Bol deň upratovania a všetci sa rozhodli vydať na výlet do práčovne, pretože mali príliš veľa oblečenia na pranie (neboli tam už niekoľko týždňov a bolo pekne nechutné, koľko mali špinavého oblečenia) a potrebovali všetky nápomocné ruky. Každý s nich mal vlastnú tašku s oblečením a zadýchane ich nosili. Taehyung si začínal všímať, že väčšina jeho kamarátov to strašne dramatizujú, no miloval to.
Práčovňa bola po nejakých renováciách krajšia ako minulý rok; steny boli žlté a na jednej z nich bol vyobrazený obral krásnych hôr Omelasu. Tie farby boli nápadité; žltá, modrá a zelená. Hneď ako ho Taehyung uvidel, premýšľal, čo si musí myslieť Jungkook, keďže miloval veľké obrazy. Kútikom oka ho vyhľadal a našiel ho s Hoseokom, s ktorým triedil špinavú bielizeň a počítal mince, ktoré budú potrebovať.
Navlhčil si pery a stále sa rozhliadal. Boli tu aj nové práčky, strieborné s toľkými gombíkmi, že Taehyung na ne len hlúpo civel, než ho Jimin chytil za plece a povedal mu, aby počkal vonku, že sa o to postará. Premýšľal, či k nemu Jimin cíti ľútosť a myslí si, že si nezvládne oprať ani vlastné oblečenie, no nechal to tak a išiel von. Vonku svietil nápis 'Samoobsluha'. Sledoval, ako mu bliká nad hlavou, zatiaľ čo tam sedel na lavičke. O pár sekúnd neskôr vyšiel von aj Namjoon, ktorý si sadol pár centimetrov od neho.
Sledoval svojho staršieho kamaráta, ako si vytiahol cigaretu a opatrne ju držal v prstoch. Zapálil ju tak prirodzene, že sa Taehyung čudoval, že si vôbec všimol, že to spravil. Bol trochu prekvapený, pretože tých rokoch, čo ho poznal, ho nikdy nevidel fajčiť mimo pláže. Ani raz.
Namjoon si povzdychol a prvýkrát si z cigarety potiahol. Zhlboka sa nadýchol a potom dym pomaly vydýchol. O chvíľu neskôr si uvedomil, že ho Taehyung sleduje. Zdalo sa však, že pochopil príliš rýchlo, pretože iba pokrčil plecami a povedal: „Seokjin." A potom znovu odvrátil zrak.
Toto bola vec, ktorú Namjoon robil; menoval cigarety. Alebo im skôr určoval vinníka. Obviňoval ostatných ľudí alebo situácie, ktoré sa mu stali a pomenoval ich podľa nich, akoby boli príčinou jeho fajčiarskych návykov. V jeden deň to bola práca, ktorú nedostal alebo skúšky, ktoré nespravil alebo dokonca aj jeho rodičia, pretože mu zabudli pripomenúť, že odišli. Jeden po druhom ich Namjoon používal ako výhovorky. Predtým to nebolo také strašné, pretože sotva mal dôvod fajčiť a nebol závislý. Ale Taehyung sa zamračil, pretože teraz, keď o tom premýšľal, už predtým videl Namjoona fajčiť mimo pláže. Minulú noc v kempe, kde bolo zakázané fajčiť. A pred pár týždňami... pred obchodom. Premýšľal, ako si toho nemohol všimnúť skôr a či to znamená, že je teraz závislý... alebo či má iba viac dôvodov na fajčenie. Nevedel, čo je horšie.
„Jin?"
„Áno," odpovedal a Taehyung si myslel, že to nechá tak, no dodal: „Minulú noc sme spolu spali."
„Čo?"
Namjoon si znovu potiahol a slastne zaklonil hlavu. Neisto sa zamračil. „Ty tiež, nie?"
„Ja čo...?" spýtal sa, úprimne nevedel, čo si myslieť. Čo znamenalo to, že 'spolu spali'? Bolo to myslené doslova? Muselo, nie? Aj napriek zjavnému sexuálnemu napätie medzi jeho dvoma kamarátmi v skutočnosti nikdy neočakával, že budú mať sexuálny vzťah (ale nevysvetľovalo by to veľa vecí?) a nie to ešte počas stanovania. Vedel, že je to od neho pokrytecké, berúc do úvahy všetky tie veci, no nedokázal si pomôcť, ale cítil sa trochu znechutený predstavou, že Jin a Nam mali sex v stane len pár metrov od nich.
A ako bolo možné, že dokážu svoje problémy vyriešiť len tým, že sa ošukajú, zatiaľ čo on s Jungkookom sa sotva dokázali pobozkať bez toho, aby sa navzájom pobili?
„Nemali ste s Kookom tiež sex?" objasnil Namjoon a kývol k nemu so zapálenou cigaretou spôsobom, ktorý prinútil Taehyunga sledoval ten pohyb. Bože, tak veľmi si chcel zapáliť. Mohol o to požiadať a vedel, že by ani nežmurkol a už by mal v ruke cigaretu. No nemohol, nemohol.
„Bože, nie."
Namjoon zažmurkal.
„Oh... no, toto je trápne."
„Prečo?"
„Pretože," ďalšie pokrčenie plecami, „jediný dôvod, prečo som ti to povedal, bol, že som si myslel, že aj vy ste mali sex."
Taehyung by sa zasmial, ak by nebol taký zmätený. Zaujímalo ho, čo si Namjoon myslel, že sa deje medzi ním a Jungkookom, keď bol svedkom ich malej hádky po tom, čo ho obvinil, že chodí so Seokjinom. Teraz mu to prišlo smiešne.
No nespýtal sa na to.
„Mal by som sa uraziť? Ako sa to vôbec... stalo?"
Namjoon sa zamračil ešte viac a rukami sa chytil kraja lavičky spôsobom, ktorého príčinou mohla byť nervozita. „Naozaj chceš podrobnosti?"
„Nie!" rýchlo odpovedal, odmietavo pokrútiac hlavou a rozhodil ruky do vzduchu v prípade, že by to nestačilo. Predstava počuť skutočné podrobnosti s nevhodným obsahom o jeho dvoch kamarátoch, ktorí mali spolu sex, ho nútilo utiecť. Zahryzol si do pery a premýšľal o dobrom spôsobe, ako vyjadriť svoje ďalšie slová. „Myslím tým, že... nenávidíte sa navzájom?" spýtal sa opatrne, akoby sa bál, že by sa kvôli tej hlúpej otázke Namjoon urazil alebo naštval. Aj tak to znelo hlúpo, berúc do úvahy, že aj keď sa stále hádali, bolo medzi nimi pár nepopierateľných nežností, ktoré Taehyunga ohromovali. A potom tu bol aj ten Yoongiho komentár 'že na seba skáču'.
Aj napriek tomu, ako blízky si všetci boli, skrývali pred sebou veľa hlbokých tajomstiev.
„Len..." odpovedal s takým ťažkým povzdychom, že si Taehyung myslel, že mu cigareta pomohla uvoľniť napätie v tele a zúfalým pohľadom sa naňho pozrel. Jeho starší kamarát sa však odmlčal pomerne rýchlo, odhodiac zvyšok cigarety na zem a nohou ho zahasil. Taehyungovi sa uľavilo, že už je tá vec preč.
Nemohol si pomôcť, no pomyslel na Jungkooka, ktorý ho odmietal pobozkať, keď mal v ústach horkú chuť dymu. Nemohol riskovať, že sa to znovu stane, uprednostňoval úzkosť a frustráciu, než sa poddať tomu hlúpemu, škodlivému a nebezpečnému zlozvyku, ktorý si naozaj neželal robiť. Nezdalo s avšak, že by mal z toho Namjoon nejaké výhody.
©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reservedA/N
Hehe :)Namjin sa stal 😏❤
Idem von, takže stáď ste si kapitolku užili 😊 (Havo potrebuje vyvenčiť xd) Potom bude možno ďalšia ❤
Btw
Páči sa mi vaša aktivita ❤😉 Čím viac budete aktívnejší vy (hlavne v komentovaní, pretože to ma vie naozaj motivovať na preloženie ďalšej časti a viem tak, že vás to naozah baví🥺❤), tak tým viac častí bude😊❤Luv y ❤❤❤
ČTEŠ
July, I miss y [TaeKook; TR] ✔
FanficJungkook je zničený z toho, že každé leto sa Taehyungovi poddá. Takže tentokrát si vytvorí zoznam pravidiel, ktoré musí dodržiavať počas svojho pobytu v Omelas. 1 - Celý čas sa Taehyungovi vyhýbať. 2 - Vyhýbať sa byť s Taehyungom osamote (v prípade...