Večera bola komplikovaná. Pre začiatok, Hoseokovi zabudli kúpiť pikantné rezance a ten odmietal jesť čokoľvek iné, presunul sa na gauč a vyhlásil, že tam dnes večer spí aj napriek tomu, že podľa dohody bol na rade Jungkook. Potom, keď sa posadili ku stolu, aby zjedli akúkoľvek pochúťku, ktorú Jin pripravil, uvedomili si, že nemajú dostatok stoličiek a Jimin Yoongimu okamžite skočil do lona, čo spôsobilo, že starší očervenel ako paradajková omáčka, ktorú Jin začal každému nakladať. V tom okamihu bol Jungkook so svojich kamarátov tak mimo, že si jednoducho povzdychol do rúk a zastonal. Urobil to presne v okamihu, kedy sedel po Taehyungovom boku, čo samozrejme neočakával. A tak bol, samozrejme, zmätený, keď z ničoho nič započul staršieho hlboký hlas, ktorý sa spýtal:
„Máš so mnou problém?"
„Čo?" spýtal sa naspäť, odtiahol si ruky z tváre a pozrel sa naňho zmäteným a vyľakaným pohľadom. Zdalo sa však, že to s Taehyungom nič nespravilo, pretože si iba tvrdohlavo založil ruky na hrudi.
„Pýtal som sa, či -"
„Večera je hotová!" oznámil potom Seokjin, držiac v rukách obrovský hrniec.
„Nevonia to úplne dobre," vyhlásil Namjoon zamračene a venoval panvici podozrievavý pohľad.
Zdalo sa, že s Jinom to nič nespravilo. Potil sa, bol hladný, mal oblečenú špinavú zásteru a pod očami kruhy od vyčerpania. Niet divu, že sa naklonil nad stôl a cez zaťaté zuby precedil: „Tam je gauč. Hoseok tam sedí, pretože bol nepríjemný a odporný. Prečo sa k nemu nepridáš?"
Namjoon sa postavil zo svojho miesta: „Budem jesť to, čo chcem. Tiež som si za to zaplatil!"
„Tak prečo sa sťažuješ?!"
„Chalani, môžeme sa spolu pekne navečerať? Prisahám, že to nechcem ako minulý rok..." zamrmlal Jimin a oprel sa o Yoongiho hruď, akoby v nej hľadal útechu.
„Má pravdu, spôsoby vás oboch sa naozaj zhoršujú," zavrčal Yoongi a už držal paličky, pripravený jesť večeru.
„Možno, ak by niekto nevycúval -" začal Namjoon, no bol prerušený skôr, než sa dostal ku koncu vety. A bože, čo to malo znamenať? Všetci stuhli uprostred žuvania, zdalo sa, že aj Hoseok, ktorý sledoval televíziu, ju stíšil a otočil sa k nim, aby lepšie počul. Seokjin naňho civel s otvorenými ústami ako ryba, Jimin a Yoongi naňho hľadeli s rozšírenými očami a Taehyung sa už nezameriaval na Jungkooka, ale na nich.
„Vy dvaja spolu jebete?" spýtal sa náhle Yoongi, jediný dosť odvážny na to, aby v takomto okamihu povedal niečo takéto.
„Počkať, čo je to za zoznam?" povedal skoro rovnako načasovane aj Hoseok, držiac v ruke nejaký kúsok papiera, ktorý práve zdvihol zo zeme a s veľkým zmätením naňho hľadel.
Oh, kurva. Vážne toto nebude ako ich obvyklé letá, však?
©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reservedA/N
Oficiálne som z toho nového albumu zomrela.
.
ČTEŠ
July, I miss y [TaeKook; TR] ✔
Fiksi PenggemarJungkook je zničený z toho, že každé leto sa Taehyungovi poddá. Takže tentokrát si vytvorí zoznam pravidiel, ktoré musí dodržiavať počas svojho pobytu v Omelas. 1 - Celý čas sa Taehyungovi vyhýbať. 2 - Vyhýbať sa byť s Taehyungom osamote (v prípade...