11.

1.3K 151 10
                                    

Jimin s Taehyungom sledovali televíziu, Jimin mal nohy natiahnuté cez svojho najlepšieho kamaráta a smiali sa rôznym predstaveniam na obrazovke

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jimin s Taehyungom sledovali televíziu, Jimin mal nohy natiahnuté cez svojho najlepšieho kamaráta a smiali sa rôznym predstaveniam na obrazovke. Sotva to však sledovali. Väčšinu času trávili sledovaním seba navzájom, hlúpo sa na seba usmievali a robili na seba vtipné výrazy. Jungkook ich v kúte oboch kreslil, vždy súhlasil s tým, že splynie so stenou. Neuvedomil si, ako skutočne nevenuje pozornosť Jiminovej tvári, ale Taehyungovej, to ale iba zo zvyku; svetlo naňho svietilo viac ako na kohokoľvek iného v Jungkookových očiach.

„Si naozaj stalker," zasmial sa Jin pri jeho boku, ktorého sa Jungkook rozhodol ignorovať. Miesto toho sa uistil, že ostrá čierna ceruzka je pripravená dokresliť Taehyungovo výrazné obočie. „Toto malo byť pravidlo číslo päť," dodal jeho kamarát dodatočne. Jungkook by ho znovu ignoroval, no samozrejme, to tak nebolo.

„Čo?"

„Kresliť ho. Pridaj to do zoznamu," naznačil na jeho kresbu tichým hlasom starší a oprel sa oňho. Jungkook pokračoval v kreslení, svojmu kamarátovi neušetril ani pohľad a tentokrát sa snažil ceruzkou sústrediť na gauč a nie na samotných chlapcov, pretože nábytok bol na kreslenie ľahší ako ľudia a bolo ťažké sa v Taehyungovej prítomnosti sústrediť. A to ešte aj vtedy, keď mu jeden z jeho hyungov šepkal do ucha veci, čo ho znervózňovali.

„Mám to pod kontrolou, hyung."

„Ale..."

„Oh, Jungkook. Kedy si prišiel? Zmeškal si raňajky," povedal potom Jimin, ktorý mal ruku prevesenú cez operadlo gauča. Stále bol v pyžame... alebo v oblečení, ktoré nosil do postele, poznal ho podľa opotrebovanej bielej košele a červených boxeriek. Vyzeral trochu smiešne, ružové vlasy mal na hlave strapaté a ofina mu padala na čelo. Potreboval nový zostrih, no stále vyzeral nebesky rozkošne. Jeho hlas upútal Taehyungovú pozornosť, ktorú potom venoval jemu a pozrel sa naňho. Jungkook si želal, aby mohol jeho výraz prečítať, ako keď boli v puberte; mladí, naivný a ľahko čitateľní. Teraz bol evidentne jediný, kto bol pre ostatných ľahko čitateľný.

Jungkook si pripomenul predchádzajúcu noc, ako sa všetka pozornosť presunula z Namjoonovho náhodného odhalenia k nemu a Hoseokovi a potom späť k Seokjinovi, ktorý pred odchodom hodil po Namjoonovi vidličku. Yoongiho otázka zostala nezodpovedaná a zvyšok večere bol taký trápny ako sa len dalo a Hoseok, ktorý požadoval od Jungkooka a Taehyunga vysvetlenie, s ním už viac nehovoril (čo bolo istým spôsobom aj utešujúce).

No teraz boli tu a Jungkook úprimne nevedel, čo robiť. Bol to len deň a ten zoznam už teraz znel ako abstraktný a hlúpy nápad. No nemohol sa správať tak, akoby sa mu minulý rok po štvrtýkrát nezlomilo srdce, nemohol sa správať tak, ako to robil každé leto, pretože Taehyung bol jeho konečnou slabinou. Nie, nemohol to už robiť, odmietal to.

