62. Taehyung (M)

1.1K 111 8
                                    

Taehyung bol v nebi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taehyung bol v nebi. To bol záver, ku ktorému dospel jeho mozog, keď mu Jungkook rukami prechádzal po každom kúsku nahej pokožky. To ho nútilo kňučať a prehĺtať malé stony, pretože nebolo možné, aby bol niekto taký slabý len kvôli niekoho dotyku; no on bol. Bolo neuveriteľné ako z ničoho nič všetko, čo cítil, bol Jungkook, žiadny hlas brata v jeho hlave, ani matkine nekonečné slzy; nič iné. Bol len on a Jungkook, iba jeho prsty, ktoré mu zvierali pás a pomaly kĺzali dolu, až kým sa nedotkli jeho zadku.

Taehyung si zahryzol do pery, než zamrmlal: „Už to urob." Vedel, že sa správa zúfalo, no nezaujímalo ho to. Ani keď si Jungkook vydýchol a spýtal sa ho, kde je lubrikant. Taehyung ho nosil so sebou vždy, nie preto, že by ho niekedy premýšľal použiť s Jungkookom... dobre, áno, čiastočne kvôli tomu, no tiež aj preto, že bol človek, ktorý potrebuje svoj vlastný, keďže si to veľakrát sám robil; myseľ mal otupenú a vždy myslel na tie isté tmavé oči a zajačí úsmev. A nehanbil sa za to.

Jungkook na chvíľu hľadal v Taehyungovej taške, našiel tam broskyňový lubrikant, ktorý ich oboch rozosmial; Taehyung sa za to hanbil, no Jungkooka to pobavilo.

„Chutí úžasne, dobre?" povedal na obranu, aj keď mal na líčkach stále rumenec. Jungkook ho zobral a priplazil sa za ním do postele, v skutočnosti ho za to neodsudzoval. Starší bol taký nervózny, že sa mu chvelo celé telo. Jungkook si toho musel všimnúť, pretože hneď ako začal otvárať fľaštičku, pocítil na chrbte mladšieho hruď, objímal ho.

„Shhh, postarám sa o teba, dobre? Sľubujem," zašepkal mu pri uchu a Taehyung sa nikdy v živote necítil viac milovane ako v tento okamih. Prikývol a trochu sa pousmial, aj keď to Jungkook nemohol vidieť. Cítil dôveru a vrelosť. Páčilo sa mu to, chcel sa v tom utopiť.

„Dobre," dodal pre prípad, že by mladší pochyboval. Takmer mal pocit, ako sa Jungkook vzadu pousmial. Zahryzol si do pery a zatvoril oči, aby sa mohol dokonalo stratiť v pocite mladšieho rúk po celom tele; putovali mu od pása smerom k chrbtu, až kým sa mu neocitli na zadku a nestlačili ho. V okamihu, kedy mu Jungkook jednoduchým rýchlym pohybom roztiahol od seba polovičky, staršiemu z pier uniklo tiché zakňučanie. Taehyung vedel, že ak keď sám Jungkook nemal žiadne skúsenosti, bude robiť kvôli nemu všetko.

Počul, ako si na prsty naniesol lubrikant a starší sa snažil uvoľniť. Koniec koncov to bol Jungkook a to ho samo o sebe robilo dosť pokojným, len čo na otvore pocítil krúživé pohyby jeho prstov. Bolo to studené a vlhké a nútilo ho to všade sa chvieť, no tentokrát nie od nervozity. Pamätal si, ako si to nedávno robil sám, myslel sa Jungkookové štíhle prsty. Bolo šialené, že teraz to je skutočné, teraz to bol jeho najlepší kamarát, ktorý ho robil prstami, ktorý ho pripravoval s takou šikovnosťou, že ledva mohol stonať.

„Nádhera," započul šepot. Taehyung zakňučal, ešte viac roztiahol nohy a Jungkook prstom jemne zatlačil na jeho steny, čo spôsobilo, že ho zasiahla vlna slasti. Vďaka dostatočnému množstvu lubrikantu to išlo Jungkookovi ľahko; miloval to, miloval, aký bol vlhký, ako mu tá tekutina stekala po stehnách až k plachte. Predstavoval si, ako musí mladší vyzerať s pohľadom plným túžby a spotenými vlasmi...

„Chcem ťa vidieť," rozhodol sa nakoniec a mladší prikývol predtým, než mu pomohol otočiť sa na chrbát, prst z jeho otvoru nevytiahol, čo spôsobilo, že sa ním dosť obtrel o jeho prostatu. Zastonal, trochu sa prehol v chrbte a muselo to vyzerať dobre, pretože Jungkook sa oňho oprel svojim telom, pobozkal ho a prehltol stony, ktoré sa mu vydrali z pier, keď pridal druhý prst. „Aah - kurva, ja... je to úžasné..."

„Znieš nádherne," zamrmlal mu Jungkook do pier, než sa odtiahol a sústredil sa na pohybovanie prstov. Taehyung počul, ako sa pohybujú dnu a von z jeho otvoru, ako Jungkookovi steká lubrikant po zápästí, len čo sa posadil, aby ho lepšie videl. Oblizol si pery a pri tom pohľade takmer onemel. Jungkook vyzeral ešte lepšie, ako si predstavoval; tvár mal červenú, oči tmavé a plné túžby, pery červené a trochu opuchnuté z bozkávania a spôsob, akým sa naňho pozeral... spôsoboval, že sa cítil milovane. Sotva sa však mohol sústrediť, keďže nadviazali očný kontakt a Jungkook začal prirážať prstami takou rýchlosťou, že Taehyungovi sa rozochveli stehná.

„Ja - kurva, tam, tam," lapal po dychu a Jungkook sa v tej chvíli sotva dotkol jeho prostaty. Hneď, ako to povedal, mladší prevzal situáciu do vlastných rúk a začal svoje tri prsty o to sladké miesto. Taehyung sa so zatvorenými očami znovu zrútil na posteľ a do celého tela mu vystrelilo potešenie. Nemal čas ho ani varovať a o pár sekúnd sa urobil bez toho aby sa sám seba dotkol. Stalo sa to tak rýchlo, že to bolo zahanbujúce, no nemohol si pomôcť.

Bol vyčerpaný, hrudník sa mu pod náporom rýchlym dýchaním zdvíhal a klesal. Pomaly zažmurkal a všimol si vedľa seba ležať Jungkooka. Pozeral sa naňho a rukou si podopieral hlavu. Zasmial sa, keď si všimol, že sa starší naňho pozerá. Taeyhung si zakryl rukami tvár a zakňučal.

„Kurva, ako som sa mohol - bože, som nejaký precitlivený tínedžer?" spýtal sa, jeho slová boli tlmené rukami.

„Si precitlivený panic," zasmial sa Jungkook a Taehyung zastonal ešte hlasnejšie. „Aw, no tak. Nie je to nič strašné, som polichotený," pokračoval s úškrnom, ktorý sa prejavil aj v jeho hlase,v vďaka ktorému sa Taehyung chystal otočiť od hanby. Jungkook ho ale okamžite zastavil. „No tak, teraz si vyzeral tak skurvene dobre... nevieš si ani predstaviť, ako veľmi ťa chcem," zašepkal a Taehyung by sa červenal ešte viac, ak by nebol taký vzrušený. To, ako sa mu znovu podarilo znovu stvrdnúť, naozaj nevedel. Vyzeralo to, že Jungkook ho má pod nejakým kúzlom a nechcel, aby niekedy ustúpilo. Pomaly si zložil ruky z tváre a zahryzol si do pery, na čo sa otočil k Jungkookovi.

„Tak... chceš ma ošukať alebo tu budeš len tak..." než mohol dohovoriť, mladší bol znovu medzi jeho nohami a veľkými dlaňami mu hladil stehná. V očiach mal diabolskú iskru.

„Chcel by som si na tebe zajazdiť," usmial sa a zahryzol si do pery. Zdalo sa, že Jungkooka to vykoľajilo. Dobre. Videl, ako sa mladšieho penis ešte zväčšil a krásne sa mu týčil pri bruchu. Taehyung dúfal, že sa to doňho zmestí, no mohol by to skúsiť. Tak veľmi to chcel.

©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reserved

A/N
Hihi 🥰 Ešte nasledujúca kapitolka bude smut a potom už posledná :(
Takže do zajtra sa pokúsim tento príbeh dokončiť🥰❤

July, I miss y [TaeKook; TR] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat