Hoofdstuk 53

146 1 0
                                    

'Babyzusje Babyzusje.' Riep Scott. Niall had hem al gek genoeg gemaakt om Katie te willen zien. Katie was nu drie dagen oud. Gisteren waren we er lang gebleven omdat ik uit het ziekenhuis mocht. Maura bleef toch bij Scott. Scott zag ons nog wel voor hij ging slapen. Niall pakte Scott op. 'We gaan naar Babyzusje zien maar voorzichtig want Babyzusje is nog niet zo sterk als Scott.' Waarschuwde Niall.

'Zeg eens hoe Babyzusje heet?' Vroeg Maura aan Scott. 'Katie.' Zei hij trots. 'Het spijt me dat je nog niet mee mag gaan.' Zei ik. 'Als de dokters zeggen alleen jullie drie dan moeten we dat accepteren hé Lottie. Ik zie haar wel terug van zodra ze thuiskomt. Ik blijf wel van zodra ik ze heb gezien. Als ze thuis komt bel ik Greg en Bobby ook nog wel dan kunnen ze een keer overvliegen voor hun nieuwste familielid. ' Zei Maura.

' Ik kan nog altijd niet geloven dat we een meisje hebben. ' Zei Niall.' Wen er maar aan dat het twee mannen en twee vrouwen nu zijn in plaats van de mannen in meerderheid.' Lachte ik.

Niall besloot dat we met twee auto's gingen zodat als Scott moe was of ik nog te vermoeid dat er een van ons naar huis kon. Sinds dat hij op tour vertrok had hij een range rover voor mij gekocht. Ik vond dat erover maar heb hem laten doen als hij zich daar goed over voelde. Hij zette Scott in het kinderzitje en ik volgde Niall met de wagen richting het ziekenhuis.

Niall pakte Scott op en loodste ons door het ziekenhuis. Voor ik het wist stonden we bij Katie. 'Zusje, zusje.' Zei Scott opgewekt. Het was zo schattig om te zien. Niall legde Scott's handje door het ronde gaatje en liet hem zijn slapende zusje aaien. Wanneer hij zijn hand eruit wou halen nam de kleine Katie een vingertje vast. 'Kijk papa.' Zei de kleine man verbaasd. 'Ze heeft je al graag.' Zei Niall en plaatste een kus op Scott zijn voorhoofd.

Na een uur kwam er een verpleegster. 'Willen jullie graag haar vastpakken? We gebruiken hier het systeem van het kangoeroeën. De kleine baby op de blote borst van mama of papa leggen. Dat hebben de baby's hier graag.' Niall keek me aan. Ik nu in bloot bovenlijf met Scott zag ik even niet zitten en Niall verdiende wel even een connectie met zijn dochtertje dus ik zei dat hij maar zijn t-shirt moest uittrekken.

Wanneer Niall zijn shirt uittrok en op een ligstoel zat, plaatste de verpleegster het kleine meisje op Nialls borst. Scott keek gefascineerd naar zijn zusje. Hij aaide zachtjes haar hoofdje. Ze had alleen buisjes rond haar neusje voor zuurstof meer was het niet. Ik plaatste een kus op haar voorhoofd. Haar kleine vingertjes lagen op zijn harige borst. Ik zag haar vingertjes bijna een haar vasthouden. 'Dat heeft ze van haar mama.' Zei Niall. Soms plaagde ik hem door kleine haartjes van zijn borstkas te willen trekken.

Ik was gelukkig hoe we nu zaten ik kon uren blijven zitten. Niall mocht haar flesje geven als de verpleegster er mee afkwam. Ze kan goed drinken. Dat heeft ze van haar papa denk ik lachend. Ik ben verliefd op het beeld van een gezinnetje. Ik, Niall, Scott en Katie.

Niall gaf het lege flesje terug aan de verpleegster. Katie legde haar handje bij Scott die haar bleef aaien. Hij kon maar niet stoppen met kijken naar zijn zusje. Tegen vijf uur besloot Niall om Katie aan mij te geven en vertrok naar huis met Scott voor wat eten, ik zou pas tegen zeven acht uur komen, dan is het bezoekersuur voorbij. Hij gaf me de tijd met Katie zeker omdat hij ze een hele tijd vast heeft gehad. Ik had ze nog een klein uurtje op mijn borst en daarna lag ze in haar couveuse.

Tegen acht uur vertrok ik met een teleurgesteld gezicht, ik hoopte dat ik ze snel in mijn armen kon leggen. Ik kwam thuis aan. 'Hoe was het?' Vroeg Niall en nam me in zijn armen. 'Goed, ze sliep als ik vertrok. Ik hoop alleen dat ze snel naar huis mag.' Zei ik en wandelde naar de keuken om mijn eten op te warmen. 'Ik hoop het ook, dat Scott haar in een andere omgeving zonder draadjes mag zien. Hij begrijpt het wel en niet, maar hij is wel stapelverliefd op zijn zusje.' Lachte Niall.

'Dat wel.' Ik nam na een tijd het verwarmde potje met eten en nam wat bestek om het eten op te eten. 'Bedankt.' Zei ik hem. 'Bedankt om me de tijd met haar te gunnen en om dit voor me te bewaren, dat heerlijke eten.' Lachte ik. 'Graag gedaan, we zijn een team en je gaat toch nog minstens 6 maand met me opgescheept zitten.' Zei hij lachend. Scott lag al in bed en Maura zat in haar kamer een boek te lezen. Het was enkel ik en Niall. Na een hele tijd alleen met Maura en Scott deed dat eigenlijk wel heel goed. Wij tegen de rest van de wereld.

Ik at mijn potje op en zette het in de afwasmachine. Ik ging naar Niall, sloeg mijn armen over hem heen en zweeg. Mijn hoofd lag verstopt in zijn nek. 'Laten we op de bank liggen, lieverd?' Zei hij zacht. Hij zwierde mijn benen rond hem en ging zitten op de bank. Ik legde mijn hoofd op zijn schoot. Hij ging zachtjes door mijn haren. Het was rustgevend na een zware dag.

Een moment alleen met hem. Hij boog naar voren om me een kusje te geven. 'Ik miste je. Ik vond het verschrikkelijk op tour zonder jou. Lou is en blijft fantastisch maar ze vervangt onze momentjes niet.' Zei hij. Ik knikte. Hij probeerde zachtjes een vlechtje in mijn haar te maken maar dat lukte hem toch niet zo goed. 'Je moet binnen twee jaar vlechtjes kunnen maken bij Katie.' Lachte ik. 'Dan moet ik nog vrij veel oefenen.' Lachte hij zacht.

The HairdresserWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu