Len čo boli vnútri, Taehyung ho rýchlo zatiahol do ich izby a zasmial sa, keď Jungkook zakopol a takmer spadol na zem. Hneď ako otvorili dvere, Taehyung ich zatvoril a začal sa hrať s lemom mladšieho košele. Jungkook bol prekvapený náhlym zvratom udalostí, pretože neočakával, že Taehyung bude chcieť niečo viac ako nežné bozky.
„Môžeš ma mať," zamrmlal starší, akoby mu čítal myšlienky. Prirazil Jungkooka k dverám a stlačil mu boky takým spôsobom, že zastonal. Už bol polotvrdý, nedokázal odolať Taehyungovi a tomu, ako bol jeho pohľad plný túžby.
„S-si si istý, hyung?" spýtal sa, váhal, keďže pri ich poslednom pokusu bo sex, sa Taehyung rozplakal a povedal mu, aby prestal. Nechcel, aby sa to znovu zopakovalo. Koniec koncov, ich poprvé by mali byť špeciálne. A ak nie je pripravený a je neistý, nemôžu to urobiť.
„Áno, baby. Som si istý. Sľubujem. Teraz neutečiem," zopakoval a perami sa prisal na Jungkookovú čeľusť a krk.
Jungkook prikývol a presunul ruky na jeho pás, než nimi pomaly skĺzol dolu, až kým rukami nestlačil staršieho zadok. Spôsob, akým mu Taehyung zastonal do krku spôsobilo, že mu v nohaviciach zapulzoval penis. Hladil ho po polovičkách a ukazovákom mu medzi ne zašiel, nad čím sa Taehyung zachvel.
„Viac, prosím," zamrmlal a pustil Jungkooka, aby sa tiež vyzliekol. Rukami mu rýchlo vyzliekol košeľu, na čo sa pokúsil rozopnúť opasok.
„Niekto je tu nedočkavý," zasmial sa Jungkook a bol ešte viac prekvapený, keď si vyzliekol aj vlastnú košeľu. Taehyung zakňučal, než ju odhodil na posteľ. Keď si ľahol na posteľ, vyzeral na zjedenie. Toto by si zaslúžilo nakresliť, pomyslel si Jungkook.
„Prepáč, máš pravdu. Mali by sme ísť na to pomaly... je to poprvé pre oboch. Nie?" spýtal sa váhavo, hoci to Jungkook by si nemal byť istý Taehyungovým sexuálnym životom. Nikdy si nemyslel, že starší je panic rovnako ako on. Čakal naňho rovnako ako on.
„Samozrejme," povedal a priplazil sa k posteli, až kým sa netýčil nad Taehyungom s rukami po oboch stranách jeho hlavy.
„Dobre."
Jungkook sa zasmial, pretože zrazu sa Taehyung zdal byť nervózny a bolo to divné vidieť. „Uvoľni sa," zašepkal a pohladkal ho po tvári. Potom sa jemne naklonil, až kým sa ich pery nedotkli. Taehyung vydýchol.
Chutil ako obvykle; Jungkook si myslel, že Taehyung môže byť jeho drogou, keďže bol na ňom taký závislý. Lačnel po ňom a starší bol to jediné, čo mohlo uhasiť jeho túžbu.
Staršieho ruky sa potulovali po celom jeho tele, hladili mu krk a svaly. Jungkook mu vnikol jazykom do úst, skusol mu spodnú peru, nasal ju a vychutnával si ju spôsobom, vďaka ktorému Taehyungovi z úst vychádzalo kňučanie, ktoré ho privádzalo do šialenstva. Ochutnal každý kút jeho úst, než sa mu rukami túlal po tele a trel mu tvrdú dĺžku.
„Aah - kurva, áno." Taehyung sa pod ním zachvel, zúfalo žiadal o viac. A Jungkook mu to doprial; dal mu všetko. Rukou mu vkĺzol pod nohavice, chytil celú jeho dĺžku do dlane a fascinovane sledoval spôsob, akým sa Taehyungovi zatvorili oči a pootvoril pery v hriešnom zastonaní, vďaka ktorému si zahryzol do pery. Chcel ho ochutnať, označiť si ho a urobiť svojím.
„Pozri sa na mňa," povedal, jeho hlas znel hlboko a dominantne. Nikdy si ani nepredstavoval, že on bude ten, čo to bude robiť a nie Taehyung. Najčastejšie to boli tí starší, čo si udržiavali vedúcu pozíciu; no pri nich nie. Taehyungovi sa okamžite otvorili oči. „Čo by si chcel?"
„Teba. Všetko - všetko z teba... prosím, Kookie," prosil a Jungkook prikývol. Vyzerali to, že Taehyung je úplne mimo a to ešte nič nerobili. Bolo to rozkošné.
Jungkook mu pomohol s džínsami, na čo si vyzliekol aj tie svoje a obidvaja zostali v spodnej bielizni. No aj tak to bolo pre nich priveľa oblečenia. Roztiahol Taehyungovi nohy, rukou mu skĺzol po stehnách. Pokožku mal hladnú, krásnu a medovej farby. Starší sa zachvel, len čo mu Jungkook začal na vnútornú stranu stehien pokladať bozky a olizovať kožu až k spodnej bielizni.
Nečakal ani sekundu a rukami mu skĺzol pod telo, stlačil mu zadok a pomaly mu začal vyzliekať aj posledný kúsok oblečenia. Taehyung mu pomohol, pohol nohami, až kým sa mu boxerky nevyzliekli aj z členkov a neskončili na podlahe. A tak tam pod Jungkookom ležal, nahý, nádherný a červenajúci sa. Mladší si to chcel odfotiť a stále sa na to pozerať, niekde si to navždy uložiť. Bol ako umenie.
„Prestaň sa pozerať..." zakňučal Taehyung a zakryl si tvár rukami, nad čím sa Jungkook zasmial. Musel sa prinútiť k tomu, aby sa naňho stále nepozeral.
„Si ten najkrajší chlapec, akého som kedy videl."
„Klamár."
Neveríš mi?" spýtal sa Jungkook čiastočne urazene. Taehyung pokrčil plecami a odvrátil zrak. Jungkook usúdil, že by mu to možno mal ukázať, že mu možno uctí telo dostatočnou láskou a odhodlaním na to, aby Taehyung konečne pochopil, že má v očiach oblohu, hviezdy, slnko a celú galaxiu. „Tak ti to teda ukážem."
©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reservedA/N
Ahojky🥰❤Konečne sa teraz môžem až do konca povenovať tomuto príbehu, ktorému chýbajú do konca neuveriteľné 4 kapitolky 🥺❤
A že by sa nám teraz blížil smutík?(☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞
Tiež... sledujte ma na instagrame, pretože naozaj tam oznamujem viac informácií ako tu 🥺 Ohľadom prekladania, vydávania častí, plánov do budúcna a všetko ostatné🥺 Aby ste sa ma potom stále nepýtali to, čo som už oznamovala🥰❤
Luv y ❤❤❤
ČTEŠ
July, I miss y [TaeKook; TR] ✔
FanfictionJungkook je zničený z toho, že každé leto sa Taehyungovi poddá. Takže tentokrát si vytvorí zoznam pravidiel, ktoré musí dodržiavať počas svojho pobytu v Omelas. 1 - Celý čas sa Taehyungovi vyhýbať. 2 - Vyhýbať sa byť s Taehyungom osamote (v prípade...