61. (M)

1K 119 12
                                    

Taehyung sa ešte viac začervenal, len čo sa Jungkook k nemu bližšie priplazil a ani ho nevaroval predtým, ako si jeho dĺžku zasunul do úst

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taehyung sa ešte viac začervenal, len čo sa Jungkook k nemu bližšie priplazil a ani ho nevaroval predtým, ako si jeho dĺžku zasunul do úst. Zastonanie, ktoré mu opustilo pery, bol ten najúžasnejší, najsexuálnejší a najroztomilejší zvuk, aký kedy počul.

Jungkook zúfalo pohltil ústami Taehyungov penis. Robili to už predtým, no tentokrát to bolo iné. Bolo to intenzívnejšie. Pokúšal sa prehltnúť všetky svoje emócie, zatiaľ čo sa naňho pozeral, oblizoval, sal a prehĺtal každú kvapku preejakulátu, ktorá stiekla z Taehyungovej špičky. Jungkookovi sa do očí začali tlačiť slzy, no nezastavil ani na sekundu. Prstami sa hral s jeho loptičkami, zatiaľ čo pohyboval hlavou nahor a nadol, cítil staršieho chuť v ústach a krútil jazykom okolo jeho špičky.

„Je to úžasné, kurva... presne takto..." zastonal Taehyung, z jeho úst vychádzalo viac zvukov, než zmysluplných slov. To spôsobovalo, že Jungkookov penis bol v jeho boxerkách čoraz tvrdší. Ani si toho nevšimol a prirazil bokmi o matrac, snažiac sa poskytnúť si nejaké trenie, zatiaľ čo aj naďalej Taehyunga robil ústami. Cítil, ako si staršieho ruky našli cestu k jeho vlasom a tvrdo ho za ne zaťahali. Miloval to.

Myslel si, že tým strávil hodiny, kým stratil Taehyungovú chuť a jeho dĺžku v ústach. Kedykoľvek mu stlačil loptičky, starší zakňučal tak nahlas, že bol rád, že ich kamaráti sú stále vonku a nemôžu to počuť. O chvíľu cítil, ako mu pulzuje v ústach.

„Z-zastav, nechcem... nechcem sa urobiť takto," zašepkal Taehyung. Zdalo sa, že mu to zabralo veľa úsilia a že spôsob, akým rukami stále tlačil jeho hlavu k svojmu penisu, bol v rozpore s tým, čo práve povedal. Jungkook ale aj napriek tomu poslúchol, pomaly si vytiahol jeho dĺžku z úst a uisti l sa, že perami pokračuje v saní jeho špičky. Bozkával ju, dráždil ju jazykom a to spôsobovalo, že Taehyung ho ešte viac ťahal za vlasy.

„Dobre," zašepkal Jungkook s úškrnom. Taehyung zažmurkal a pozrel sa na mladšieho medzi svojimi nohami, vlasy mal strapaté a pery celé vlhké. Tento pohľad mu vyrážal dych a súdil to podľa toho, ako sa mu roztiahli zreničky a ako si skusol červenú spodnú peru. Ruku mal stále v Jungkookových vlasoch, no tentokrát mu prstami prečesával jemné pramienky a kútiky úst sa mu zdvihli do úsmevu.

„Naozaj ťa milujem," priznal a hoci to už Jungkook vedel, stále sa mu nad tým rozbúchalo srdce. Uškrnul sa, na čo si pomaly ľahol vedľa Taehyunga.

„Aj ja teba, baby," zašepkal a naklonil sa, kým svoje pery nepritlačil k jeho tvári. Taehyung sa zachichotal, čo spôsobilo, že Jungkook stvrdol tak veľmi, že cítil, ako mu kútiky úst ochabujú. Nebol šťastný naozaj dlho. Bolo mu to cudzie. V Taehyungových očiach však bolo niečo, čo sa mu zdalo byť vzdialené. Zasnene si povzdychol a chytil Jungkooka za tvár.

„Dúfam, že nikdy neodídeš," povedal potom, čo spôsobilo, že Jungkook okamžite pokrútil hlavou. Dúfal, že jedného dňa bude skutočne schopný Taehyunga presvedčiť o svojej láske a o tom, čo všetko si zaslúži, aj napriek tomu, čo mu povedala jeho rodina.

„Nikdy. Nikdy ťa neopustím," zopakoval a pobozkal staršieho na nos, viečka, bradu a na každú časť jeho tváre. Miloval to, miloval, ako sa starší červenal, než pootvoril pery a uvítal vo svojich ústach Jungkookov jazyk. A tak nežne, ako to začínalo, to netrvalo dlho, všetko sa zase rozvášnilo. Taehyungov penis bol stále tvrdý a zľahka sa dotýkal jeho bruška, zatiaľ čo Jungkook zobral situáciu do vlastných rúk a vyzliekol si boxerky. Taehyung sa pozrel na jeho tvrdú dĺžku a oblizol si pery.

„Kurva... niekedy zabudnem na to, aký si veľký," zastonal chrapľavým hlasom, ktorý Jungkooka vzrušil ešte viac.

„Budem jemný," uškrnul sa a prešiel rozpálenými rukami po Taehyungovom páse až k jeho tvarovaným nohám. Rozosmialo ho to, no ten zvuk trval iba dokým ho Jungkook nezačal štekliť. Taehyung prepukol do zúfalého záchvatu smiechu a prosil o milosrdenstvo. Jungkook to považoval za rozkošné a príliš sa zabával na to, aby prestal. Miesto toho ho chytil za pás a otočil ho za brucho, rukami mu skúmajúc nahé telo. Taehyung teraz už plakal, smial sa a kopal Jungkooka ako malé dieťa.

No to len do okamihu, kedy sa mladší pri pohľade na staršieho telo nerozptýlil a nepritlačil pery k jeho krížom. A keď Taehyung zastonal, vedel, že všetka zábava sa skončila.

©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reserved

A/N
Práve som pozerala záznam na Prime z reprtáže s Bts a nikdy v živote som nemala taký zdvihnutý tlak._.

July, I miss y [TaeKook; TR] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat