De weken met Scott vlogen voorbij. Stiekem zou ik hem wel missen, dat klein mannetje. Mini Niall laten we maar zeggen. Ik had met Niall er eens overgebabbeld. Hij leek het wel jammer te vinden dat hij z'n zoon niet verder mocht opvoeden, terwijl die twee achternamen had namelijk Horan - Harrison. Dus hij had evenveel recht. Ik had hem aangeraden is met een advocaat te spreken. Over een eventuele co-ouderschap. Dat Scott dan eventueel bij de touren wel niet week om week kwam maar bijvoorbeeld een maand naar Jessica, een maand naar Niall.
Hij vond het een zeer goed idee en nam het heft in handen. De adovcaat stuurde het verzoek naar Jessica. Even laten kregen we telefoon van een boze Jessica. 'Godverdomme Niall! Scott is van mij!' Ze had express gebeld wanneer Scott in zijn bed lag want o wee hij moest zien hoe een kreng z'n moeder was. 'Oh ja en die weken dat hij hier met mij en Lottie was?' 'Daar gaat het niet om Niall! Je hebt me beloofd dat ik hem alleen mocht opvoeden.' 'Beloven? Jij hebt het meer geclaimd en ik had geen andere keus. In die weken met Scott was ik een échte papa voor hem en dat wil ik blijven zijn.' 'Oh poehoe, Je hebt Lottie toch. Pak me jongen niet van me af.' 'Ik pak hem toch niet van je af. Ik vraag alleen om Scott meer te kunnen zien of hem is af en toe te kunnen meenemen. Zou ook goed zijn voor je modellencarrière. Dan moet je geen babysits meer zoeken.' Niall was slim, hij probeerde ze zo om te kopen.
'Hoe graag ik een modellencarrière wil, ik kan Scott niet loslaten.' 'Dat heb je toch die weken gedaan. En we hebben telkens Scott laten bellen met je?' 'Dat is waar, maar ik wil hem voor mij alleen.' 'Begrijp mij ook Jessica, dat mannetje is zo speciaal voor me.' 'Oké oké, ik ga erover nadenken.' 'Bedankt.' Niall hoopte dat ze snel Co ouderschap zou zien zitten. Ik hoopte het van harte voor hem, maar ik twijfelde eraan tenzij Jessica haar modellencarrière zou primeren.
Ik keek hem aan en kuste hem. 'Laten we zo naar de concertzaal gaan. 'Ik zag de kleine videocamera al bijna naar ons richting gaan. Tracy vroeg me voor een interview van de documentaire. Het voelde spannend aan. Bijna een verhoor. Dit was aan het tweede gedeelte van het concert dat ze me dat vroeg.
Tracy: Dag Lotje, jij bent onze styliste, make up artiest en hairdresser van de tour. Hoe ben je hier op de tour gekomen?
Ik: Wel, normaal doet Lou de make up maar zij kon dit niet meer waardoor ze besloot om samen met Niall een waardige vervanger te zoeken in de school waar ik momenteel nog studeer. Diegene die meeging kon de stage bij Niall doen en eventueel een vast contract krijgen. Oorspronkelijk won er iemand anders maar laten we zeggen dat deze niet goed overweg kon met iedereen. Daardoor hebben ze later voor mij gekozen.
Tracy: Fijn om te horen. Doe je je werk graag? Hoe is het om met zo'n grote crew te werken en natuurlijk ook met Niall Horan?
Ik: Heel fijn, iedereen hangt aan elkaar. Iedereen staat ook klaar voor iedereen. Als de show gedaan is, begin ik mee op te ruimen terwijl Niall zich omkleed en zich verfrist. Het is zo een fijne crew om mee om te gaan, ik ben zo blij dat ik mee in dit team mag werken. Net als Niall, hij is echt fantastisch.
Tracy: Niall is fantastisch, vertel meer. Hebben jullie een relatie? Hoe is dat ontstaan?
Ik: Niall is fantastisch van binnen en vanbuiten dat ik heb kunnen ontdekken. Ja we hebben een relatie. Het heeft wel wat geduurd want we hadden zelf niets door dat we elkaar leuk vonden en wachtte elkaar altijd op aan de zijlijn. En het gebeurde eigenlijk wanneer Niall me plagende op zijn stoel trok als ik zijn make up deed. Mijn gedachten sloegen op hol, de vlinders leken een vlindertuin en zo impulsief dat ik hem zoende. Daardoor ging de bal ook aan het rollen. Ik zie hem graag. We vinden het alleen een beetje moeilijk om het de hele wereld te laten weten.
Tracy: Hoezo?
Ik: Weet je als beroemde persoon krijg je goede als slechte commentaren. Niall is dat al gewend en hij is bang, net zoals ik, als we gaan aankondigen dat we samen zijn, dat er niets hetzelfde is. Dat er mensen haat naar me gaan sturen en dat ik het me ga aantrekken. Wat ik hoop om niet te doen eerlijk gezegd. De relatie zal ooit wel in het nieuws moeten komen, maar ze is nog maar pril dus we wachten tot ze sterk genoeg is om te overleven.
Tracy: Hoe voelt dat nu om je vriendje, zijn kleren, make up en haar te doen?
Ik: best grappig, we zijn zo op elkaar afgestemd en hij vindt het zo fijn. Het is ook een teamwork tussen ons. Ik zou hem niet kunnen missen. Ook al zal dat misschien gebeuren als de tour voorbij is en we een pauze hebben.
Tracy: Dat geloof ik niet, ik denk dat jullie dan wel een oplossing vinden.
Ik: We zullen zien, of we ver of dichtbij van elkaar zijn, ik zal hem altijd graag zien.Na het interview voelde ik twee sterke armen rond m'n lichaam. Ik keek achter me, een bezwete Niall knuffelde me. 'Ik zal je ook altijd graag zien.' zei hij. Hij had precies een deel van het interview gehoord. 'Ga nou maar een beetje douche stinkie.' zei ik hem en kuste hem zachtjes. Hij plaagde me weer door me nog harder te knuffelen en vast te nemen. 'Ja dan zal ik straks ook nog moeten douchen.' Zei ik. Hij werd ondeugend. 'Je kan nu met me mee douchen.' Stelde hij voor. 'Heb geen reserve kleren, met je zweet.' Riep ik hem na. Teleurgesteld wandelde hij naar de douche. Hij had gehoopt om samen met me te douchen, hoe een romantische gedachte.
JE LEEST
The Hairdresser
Fiksi RemajaLottie, beter bekend onder de naam Charlotte, volgt een opleiding tot kapster en make up artieste. Wanneer Lou ziek valt komt Niall langs op haar school. Er is maar een iemand die kans maakt op de styliste, hairdresser en make up artieste te worden...