koffer vond. Typisch mannen lijkt me. Die denken daar niet bij na. 'Klaar om Scott te halen?' Vroeg ik hem waardoor hij hevig knikte. We klopten aan bij Tracy.

Ik hoorde uit de andere ruimte iets in de aard van 'Hoor eens Scott ik hoor iemand op de deur kloppen. Gaat we eens een kijkje nemen?' Tracy opende de deur met Scott in haar armen. 'Papa.' Zei het kleine mannetje luidkeels en vloog in de armen van zijn vader. 'En? Een stomende nacht gehad? Baby Horan-Williams on the way?' Ondervroeg ze me. 'Dat zijn jouw zaken niet, jongedame.' Plaagde ik haar. 'En trouwens sinds gister verloofd zijn is al genoeg. Geen baby voorlopig. Twee peuters hebben is al vermoeiend genoeg.' Lachte ik.

Het duurde lang voordat Niall doorhad wat ik bedoelde en zei 'He ik ben geen peuter.' Zei hij verontwaardigd. Ik lachte.' Ik hou ook van jou schat. ' Zei ik hem en plaatste een zoen op zijn lippen.' Heb je haar gister dan gevraagd?' Vroeg ze aan Niall.' Ja het moest eens gebeuren. Ik vond gister het ideale moment en het beste verjaardagscadeau. ' Zei hij best trots op zichzelf.

' Laat me die mooie ring eens zien.' Zei ze zacht. Ik stak mijn hand uit.' Staat je prachtig. Niall en ik hebben gekozen.' Biechte ze op. Ik bedankte haar. Ze wist precies hoe ik het wou.' Proficiat trouwens en welkom in de familie.' Lachte ze. Ik gaf haar een knuffel. Ik keek naar de klok. 'Scott zijn les.' Zei ik Niall en sleurde hem richting de hotelkamer met Scott.

Ik zette de laptop op en belde naar Scott zijn juf. Het was vandaag over beroepen. Evy haar mama was verpleegster haar papa brandweerman. Jesse zijn papa was security man en zijn mama kleuterjuf. En zo ging het maar verder. 'En Scott wat doet jouw papa?' Vraagt de juf. Scoot deed alsof hij een microfoon had. 'Papa zingt.' Zei hij trots. Niall keek blij. 'En Lottie haren en schmink.' Lachte hij en deed alsof hij zijn gezicht poederde. Het was schattig om te zien.

In de klas begonnen ze winkeltje te spelen en ik zorgde met Niall ervoor dat Scott ook iets met beroepen kon spelen. Het was niet altijd ideaal op tour maar dat maakte niets uit voor Scott. Die leerde bij via de klasgesprekjes en de dingen die hij samen met mij en Niall deed. We zijn hem ook blijven trainen op de dagen van de week. Binnenkort is het thema dieren en hebben ik en Niall een bezoek gepland naar de zoo op een van de tour locaties. Het was fijn. Ik had prentjes gemaakt van de dieren en we oefenen elke week wel eens. Hij kan het fantastisch.

Het verbaasde me hoe gewend die kleine aan alles was. Niall luisterde aandachtig mee naar de klas. Hij opende daarna zijn mailbox met instructies van de juf. Volgende week was het thema door het bos. Niall wou deze week alles voorbereiden. Normaal bereidde ik alles voor met de thema's maar deze keer nam hij het op zich.

Ik vond het fijn dat hij zijn aandacht verdeelde. Het werd avond, dat betekende een concert. Ik maakte een tasje voor Scott en zorgde dat mijn makeup koffer weer klaarstonden. Eerst het voorprogramma stylen, make up en haar doen. Daarna Niall. Hij keek me aan en kuste me zacht. 'Dank je voor alles.' Zei hij weer. 'Ik zie je graag dat is dan toch normaal?' 'Wat jij allemaal doet is niet normaal. Dat is ongelooflijk.' Zei hij zacht en keek naar Scott die fijn was aan het spelen met de duplo blokken. Hij was maar aan het bouwen en aan het bouwen. 'Succes.' Zei ik hem, kuste hem zacht en duwde hem richting de backstage. Ik nam de kinderkoptelefoon en gaf deze aan Scott. Deze avond mocht hij even meekijken.

Ik had ook oordopjes mee voor het harde geluid. Hij zong goed maar met het harde geluid wou ik het wel soms zachter.

'Is het leuk?' Vroeg ik hem lachend. Hij knikte en richtte zijn ogen weer op zijn papa. Na bijna een uurtje viel kleine Scott bijna in slaap op zijn krukje. Ik nam hem mee naar de kleedkamers en daar viel de kleine man al snel in slaap.

The HairdresserWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu