O niekoľko dní neskôr, v piatok, sa Taehyung dozvedel o zozname. Stalo sa to hlúpo. Veľmi hlúpo. Bolo to vtedy, keď všetci ležali na tráve a lúčili sa s hviezdami Omelasu, ich samotným rajom. Bolo chladno a ich telá zakrývala prikrývka. Taehyung mal položenú hlavu na jeho hrudi a už celé hodiny sa mu hral s prstami, takže si okamžite všimol, kedy prestal.
Jungkook mal zapnuté jedno slúchadlo a s rukou pod hlavou počúval Oasis. Bol prekvapený, keď Taehyungové prsty uprostred pohybu stuhli, tak sa naňho spýtavo pozrel. Pohľad staršieho bol plný emócií, ktoré dokázal ťažko opísať. Šok? Bolesť? Oboje? Jungkook si zložil slúchadlo a zamračene premýšľal, čo sa deje, pretože už nepočul rozhovor ostatných chalanov.
„Čo je to," spýtal sa Taehyung, ktorý teraz naňho hľadel.
„Prepáč mi to, nevedel som –" ozval sa Hoseokov ospravedlňujúci hlas. Jungkook sa ešte viac zamračil. O čom to hovorili? Z jedného slúchadla započul 'Cast no shadow', no ignoroval to.
„Tae, čo je to?" ohlásil sa a s obavami sa posadil. Taehyung prehltol, zahryzol si do spodnej pery, do tej, ktorú bol Jungkook zvyknutý tak krásne kresliť. Hviezdy nad nimi stále jasne svietili, obloha bola tak tmavá, že takmer nič nevideli. Počul tiché vlny, ktoré neustále narážali na pobrežie.
„Chalani..." počul, ako povedal Seokjin, no aj tak jeho hlas ignoroval. Jeho kamarát znel nervózne a Jungkook si myslel, že vie, čo by to mohlo byť. Koniec koncov, aké jediné tajomstvo mal pred Taehyungom, o ktorom vedeli len Hoseok a Jin? Než mohol niečo povedať, Taehyung sa úplne posadil a odfrkol si, na čo si založil ruky na hrudi.
„Mal si zoznam pravidiel, ako sa odo mňa držať ďalej?" spýtal sa, tie slová z jeho úst vychádzali znechutene.
Jungkook si vyčerpane povzdychol. Nikdy si nemyslel, že sa tá hlúpa vec k nemu vráti, nie ešte to, že spôsobí, aby sa Taehyung cítil zle.
„Tae... nie je to nič strašné, bol to len hlúpy zoznam."
Taehyung pretočil očami a hneď sa naňho pozrel. Postavil sa, ruky mal stále pevne založené na hrudi. Jungkook sa cítil dosť zle, keď zatiaľ čo sa dialo toto, myslel na to, ako dobre vyzerá, keď tam tak stojí v tej bielej košeli, ktoré krásne kontrastuje s oblohou a vyzeral by ešte dokonalejšie na maľbe.
„Ako by si sa cítil, ak by som o tebe napísal takýto zoznam? A potom ho ukázal svojim kamarátom? Ako by si sa cítil? Akoby si z teba strieľali?" odvrkol, čo spôsobilo, že Jin a Hoseok okamžite prehovorili.
„Nie, počkaj –"
„Tak to nie –"
Nikto ich však utíšil, než sa dostali k slovu. Jungkook si bol celkom istý, že to bol Yoongi.
„Aký zoznam?" tichým hlasom sa spýtal Namjoon, hoci dosť nahlas na to, aby ho počuli. Yoongi mu povedal, aby sklapol a on tak spravil. Bolo zvláštne, ako ho všetci rešpektovali.
„... môžeme to prebrať inde?" spýtal sa Jungkook a rozhliadol sa, uvidiac pohľadu všetkých ich kamarátov. Jin prikývol a to gesto bolo samo o sebe potrebné na to, aby sa postavil a chytil Taehyunga za ruku. Starší okamžite prikývol a odišli smerom k pláži.
„Veľa šťastia," povedal Hoseok, zatiaľ čo ho nasledoval a potom aj ostatný chalani, ktorí sa medzi sebou ticho rozprávali.
Taehyung bol od neho pár krokov, na čo musel Jungkook zrýchliť, aby ho dobehol. Bol mierny vietor, ktorý mal na svedomí, že mu pramienky vlasov padali do očí, čo ničomu nepomáhalo. Keď ho konečne dobehol, chytil ho za zápästie, aby ho zastavil, pretože vôbec nič nehovoril a už boli dosť ďaleko od ostatných chalanov.
„Môžeš chvíľu počkať?" spýtal sa, čo spôsobilo, že Taehyung sa so slzami v očiach otočil a vytrhol ruku z Jungkookovho zovretia. Zo všetkých možných reakcií, ktoré si predstavoval, toto nebola jedna z nich. Očakával, že začne kričať alebo mu dokonca dá facku. Všetko len nie toto. „Tae... prečo plačeš –"
„To som pre teba tak strašne zlý?"
©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reservedA/N
Ešte toto sa potrebovalo vyriešiť, nie?😎Snáď ste nezabudli na Jungkookov milovaný zoznam (☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞
ČTEŠ
July, I miss y [TaeKook; TR] ✔
FanfictionJungkook je zničený z toho, že každé leto sa Taehyungovi poddá. Takže tentokrát si vytvorí zoznam pravidiel, ktoré musí dodržiavať počas svojho pobytu v Omelas. 1 - Celý čas sa Taehyungovi vyhýbať. 2 - Vyhýbať sa byť s Taehyungom osamote (v prípade...