Hoofdstuk 28

142 2 0
                                    

De show in Londen was best bijzonder. Heel gemengde reacties gehad, zowel positief als negatief. Niall heeft me erdoor gesleurd. Daar kan ik hem niet genoeg voor bedanken. Zijn liefde is het enigste wat ik op dit moment nodig heb. We touren nu nog voor het laatste stuk van Europa, we zijn dan ook bijna een of twee maand verder. Juf Anke en Lou hadden beslist om nu het evaluatie moment te komen doen en reisden af richting Amsterdam waar we voorlopig zitten.

Ik wachtte hen samen op met Niall en Tracy. Ik gaf Anke en Lou een knuffel. 'Wacht daar maar mee, als je dan toch niet geslaagd bent.' Lachte Lou. 'Maakt me niet uit.' zei ik. We gingen terug naar het hotel en daar begon het evaluatiemoment. Niall mocht erbij zijn maar geen commentaar geven. 'Wel Lottie, hoe was het hier?' 'Vrij leerrijk. Je moet zelf initiatief pakken. Je kan niets vragen waardoor je ook leert zelfstandig te zijn, wat ik wel handig vind.' 'Ik ben blij voor je dat dat zo was.' 'En hoe denk je dat je het hebt gedaan?' 'Ik hoop goed, Niall heeft toch geen klagen gehad plus heb toch nog nergens gelezen dat Niall er niet uitzag.' Lachte ik. 'Dat is waar, we zijn ook geschrokken hoe goed je bent open gebloeid hier.'

'Dit was een van de beste stages dat we je konden geven.' Zei Lou. 'Maar, toch zal je je vandaag nog moeten bewijzen. Volgende kamer hebben we enkele modellen en we geven je hierbij opdrachten. Als je die goed hebt uitgevoerd ben je geslaagd. Het voorprogramma van Niall en Niall zelf heb je prachtig gedaan dus ik geloof zeker dat je dit kan.' Moedigde Anke me aan.

Ik stond recht, net zoals Niall die me aankeek. Hij nam met z'n handen mijn gezicht vast. 'Je gaat dat prachtig doen, geloof me. Ik ben bij Tracy. Ik zeg dit als beste vriend, maatje doorheen je tour en zeker als vriendje. Jij kan dit, jij gaat slagen.' Zei hij me en begon me een kus te geven op me voorhoofd en dan m'n neus, neustip en lippen. Ik gaf hem een kus op zijn lippen voor hij verdween. Ik begon de zenuwen te voelen als we naar de andere ruimte gingen.

Ik hield me kalm zo goed ik kon en luisterde goed naar de instructies. Voor ik het wist vloog het voorbij. 'Geef ons nog een uurtje de tijd om te evalueren en je krijgt dan je resultaat te horen.' Zeiden ze als ze de deur openden. Zo kon ik naar Niall terug gaan.

Daar stond hij dan op me te wachten. Een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht en hij opende zijn armen. Ik vloog in zijn armen. 'Hoe was het geweest?' Vroeg hij zeer nieuwsgierig. 'Ik denk goed, ze hadden nog een uurtje overleg nodig. Dus we zullen wel zien.' 'Vast wel goed Lot. Ik ken jou. En daarom wou ik je na je examen wat verwennen straks als we het resultaat weten en dan een etentje met jou, Lou en Anke om het te vieren.' 'Waarom Trace niet?' 'Tracy moest nog wat doen.' Hij probeerde te liegen wat hem absoluut niet lukt. Tegen mij liegen kan die helemaal niet, hoe stom het ook klinkt.

Na een uurtje kwam Lou mij en Niall ophalen voor het resultaat. We gingen zitten. 'Wel Lottie, je hebt dat fantastisch gedaan, je proef zo kunnen afsluiten na deze geweldige stage, proficiat. We zijn er dan ook rots vast van overtuigd dat jij het gaat maken. Je bent met meer dan glans geslaagd.' Zeiden ze. Ik keek Niall aan en knuffelde hem stevig. Alle emoties vielen over mijn schouders, net als alle lasten. Ik kon eindelijk doen wat ik zelf wou. Ik had mijn droom gerealiseerd.

Niall kuste me zachtjes. 'Proficiat.' Zei hij met een zachte, lichtjes hese stem. 'Dankzij jou.' Zei ik en voor ik kon nadenken sloeg ik mijn armen rond hem. 'Blij om te zien dat die stage jullie dichtbijeen heeft gebracht.' Zei Lou. 'Ik wens jullie het allerbeste.' Zei Anke en de twee dames maakten zich klaar voor een terugreis richting Londen. Als we afscheid namen van hen, bracht Niall me naar de kamer. Hij zette de tv aan en ging naar de badkamer. Hij beveelde me tv te kijken. 'Horan, wat ben je nou van plan?' Riep ik hem. 'Je zal wel zien, nieuwsgierig aagje.' Zei hij vanuit de badkamer.

'Jeezz, Niall, je bezorgt me stress.' 'Hiervan ga je ontstressen.' Zei hij lachend. Na bijna een halfuur bezig te zijn, kwam hij terug naar me en deed zijn handen over mijn ogen. 'Wat, meen je dit echt Niall?' 'Ik ben je gids, dus je hebt je ogen niet nodig.' Lachte hij en begeleidde me richting de badkamer. Daar deed hij zijn handen van mijn ogen weg. Een heel romantisch bad verscheen met rozenblaadjes, aan de rand twee glazen met champagne. Enkele kaarsjes rond het bad, die op veilige afstand lagen. 'Oh my god Niall, doe je dit allemaal voor mij.' 'Nee voor de paashaas.' Zei hij sarcastisch. Ik keek hem aan en begon hem spontaan te zoenen. 'Bedankt.' Zei ik hem.

Ik deed mijn bikini aan en hij zijn zwembroek. Daar lagen we dan in dat bad genietend van wat champagne en van elkaar. 'Dank je voor alles.' Zei ik hem nog eens en legde mijn hoofd tegen zijn borst. Het glaasje champagne was opgedronken en lag terug op een veilig plaats. 'Ik zie je graag.' Zei ik hem nog eens en plaatste een kus op zijn blote natte borst.

Wanneer we uit het bad kwamen en we onze kleren aanhadden begon Niall mijn haar te vlechten. Hij vond dat wel eens leuk om uit te proberen. 'Je weet toch als je ooit een dochter hebt, dat je dat altijd mag doen.' Lachte ik. 'Geen probleem zal al bij jou oefenen.' Lachte hij en sloot mij in zijn armen. We vielen achterover op bed en lachten.

The HairdresserWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu