41.

1K 149 44
                                    

Kládol si otázku, prečo nasledoval pohyb svojich nôh, prečo nasledoval Taehyunga až do tmavého lesa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kládol si otázku, prečo nasledoval pohyb svojich nôh, prečo nasledoval Taehyunga až do tmavého lesa. Prečo to bol on, kto za ním beží znovu a znovu. Prečo bol on ten, kto sa skrýval v kríkoch, keď Taehyung sedel pod veľkým stromom a volal.

Bol zmätený, keď započul slová vychádzajúce z jeho pier. Bol zmätený, keď si pokúšal priradiť tichý ženský hlas vychádzajúci z mikrofónu k nejakej osobe. A ešte viac bol zmätený, keď Taehyung začal plakať. Mama.

Bežal smerom k nemu, pritiahol si ho k hrudi a cítil, ako mu vypadol telefón z rúk.

Taehyung sa mu chvel v náručí. Jungkook to nenávidel. Nenávidel spôsob, akým sa jeho krásne telo triaslo pod návalom sĺz a pridusených vzlykov. Objímal ho, rukami mu zvieral pás a zúfalo si ho pritláčal k hrudi. Bozkával mu líca a zatvorené vieška, rukami ho horúčkovito hladkal po jemných vlasoch. Keď sa mu ten chlapec zlomil v náručí, chcel ho naplniť láskou; zúfalo sa snažil napraviť všetko, čo mu ničilo úsmev na tvári a spôsobovalo, že kňučal agóniou. Nikdy takto Taehyunga nevidel a tak ho to desilo, že si nebol istý, čo má robiť, no aj naďalej ho držal. Cítil sa zbytočne a hlavne vinný.

Nasledoval ho, pretože vedel, že musí, nemohol ho nechať ísť. Jebať na zoznam a jebať na to, že sa musí od neho držať ďalej, pretože od toho jedného bozku bol z neho Jungkook preč. A sledovať Taehyunga v takomto stave, krútiaceho sa smútkom, úzkosťou, bolesťou a vidieť ho chvieť sa a vzlykať –

„Baby, musíš sa upokojiť," povedal, pretože už to bolo viac ako desať minút a Taehyungov plač sa stále nezastavil. Ani keď mu bozkával slzy a hladil ho tak, ako vedel, že sa uvoľní; prečesával mu vlasy a kĺzal mu rukou po chrbte.

„J-ja –"

„Shh, je to v poriadku," zamrmlal a naklonil sa, aby mu na mokrú tvár vtisol bozk a potom ho pevne objal. V tú sekundu si Taehyung viac zaboril tvár do jeho hrude, pomaly sa uvoľnil a sadol si mu do lona. Vyzeral a cítil sa byť taký maličký, že Jungkook mu mohol ovinúť ruky okolo celého tela pritiahnuť si ho bližšie. Bolo to krásne a smutné zároveň. Ale aspoň mal pocit, že sa oňho môže správne postarať a ochrániť ho pred démonmi, ktorí ho terorizujú.

„Prepáč mi to..." zafňukal pomedzi ťažkými vzlykmi Taehyung. Ten bolestivý zvuk mu otriasal telom. Jeho bolesť bola aj Jungkooková a bože, toto naozaj bolelo.

„To je v poriadku, počuješ ma? Je to v poriadku."

Starší zavrtel hlavou. Raz, dvakrát, trikrát. Rozžmurkal slzy a to spôsobilo, že mu ich stieklo z očí ešte viac. Jungkook ho sledoval a cítil ako sa mu láme srdce. Vidieť osobu, ktorú milujete, trpieť nejakou bolesťou, je strašné; máte pocit, že sa topíte vo vlnách nevysvetliteľnej bezmocnosti. Jungkook by urobil čokoľvek pre to, aby sa Taehyung cítil o niečo lepšie.

„Ja – nie, nie je."

„Je," zúfalo trval na svojom.

„Prepáč."

„Prestaň –"

„Nenáviď ma," povedal z ničoho nič a držal ho tak pevne, že Jungkook si kládol otázku, či ho nerozpučí. Bolo strašidelné, ako ho nič nezaujímalo, no keď prišlo na Taehyunga, bolo to iné.

„Čo?"

©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reserved

A/N
Naozaj ma sklamala vaša aktivita v predchádzajúcej časti  :( 

July, I miss y [TaeKook; TR] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat