Niall pakte Scott uit de auto en ik ging naar Tracy voor enkele dingen te bespreken. 'Oh hey Tracy.' Zei Niall en gaf haar een kus op de wang en Thomas een knuffel. 'Tracy is er deels om foto's te maken en mensen in het oog te houden.' Zei ik. Ik trok de hoodie van Niall aan. 'Je staat er wel mee.' Zei hij zacht met Scott in zijn armen. 'Laten we naar binnen gaan. De boer stond daar te wachten om ons rond te leiden. 'De eerste stop zijn de konijntjes.' Zei hij. Scott stond op zijn beide voetjes verbaasd te kijken naar de kleine dwergkonijntjes. Ik vroeg snel aan de boer of we enkele konijntjes mochten vastnemen. Hij knikte.
Ik nam een klein grijs/bruinig konijntje vast. 'Kijk Scott.' En ging dichter naar hem toe. 'Nijntje!' Riep hij. 'Ja Nijntje, je mag hem eens aaien of vast houden.' Hij kwam voorzichtig naar me toe en aaide het konijntje. Daarna stak hij zijn handjes en armpjes uit om het konijntje vast te houden. Niall hielp hem daar even mee. 'Hee Niall, nemen jullie twee dan ook eens een konijntje vast voor een foto met jullie allemaal of met jullie twee. Thomas zorgt wel even voor Scott.' Zei Tracy. Ik nam het witte konijntje en hij het zwarte. 'Black and White.' Lachte ik. Tracy nam een foto van mij en Niall met de konijntjes samen. Als we gedaan hadden met de konijntjes gingen we verder naar de kippen.
Daar had Scott wel schrik van. De kuikentjes niet maar de kippen en de haan. Daar had hij het niet voor en trok aan de broek van Niall om zich achter te verschuilen. Niall pakte hem op. 'Die beestjes doen je niets hoor.' Zei hij en kuste hem op zijn wang. We gingen verder naar de koeien. Daar begreep hij het niet goed. Daarna volgde de paarden. Daar kon hij niet stoppen met aaien en was wild enthousiast dat de boer hem op een paard en een pony had gezet. Daarna volgde de ezel, geitjes, en ten slotte de varkens. 'Daar hoort Scott thuis, tussen de varkentjes!' Plaagde Niall Scott. 'Nee nee papa daar!' Zei Scott. Ik bulderde van het lachen samen met Tracy. 'Daar heb je inderdaad gelijk in Scottie.' Lachte Tracy. 'Inderdaad, je vader is een varken.' Lachte ik. 'Wat zei je daar Lot?' Hij zorgde dat Scott bij Thomas kon schuilen en kietelde mij en Tracy.
'Stop Horan.' 'Stop wie?' Hij bleef verder kietelen. 'Ga je het zo spelen Horan?' 'Oh jawel.' Lachte hij en bleef maar kietelen. 'Stop allerliefste vriend van heel de wereld.' 'Zo hebben we het graag.' Zei hij en kuste me, voor ik het doorhad nam Tracy er een foto van. 'Trace.' 'Wat? Is toch mooi voor in het filmpje.' 'Dat is waar Lot.' Zei Niall en sloeg zijn arm rond mijn heup om verder te wandelen. Als we alles hadden gezien reed ik terug en blinddoekte hem terug. 'Weer een activiteit?' 'Zul je wel zien, curieuze neus.' Lachte ik.
We stopten aan de minigolf, daar was een klein restaurant aan en ik had gevraagd om ergens rustig te kunnen eten zonder hevige fans te zien. Zo moest Niall niet constant met zonnebril en hoodie rondlopen. De uitbaatster keek me aan en leidde ons naar de tafel die ze voor ons had uitgekozen. Ik had al wat voorzien wat we konden eten. Ik zag dat Niall het apprecieerde en ervan genoot wij met z'n vijven. Tracy was voor hem ook bijna familie. Dat zag je op de manier hoe hij met Tracy en Thomas omging. Na het hoofdgerecht was er nog dessert voorzien, voor de kleine Scott een kinderijsje. Hij hing helemaal vol ijs bij het opeten.
Na het eten ging ik hem maar snel van kleren veranderen. Dan kon Niall ervan genieten. Ik kwam terug met een propere Scott. We betaalden en gingen naar het minigolf veld. 'Een miniatuurversie voor Scott.' Lachte ik. 'Jij golft, hij minigolft.' Lachte ik naar Niall en sloeg mijn armen rond hem. Hij plaatste een kus op mijn haar. 'Dank je voor alles.' Fluisterde hij zacht.
We minigolfden met z'n vijven en we hadden plezier. Niall hielp Scott. 'Ja Goed zo Scott.' Riep iedereen. Daarna was het mijn beurt. Natuurlijk moest Niall tonen dat hij heel veel ervaring heeft met gewoon golfen dus dat hij het wel kon en ging achter me staan om te helpen. 'Ik probeer het zelf hoor mister Horan?' 'Zeker, ik help graag?' 'Zeker als je me tien keer kunt aanraken zo en dichter bij me kunt staan?' Lachte ik. 'Zoiets...' 'Oké, je mag me helpen.' Zei ik hem en hij bleef achter me staan. Het voelde leuk en vertrouwd aan.
Dit bleef zo doorgaan heel het parcours. Af en toe Tracy die foto's nam. Voor ik wist was het gedaan en moesten we ook Scott brengen naar zijn moeder. Daar zag Niall tegenop. Hij nam Scott stevig in zijn armen. 'Dag grote jongen, we zien elkaar weer snel terug.' Zei hij, zonder z'n tranen te laten zien. 'Dag papa!' Zei Scott en wandelde zachtjes naar z'n mama die hem ook in haar armen hield. Ik zag de tranen in z'n ogen als we de auto instapten. 'We zien hem snel weer.' Probeerde ik te zeggen om hem op te vrolijken.
We aten snel nog wat in z'n huis voor we naar het concert vertrokken. Tracy was al daar voor het filmpje te hermonteren met de nieuwe foto's. 'Ben je er klaar voor om de vriendin van te worden genoemd?' Vroeg hij zenuwachtig. 'Zal wel moeten.' Ik probeerde niet zenuwachtig te zijn en te zien welke reacties er zouden komen.
Ik bracht zijn haar in model en deed zijn make up. Daarna stond ik backstage. Ergens tegen het einde begon hij met het volgende. 'Liefste fans, het is een speciale avond, voor jullie en in het bijzonder voor mij en Lottie. Ik ga jullie een primeur geven van een nieuw liedje van het album. Hier achter me gaat wat verschijnen. Ik hoop dat jullie ervan gaan genieten terwijl je het nieuwe liedje hoort.' De zenuwen gierden zowel door Niall's lijf en het mijne. Het filmpje begon en bij 'black and white' kwam de foto van de konijntjes.
Als het liedje stopte kwam hij me halen backstage. Ik durfde niet. Hij sleurde me naar het podium. 'Liefste fans, dit is Lottie, mijn vriendin.' Het publiek ging uit zijn dak.
JE LEEST
The Hairdresser
Teen FictionLottie, beter bekend onder de naam Charlotte, volgt een opleiding tot kapster en make up artieste. Wanneer Lou ziek valt komt Niall langs op haar school. Er is maar een iemand die kans maakt op de styliste, hairdresser en make up artieste te worden...