'Happy birthday to you.' Zei een zachte stem en maakte me zachtjes wakker. Kusjes vlogen in mijn gezicht en met een tevreden glimlach opende ik mijn ogen om mijn fantastisch vriendje voor mijn neus terug te vinden. 'Gefeliciteerd liefje.' Zei hij met een glimlach en trok me dichter naar hem toe. Dat was een zalig gevoel ook al waren we niet thuis. Het gevoel van in een tourbus of hotelkamer te leven voor enkele maanden verdween voor heel even.
'Ik zie je graag.' Zei ik hem. Het klonk ook als een bedankje. Hij ging door mijn haren. Het was een rustgevend gevoel. 'Kan ik niet zo blijven liggen?' Vraag ik hem lief en kijk met mijn hoofd naar boven naar hem. 'Sorry lief maar ik heb wel iets leuks gepland. Dus hier in dit bed blijven gaat niet plus ik denk dat Scott daar wel een stokje voor zou steken.' Zei hij zacht. Ik knik maar teleurgesteld. Ik stap uit bed en neem een douche. Het verfrissende water over mijn lichaam om daarna met een handdoek in de hotelkamer te verschijnen. Niall fluit naar me.' Wat een prachtige dame heb ik. ' Grinnikt hij waardoor mijn wangen instant rood wordt.
Ik zoek me een jurkje uit en verdwijn terug de badkamer in om mij te fatsoeneren. Jurkje aan. Haar een beetje drogen en opsteken. Het verfrissende gevoel van natte haren ging daardoor wel wat weg maarja. Ik betreedde de hotelkamer terug. Niall zat halfrecht op in het bed. Hij grijnsde naar me als goedkeuring. 'Je ziet er weer prachtig uit.' Zei hij terwijl hij het bed uitstapte. Hij kleedde zich snel om, wandelde naar de open ruimte waar Scott sliep en maakte hem wakker. Scott rekte zich uit en sprong in Nialls armen. Die ging met de kleine naar de badkamer. Hem op het potje zetten, zijn haartjes doen en kleren zodat hij er terug mooi en lief uitzag.
Niall gaf me instructies. Ik moest mijn koffer inpakken. Waarom vroeg ik me af want we gingen niet echt naar een nieuwe tourbestemming dat was morgen pas. Ik vond het vreemd maar luisterde wel. Na het inpakken, gingen we naar beneden en checkte Niall ons uit via de receptie. Op de oprit van het hotel stond een mooie range rover te wachten. Niall zette Scott in de kinderstoel daarna gaf hij mij een blinddoek. 'Je meent dit niet liefje.' 'O jawel. Alles is een verrassing.' Grinnikte hij en ik kon niet bij van het lachen. Hij dwingde me bijna voor die blinddoek aan te doen. Na lang discussiëren besloot ik de blinddoek maar aan te doen. Wat had ik te verliezen?
Hij reed maar en ik had geen idee in welke regio we waren. Of waar dan überhaupt. 'We zijn er bijna.' Zei hij zacht. Ik voelde dat hij de blinddoek uitdeed. Een romantisch klein huisje verscheen voor mijn ogen. De poort opzij was romantisch versiert. Hij nam mijn hand als ik uitstapte. Aan de andere hand liep kleine Scott. Hij opende het poortje en een hele romantische scène speelde zich af in de versierde tuin. Roosjes, rozenblaadjes. 'Prachtig.' Zei ik hem. 'Laten we onze koffers pakken en verder in het huis kijken. Dit is onze slaapplaats voor deze nacht.' Zei hij.
Ik vond het leuk dat hij dit had georganiseerd. Ik haatte de hotelkamers en de tourbus soms waardoor ik een thuis miste. Dit was een soort thuis voor me. Het gevoel ervan toch. We laden de auto uit en gingen naar binnen met de sleutel dat Niall had.
We gingen naar binnen en leefruimte was zo mooi net als de keuken. Bovenverdieping was ook mooi. We aten snel lunch. In de namiddag had Niall wat taart voorzien. Scott hielp me met de kaarsjes uitblazen. In de avond maakte Niall geweldig eten. Na het eten stopte Niall Scott lekker vroeg in bed. Hij had zoiets dan hadden we tijd voor ons tweetjes. Ik zorgde voor twee glaasjes wijn en zat buiten op een van de bankjes.
'Die slaapt als een roos.' Zei Niall en nam zijn wijnglas om een slokje te drinken. 'Hoe voel je je nu? Al een fijne verjaardag?' Vroeg hij nieuwsgierig. Ik keek hem aan. 'Het kon geen betere zijn met jou erbij. Ik nestelde mijn hoofd tegen zijn schouder. Het koelde snel af na het eten en we besloten dan ook naar de living te gaan. Ik nestelde me op de bank. Niall verzorgde de catering en liet me een film kiezen. Ik legde een fleecedeken over me heen en nestelde me zacht tegen Niall aan.
Die sloeg zijn arm rond me heen en kuste zachtjes mijn haar. Ik voelde me een prinses te rijk, een eenvoudige maar fijne verjaardag. Mijn ogen voelde zwaar en voor ik het wist viel ik in slaap. Even later voelde ik twee stevig handen me optillen. Ik werd opnieuw wakker. 'Slaap maar.' Zei hij zacht. Ik schudde mijn hoofd. Ik wou niet meer slapen. Ik wou hem. Alleen maar hem. Romantiek wou ik vandaag. Hij zette me neer op bed. Ik prulde aan de knoopjes van zijn blouse. Ik opende ze en legde een hand op zijn borst. Een mooie regelmatige ademhaling maakte het fijn.
'Nu jij.' Lachte ik zenuwachtig voor hij mij jurkje openritste. Daarna opende ik zijn broek. Ik begon hem zachtjes te kussen. 'Weet je dit zeker?' Vroeg hij onzeker. Ik plaagde hem door het volgende te zeggen: 'Ik wil nog een dessert voor mijn verjaardag en die ga jij me geven.'
Hij lachte en keek me aan. 'Als jij dat wilt.' Zei hij schouderophalend. Hij ging verder met zijn actie en we belanden op bed. Na een hele mooie nacht leg ik me voldaan neer in bed. Ik keek een vermoeide Niall aan. 'Bedankt voor alles.' Fluister ik zacht en plaats een kus op zijn neus. Hij nestelt zijn blote lichaam dichterbij me aan en gebaart me om tegen zijn borst te liggen, zoals wel vaker gebeurd. Ik leg mijn oor tegen zijn borst. De ademhaling maakt me rustig waardoor ik dan ook in slaap val.
JE LEEST
The Hairdresser
Teen FictionLottie, beter bekend onder de naam Charlotte, volgt een opleiding tot kapster en make up artieste. Wanneer Lou ziek valt komt Niall langs op haar school. Er is maar een iemand die kans maakt op de styliste, hairdresser en make up artieste te worden...