Taehyung sa usmial na Jimina, ktorý celý žiaril a chodil z jednej strany miestnosti na druhú. Chcel sa sústrediť na šťastie svojho najlepšieho kamaráta, pretože Yoongi bol ten, o ktorom sníval už niekoľko rokov. Napriek tomu to bolo trochu ťažké, keďže v hlave počul matkin hlas a stále cítil na ústach pálenie Jungkookových pier z predchádzajúcej noci. Okrem nevinných bozkov a objímania sa v noci nič nestalo. Prvýkrát po toľkých mesiacoch spal osem hodín, no stále to stačilo na to, aby sa v ňom rozprúdilo niečo horúce. Prebudenie sa na ďalší deň vedľa mladšieho mu zlepšilo ráno, aj keď ho pobozkal na tvár a odišiel skôr, ako sa prebudil.
„... roky, vieš si to predstaviť? Videl ma vo vzťahoch, kurva. Hovoril som mu všetko o Doyoungovi a on doslova – bože, je úžasný. Tak veľmi ho milujem, Tae," uškrnul sa Jimin a na líčkach sa mu objavil rumenec, a keď sa snažil rukami si zakryť tvár, Taehyung sa zasmial.
„Som za teba tak šťastný, Jiminie... hovoril som ti, že je do teba až po uši!"
Starší prikývol s úsmevom na tvári.
„Áno, hovoril. Kurva, ak by som vedel, aký je to pocit bozkávať ho, urobil by som to už pred rokmi," zasnívane si povzdychol a zvalil sa na posteľ, pritiahnuc si k hrudi vankúš. Vyzeral ako zamilovaný tínedžer a Taehyungovi to prišlo roztomilé. Láska robila z ľudí hlupákov, úplných hlupákov; vďaka nej žiarili, akoby slnko svietilo len na nich. Ak by nevedel pravdu, myslel by si, že miesto očí ma ružové srdiečka.
„Nie, neurobil," zasmial sa Taehyung.
„Áno, pravdepodobne by som to nespravil... okrem toho, zdáš sa mi byť celkom šťastný. Stalo sa niečo?" zamračene sa spýtal, posadil sa na posteľ a podozrievavo naňho hľadel. Taehyung rýchlo pokrútil hlavou.
„Nie, len... dobrý spánok," zaklamal. Nechcel držať tie veci pred svojím najlepším kamarátom v tajnosti, ale nevedel si pomôcť. Vedel, že mu Jimin povie, aby bol opatrný a že ho Jungkook pravdepodobne využíva, ale on vedel pravdu. A aby bol úprimný, nechcel, aby sa ho ktokoľvek snažil odhovoriť od jeho pocitov k nemu.
„Keď teda hovoríš..." povedal Jimin nepresvedčene, no prestal tomu venovať pozornosť a ďalej hovoril o Yoongim. A Taehyung nebol proti tomu, obaja sa opierali o posteľ, pohľad smerovaný na strop, zatiaľ čo Jimin rozprával o tom, aké sú Yoongiho pery. Ak si niekto zaslúži byť šťastný, tak to bol istotne on.
Bol tu Chuseok a všetci boli šťastní. Alebo aspoň väčšina z nich bola. Taehyung si opieral hlavu o Hoseokovu hruď a šťastne zapriadol, keď mu starší prečesával vlasy. Vedel, že ho to dokáže upokojiť. Vzduchom sa niesla vôňa kvetov, Yoongi so Seokjinom v kuchyni varil a odstrkával od seba Jimina, ktorý sa mu lepil na krk a bozkával mu líca, nos a bradu, nad čím sa Yoongi chichotal spôsobom, ktorý Taehyung ani po tých rokoch, čo ho poznal, nikdy nevidel. Bolo to čudné a zároveň krásne.
ČTEŠ
July, I miss y [TaeKook; TR] ✔
FanficJungkook je zničený z toho, že každé leto sa Taehyungovi poddá. Takže tentokrát si vytvorí zoznam pravidiel, ktoré musí dodržiavať počas svojho pobytu v Omelas. 1 - Celý čas sa Taehyungovi vyhýbať. 2 - Vyhýbať sa byť s Taehyungom osamote (v prípade...