Taehyung Jungkooka sledoval dlhú dobu. Teraz, keď si myslel, že mu nikto nevenuje pozornosť, zvykol to robiť. Ignoroval však spôsob, akým si toho všímal Jimin. Spôsob, akým jeho najlepší kamarát vždy vedel, čo sa v jeho hlave odohráva; ako veľmi mu Jungkook chýba. Taehyungovi nikdy nenapadlo, že by mu mohol niekedy chýbať niekto, kto sedí hneď vedľa neho, kto spí pod rovnakou strechou, kto je rovnaké jedlo ako on a kto dýcha rovnaký vzduch. No počas tohto uplynulého týždňa si uvedomil, že v skutočnosti mu môže niekto chýbať bez ohľadu na to, kde je, pretože Jungkook mohol byť hneď po jeho boku, no v skutočnosti bol tak ďaleko. Taehyunga to tak veľmi bolelo, že predstieral, že nechce kričať do vankúš a možno ušetriť stene pár úderov. Nechcel sa pred pár týždňami zobudiť uprostred noci a blúdiť mimo svoju izbu, až kým nenašiel Jungkooka. Nemal v pláne sa k nemu pritúliť a rýchlo zaspať. Kurva, nemal v pláne nič z toho. Bolo zrejmé, že Jungkook ho už nechce a nemal by ho nútiť, aby s ním trávil čas.
Tak veľmi to bolelo a Jungkook mu dokonca nepovedal ani prečo. Čo sa zmenilo? Po tom, čo celý rok bez Jungkooka trpel, má trpieť bez neho aj toto leto?
„Zazeráš," zašepkal Jimin vedľa neho a strčil ho lakťom. Taehyung sa naňho pozrel. Ak mu Jungkook nedovolí sa k nemu priblížiť, tak ho môže aspoň sledovať, nie? Okrem toho si všimol, že ho občas sleduje. Kládol si otázku, či robí to isté, čo robil v tých chvíľach, kedy sa naňho pozeral s tým túžobným pohľadom v očiach a keď sa ho Taehyung spýtal, prečo ho tak sleduje, odpovedal len 'kreslím si ťa v hlave'. Taehyung to považoval za tú najúžasnejšiu, najsladšiu a najmilšiu vec, akú kedy povedal. Aj keď to bolo trochu uštipačné.
„... prečo si myslíš, že budeme potrebovať toľko kartónov mlieka?" zamračil sa Yoongi, zatiaľ čo zízal na zoznam, ktorý Seokjin písal. Všetci sa zhromaždili, aby zostavili zoznam potravín, ktoré uspokoja každého z nich; samozrejme bola aj špeciálna požiadavka, ktorú predložil Jung Hoseok vzhľadom na to, ako bol naštvaný na celú tú vec s rezancami. A tiež už po štvrtýkrát minuli zásoby jedla za menej ako mesiac. Miesto malých nákupov každý týždeň museli kúpiť viac alebo aspoň tak to povedal Namjoon.
„No, miluje mlieko."
Nad touto poznámkou sa pri stole ozvalo zborové 'eww'.
„Si také prasa, vážne, Namjoon," povedal Jimin a hravo ho udrel do ruky, aj keď sa smial.
„Ty máš čo hovoriť! Chudák Yoongi sa tu ani nemôže postaviť bez toho, aby si mu čumel na zadok ako na skurvené žrádlo, bro."
Yoongi sa nad tým zamračil a smerom k nim zažmurkal. Hoseok sa rozosmial a potľapkal ho po chrbte. Taehyung však stále sledoval Jungkooka; okamžite premýšľal, či schválne hľadí na to isté miesto alebo nie.
„Chalani, vážne. Sme tu kvôli tomu prekliatemu zoznamu, nie aby sme vás počúvali, ako sa tu správate ako nevzdelaní -" prerušil ich Jin, vzápätí zaťal na stole päste a ústa mal rovnako napäté ako široké plecia, zatiaľ čo sa oprel o stoličku. Pretože sa všetci za stôl nezmestili, Taehyung sedel na gauči, zatiaľ čo Jungkook bol presne na opačnej strane miestnosti; stál hneď vedľa dverí. Niečo Taehyungovi hovorilo, že je to zámerne. Vyzeralo to, že od neho každú minútu uteká. Nevenoval pozornosť ničomu, čo povedal.
„Ty si tu ten, kto má kink na mlieko," započul Namjoonovú odpoveď, ktoré zapríčinila, že Jin začal znovu kričať a od hnevu sa začervenal v tvári.
A potom sa Taehyung stretol s Jungkookovým pohľadom. Bolo to také rýchle, že Taehyung premýšľal, či si to vôbec nepredstavoval. Nebol by tým prekvapený po tom všetkom, čo spomínal na spomienky a sníval o snoch, v ktorých bol Jungkook hlavnou postavou večera. A už to boli takmer štyri týždne. Keď bol Jungkook na rade zdieľať izbu s Taehyungom, doslova sa prehodil so Seokjinom a potom ešte raz s Hoseokom a tak ďalej. Taehyung predstieral, že tomu rozumie. No naozaj to tak nebolo. Šalel z toho. Nevedel, čo má ešte spraviť a bol zúfalý, že s ním nie len nehovoril, ale že ho nepobozkal na pery, ktoré neboli jeho už tak dlho.
No Taehyung si začínal myslieť, že neboli jeho už od začiatku.
„Je to vyriešené, dve fľaše šampanského -" povedal Namjoon a ukázal mu prostredník, akoby boli uprostred počítania rôznych produktov v zozname. Taehyung zmeškal prvé dva, no vôbec mu na tom nezáležalo.
„Neuveriteľné," zasmial sa Hoseok, na čo zvraštil obočie. Jin len pretočil očami.
„To je na Chuseok*," vysvetlil, čo spôsobilo, Jimin naklonil zmätene hlavu.
„Môžeme to ale kúpiť až o pár týždňov," zamrmlal Yoongi.
„Viem, ale bude to drahé, takže to musíme kúpiť vopred. Majte rozum," povedal Namjoon, akoby to bolo očividné. Taehyung si všimol Seokjinových pier, ktoré sa skrútili do malého takmer až plachého úsmevu, zatiaľ čo v ruke držal pero a pohľad mal sklonený k zoznamu. Taehyung sa zamračil, keď potom uvidel, ako si Namjoon toho gesta všimol a tiež sa pousmial. Um, dobre.
„Pridajte aj maslo!"
„Dobre, takže, kto ide teraz? Naposledy som išiel ja," povedal Seokjin, nad čím Namjoon iba pokrútil hlavou a tvrdil, že naposledy išiel on. Jungkook nič nepovedal a Taehyung tiež.
Yoongi si zívol, na čo sa postavil a išiel smerom do kuchyne, kde otvoril chladničku.
„Svoje auto požičiam iba Jiminovi a ja nejdem, takže," uviedol skôr, ako začal jesť zvyšky z pizze. Hoseok ho rýchlo nasledoval a onedlho po sebe začali kričať, kto zje posledný kúsok. Jimin ich s pobaveným úsmevom sledoval, než sa pozrel na Jina a povedal:
„Môžem ísť s Taem."
Taehyung pokrčil plecami, naozaj ho nezaujímalo to, či pôjde znovu nakupovať potraviny alebo nie. Koniec koncov naposledy išiel len preto, aby bol s Jungkookom nejaký čas sám a nefungovalo to. Zdalo sa, že nič nefungovalo. Náhle pocítil na sebe Jiminovú ruku. Usmial sa naňho a našiel v jeho tvári upokojujúci výraz.
Cítil na sebe Jungkookov pohľad, no keď sa otočil späť k nemu, už sa naňho nepozeral.
*Chuseok - hlavný festival úrody, ktorý oslavujú v Severnej a Južnej Kórei
©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reservedA/N
Som rada, že sa vám tento príbeh zatiaľ páči 🥰❤ Už ideme do tuhého, takže to bude už naozaj zaujímavé 😏❤Tiež nasledujúce kapitolku budú z Taeho pohľadu, takže budete obohatený aj o nejaké myšlienky z jeho strany 😊❤
Luv y ❤🥰
ČTEŠ
July, I miss y [TaeKook; TR] ✔
Fiksi PenggemarJungkook je zničený z toho, že každé leto sa Taehyungovi poddá. Takže tentokrát si vytvorí zoznam pravidiel, ktoré musí dodržiavať počas svojho pobytu v Omelas. 1 - Celý čas sa Taehyungovi vyhýbať. 2 - Vyhýbať sa byť s Taehyungom osamote (v prípade...