„Len som sledoval východ slnka," povedal, čo spôsobilo, že Jimin horlivo pretočil očami. Taehyung pokračoval v hľadení naňho bez výčitiek svedomia, až kým mu nezazvonil telefón a on si ho svetelnou rýchlosťou nevytiahol z vrecka. Takmer vybehol z obývačky a utekal smerom do svojej izby. Jungkook sa zamračil hneď z troch dôvodov naraz; prvý, pretože Taehyung na jeho telefonáty tak rýchlo neodpovedal a ani vtedy, keď išlo o správy. Druhý, pretože Taehyungovi nikdy nevolal nikto okrem nich a tretí, pretože to nebol jeho zvyčajný tón zvonenia. Tento detail mohol znieť hlúpo, no Jungkook za posledných päť rokov poznal jeho vyzváňací tón dokonale a tento to veru nebol.

Zdalo sa však, že Jimin vie, čo sa deje, pretože sa začal hrať s uvoľnenou niťou zo starého gauča, až kým netrhol hlavou a nepovedal: „Mohli by sme sa ísť všetci naobedovať na pláž!"

„To je skvelý nápad," poznamenal Namjoon, keď vyšiel z kúpeľne, čerstvo umytý a s uterákom okolo bokov.

„Obleč si niečo," zamrmlal Jin a odvrátil zrak. Jungkook sa zamračil, pretože všetci sa už takmer tisíckrát videli navzájom nahí a to dokonca aj oni.

„Oh, prepáč, znervózňujem ťa, láska?" so samoľúbym úškrnom sa spýtal Namjoon, oprúc sa o rám dverí a dokonca si založil ruky na hrudi, takže mu aj napriek nedostatočnému pohybu vynikli svaly. Jungkook neveril, že sa Jin doslova začervenal, než si zamrmlal popod nos spleť nadávok a okamžite opustil miestnosť tak, ako to pred chvíľou spravil Taehyung.

„Takže vy dvaja spolu naozaj jebete," povedal Yoongi s mľasknutím jazyka. Jungkook si uvedomil, že si ho ani nevidel, ako sedí pri chladničke a číta si knihu. Yoongi mal vždy na čítanie tie najzvláštnejšie miesta. Pamätal si, keď ho raz našiel, ako si bez zjavného dôvodu čítal noviny na streche.

Namjoon s Jiminom sa zdali byť prekvapení, že ho tam videli, pretože obaja sa so zdvihnutým obočím k nemu otočili.

„Určite vám veľmi záleží na mojom sexuálnom živote," odpovedal rozzúrene Namjoon, než odišiel smerom, ktorým práve odišiel Seokjin. Jungkook sebou trhol a pohľadom zablúdil k svojej nedokončenej kresbe, Povzdychol si, pretože táto bude zrejme stále nedokončená. Neexistoval spôsob, že by niekedy požiadal Taehyunga, aby mu pózoval. A aj keby to urobil, tá atmosféra bola už zničená a bolo by to falošné. Jungkook preferoval kreslenie ľudí, keď si toho nevšímali, keď boli ich prirodzeným, zraniteľným ja. Bolo to čistejšie a realistickejšie. Vtedy sa mu hodil talent byť takmer neviditeľným.



©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reserved

A/N
Preložila by som vám ešte jednu časť, ale už sa musím ísť pomaly chystať na intrák bcs si ešte musím vytlačiť poznámky do školy a nemám nič spravené soo... Xd Rip Xd Ale možno tak ku večeru by mohla byť, ak by ste chceli 🥰❤

K tejto kapitolke mám toho tiež veľmi veľa povedať 😱 Prekvapivo 😂❤

Keďže vo Fall Asleep bola najhlavnejšia postava (Tae) výraznejšia, tak tu na (Jungkook) je pre zmenu taký menej výrazný a skôr uzavretejší ako Tae vo FA 😊 Takže mi povedzte, ktorý typ sa vám páči viac. Či ten viac výrazný alebo menej 😊❤ Chcela by som to vedieť, aby som do budúcna vedela, aké príbehy na preklady mám pre vás vyberať xd

Tiež... vo FA bol vedľajší ship YoonMin a aj keď nie som veľmi veľkým fanúšikom NamJinu, tak si myslím, že aj tento ship má niečo do seba a prekvapivo ho mám v tomto príbehu veľmi rada 😍❤

To je odo mňa zatiaľ všetko 😅❤

Purple y 💜💜

July, I miss y [TaeKook; TR] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat