21. Jungkook

1.2K 144 26
                                    

Stanovanie na pláži bol pravdepodobne jedným z najväčších dôvodov, prečo Jungkook miloval Omelas

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stanovanie na pláži bol pravdepodobne jedným z najväčších dôvodov, prečo Jungkook miloval Omelas. Znamenalo to ísť s kamarátmi do krásneho lesa, postaviť si tam stany a o polnoci založiť oheň. Iste, prinášalo to veľa spomienok na Taehyunga. Už to bol mesiac a Jungkook si myslel, že čím viac času trávy mimo Taehyunga, tým menej bol šťastný z leta. Dostalo sa to až do toho bodu, kedy začal uvažovať o tom, že zabudne na hlúpy zoznam a nechá Taehyunga, aby s ním hovoril. Na druhý deň vyzeral tak ublížene, že Jungkook mu v tvári nikdy nevidel taký výraz. Tak veľmi to bolelo. Už bol unavený z toho, že ich to zraňovalo, pretože ich to očividne ovplyvňovalo oboch a ani nevedel, prečo sa Taehyung tak veľmi zaujíma. V lete predsa nebol preňho nič viac ako hračka.

Ale ten výraz... stále ho videl v hlave, kedykoľvek zatvoril oči. A potom tu bol ten strach, že to Taehyung napokon vzdá, že sa s ním nebude pokúšať hovoriť a preto ho zaujímalo, či to má zmysel. Očividne sa nikam neposunul, no miesto toho len zamrzol v čase. Aký bol zmysel toho zoznamu? Iste, mal ho držať ďalej od bolesti, ale držať si od neho odstup, vyvolávalo ešte väčšiu bolesť.

Jungkook sa z ničoho nič zamračil, keď si všimol Seokjina, ktorý kráčal po jeho boku s obrovským batohom. Kráčal rýchlo, len čo započul Taehyungov a Namjoonov smiech, ktorý ich nasledoval. Ani sa nemusel pýtať, prečo mal Jin červené uši.

Pamätal si na to, kedy sa Taehyung spýtal, či spolu chodia a chcel sa vtedy rozosmiať. Bolo to od neho naozaj hlúpe. Akoby mohol Jungkook odmietnuť dotknúť sa Taehyunga len preto, že chodil so svojím hyungom, so svojím najlepším kamarátom a jediným človekom, ktorý sa od neho zjavne zaujímal, aby ho podporil a neublížil mu. Jebať Taehyunga, pomyslel si, myšlienky a zvažovanie toho, ako sa úplne zbaviť zoznamu, opustili jeho myseľ a napodobnil Jinovu naštvanú chôdzu.

„Ty a Nam ste sa znovu pohádali?" spýtal sa, aby sa trochu rozptýlil. Jin sa naňho kútikom oka pozrel.

„Nie je všetko iba o ňom," odpovedal cez zaťaté zuby a potom odišiel. Jungkook sa zamračil. Väčšinou to tak je, pomysel si, no pokrčil nad tým plecami. Vedel, že Jin napokon príde, vždy to tak bolo.

©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reserved

A/N
Dnešná posledná kapitolka je trochu kratšia 🥰❤ Snáď nevadí ❤🥰

Teraz nás na pár kapitoliek zamestná Jungkookov pohľad 🙈❤ Takže máte čas pripraviť si psychiku a kapesníčky, pretože to bude veľmi, veľmi smutné xd Najmä kapitolky z Taeho pohľadu, ktoré budú naslesovať hneď po tom Jungkookovom 🥰❤

I luv y 😍❤❤

Btw: K tejto časti ma veľmi nakopla vaša aktivita 🥺❤😍 Naozaj si vaše komentíky vážim 😍😍😍❤

July, I miss y [TaeKook; TR] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat