23.

1.1K 142 23
                                    

„Žiadne vymieňanie alebo odchádzanie zo stanu," objavil sa zrazu Yoongi, zobral si od Namjoona zoznam a potom mu ho naspäť podal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Žiadne vymieňanie alebo odchádzanie zo stanu," objavil sa zrazu Yoongi, zobral si od Namjoona zoznam a potom mu ho naspäť podal. Vtlačil sa do ich malého krku a postavil sa uprostred, akoby ich mal všetkých zahrnúť do konverzácie. Potom začal s prísnym pohľadom ukazovať prstom, akoby bol nejaký dôstojník na vojne. „Ty s Taehyungom, Namjoon s Jinom a ja budem s Jiminom a Hobim."

„Hoseok pustil z rúk stan, ktorý sa pokúsil pripevniť na dlhú železnú tyčku, o ktorej si bol Jungkook stopercentne istý, že tam nepatrí.

„Čo?! Nie! Odmietam s vami zdieľať stan!"

Yoongi pretočil očami.

„Tak sa teda vyspi na tráve, Jung. Ne –"

„Nehádajte sa," povzdychol si Taehyung, posadil sa na kameň a vyzeral tak skleslo, že Jungkook si nemohol pomôcť, no cítil, ako bojoval s nutkaním, privinúť si ho do objatia. Niekedy sa mu to stávalo; cítil na končekoch prstov pálenie a musel sa prinútiť k tomu, aby to zastavil a nepoddal sa tomu. Nedovolí svojmu telu sa len tak vrátiť k Taehyungovi.

„Áno. Prestaňte kňučať a počúvajte zoznam," usmial sa Jimin. Seokjin so zamračením sledoval zem a očividne prehltol slová o svojom vlastnom usporiadaní stanov. Jungkook bol prekvapený, že sa k tomu ešte nevyjadril.

„Ďakujem, Jiminie," zašepkal Yoongi, takže Jimin prikývol a vyzeral ešte spokojnejšie, než sa starší narovnal a pokračoval: „Dobre, najskôr; každý táborník si musí postaviť so svojím partnerom stan."

Namjoon si nad tým dosť nahlas odfrkol.

„Kde sme? V letnom tábore?"

Yoongi naklonil hlavu, tváriac sa, že rozmýšľal, jedným prstom si chytil bradu a hmkol, pozrúc sa na svojho kamaráta sarkastickým pohľadom. „No, ideme táboriť uprostred leta."

Namjoon nad jeho odpoveďou pretočil očami, zatiaľ čo Jimin sa chichotal.

„Len pokračujte a prestaňte sa správať ako šesť – teda päť idiotov," odpovedal Yoongi, založiac si ruky na hrudi a vypol hruď takým spôsobom, vďaka ktorému vyzeral o niečo väčší, ako v skutočnosti bol.

„Už vieme, kto nám zrejme jebe so šéfom..." zamrmlal Hoseok dosť nahlas na to, aby to všetci počuli, keď sa zháňali po svojich partneroch a stanoch. Seokjin sa nad jeho komentárom zasmial a Namjoon si dokonca s ním aj tleskol.

„A my vieme, kto sa na to do piatej ráno chcel pozerať," odpovedal cez zaťaté zuby Yoongi a potom odišiel, nechajúc sa seba Hoseoka, lapajúceho po dychu.

„To nespravil, však?" tichým hlasom sa spýtal Jungkooka, ktorý mu na oplátku iba pokrčil plecami. Jimin sa uškŕňal, s výslednom bo absolútne spokojný. Samozrejme.

©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reserved

A/N
Naozaj ma prekvapuje, že vás zaujal príbeh, kde spolu hlavný shipp skoro ani raz poriadne neprehovoril 😱

July, I miss y [TaeKook; TR] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat