Keď vám je kvôli niekomu, koho milujete, zo seba zle, je to ako časovaná bomba vo vašom vnútri, ktorá môže kedykoľvek vybuchnúť. Môže sa to stať každú sekundu a spúšť môže byť aj jedno jednoduché slovo. A viete, že nemôžete robiť nič iné ako sledovať plamene, ktoré pohlcujú vašu pokožku.
Seokjin to vedel, logicky, zranil aj Namjoona. Toľkokrát, že sa to nedalo spočítať, čo tú bolesť ešte zväčšovalo. Sledoval mladšieho, ako čítal knihu. Vyzeral nádherne, no Jin bol až príliš zaujatý na to, aby zaregistroval svoje hlúpe správanie.
Pamätal si, ako ho Namjoon pobozkal; lačne, akoby sa ho bál pustiť čo i len na sekundu a nechať si ho prekĺznuť cez prsty.
A aj napriek tomu sa to stalo.
Pamätal si, ako ho držal za ruku, ako Namjoona držal za ruku ako dlho sa to dalo, ako sa mu hral s prstami a ako trávili v Seoule noci tým, že pozerali spolu cez rabbit svoje obľúbené filmy a potom boli nútený piť nezdravé kombinácie Red Bullu a kávy, aby zostali hore celú noc a nezaspali v práci. Pamätal si, ako sa ráno smial, čo všetko obetoval pre to, aby s Jooniem strávil tieto malé intímne hodiny.
Nebývali od seba príliš ďaleko, autobusom to bolo tridsať minút, no mali nabitý čas. Jin pracoval nočné zmeny v práci na čiastočný úväzok, ktorú si mohol dovoliť, aby mohol v popoludňajších hodinách študovať. Budil sa o deviatej, aby sa staral o sestru a vzal ju do školy a Namjoon mal tiež svoje povinnosti; obchod svojho otca a peniaze, ktoré nebolo také ľahké získať. Čas utekal a museli robiť všetko, čo mohli, aby zostali na žive a zároveň bojovali o svoju budúcnosť.
Takže áno, chvíľky na rabbite boli skurvene skvelé. Viedli spolu video hovory, smiali sa na hlúpych vtipoch a sľubovali si, čo budú spolu robiť v Omelase. To slovo bolo magické, keď si ho navzájom šepkali do telefónov, zatiaľ čo pevne objímali vankúše a premýšľali o spomienkach z leta a júla v Omelase.
No nikomu by nestačilo len toto... nie, keď niekoho máte radi tak hlboko a vášnivo, ako oni.
Napokon videli len to, čo im mohla ukázať kamera, počuli iba to, čo mohli počuť cez mikrofón.
Jin počul vzlyky, ktoré preťali ticho a premýšľal, odkiaľ ten zvuk prišiel, kým si neuvedomil, že vyšiel z jeho vlastných úst. Namjoon bol tým zvukom tiež zarazený, zatvoril stan a odložil knihu, ktorú čítal bokom. Jin sa cítil byť taký slabá, tak úbohý, no Namjoonov pohľad bol taký nežný a vľúdny a... bezpečný. Natiahol ruku a pohladil ho po tvári, hrajúc sa so slzami, stekajúcimi mu po tvári.
„Vyzeráš krásne, keď plačeš," vyhŕkol z ničoho nič mladší.
Tie slová boli ako oceľová guľka, ktorá Seokjinovi vrazila do hrude. Slzy, ktoré mu značili líca boli ako roztavené železo, padali snáď celú večnosť a kĺzali mu po krku.
„Vyzerám krásne, keď plačem? Robíš si zo mňa srandu?" odvrkol a prísne na Namjoona civel. Mladší sa zdal byť prekvapený jeho reakciou, ktorá len maximalizovala Jinov hnev.
Namjoon rýchlo zavrtel hlavou, akoby si práve uvedomil svoju chybu. Nikdy nebol dobrý so slovami, ale bolelo ho, keď bolo také čitateľné, čo chce Jin počuť; ospravedlnenie a ubezpečenie, že ho tiež miluje. Ľudia sa nebáli lásky, báli sa iba toho, že im nebude opätovaná.
„Myslel som –"
Seokjin chytil kraj prikrývky a zamračene si ju pritiahol k hrudi. Z nejakého dôvodu sa cítil bezpečnejšie, aj keď vo vnútri stanu nebola veľká zima. „Kurva, Namjoon. Rád sa pozeráš na to, ako kvôli tebe trpím, že?"
Mladší nad tým pretočil očami.
„Preboha, neprekrúcaj moje slová."
A Jin sa cítil opäť na začiatku, na mieste, kde začali, späť pri bezvýznamných hádkach. Nenávidel hádanie s Namjoonom, nenávidel všetko, okrem bozkávania a šepkania si sladkých slov do ucha. Koniec koncov ho miloval natoľko, že jeho ruky boli určené na útechu, nie na ubližovanie.
No v poslednej dobe to bolo všetko, čo robili. A kurva, kto by to o nich povedal?
„To ani nepotrebujem. Povedal si viac než dosť. Myslíš si, že som si neuvedomil, že si si začal všímať, že si pre mňa príliš dobrý?" odfrkol si, snažiac sa skryť bolesť v hlase, no Namjoon bol vždy príliš všímavý, keď prišla reč naňho. V sekunde, kedy zachytil zmenu jeho tónu, sa jeho výraz zmenil. Seokjin sa nechcel začať znovu hádať, ani s ním nechcel viesť rozhovor. To usporiadanie stanov bolo zlé, vedel to. Po tom všetkom, čo sa stalo, nemohol s ním zdieľať žiadny malý priestor; bolelo to a bolesť ho už vyčerpávala.
„O čom to, dopekla, hovoríš?"
„Oh, prosím ťa. Nehraj hlúpeho, nepristane ti to," odvrkol, cítil sa tak maličký, aj keď jeho slová znelo tvrdo a nahlas a... pravdivo.
Namjoonovi sa okamžite túžili oči, ruky si založil na hrudi a sledoval Jina.
„Prestaň sa ku mne správať ako k dieťaťu."
Jin si pamätal, aké to bolo byť Kim Namjoonom držaný a milovaný.
Pamätal si to, ale to bolo všetko, čo mu zostalo. Spomienky.
©Lookingathimhurts [ao3]
All rights reservedA/N
Teraz trošku z Namjinu ☺❤❤
ČTEŠ
July, I miss y [TaeKook; TR] ✔
FanfictionJungkook je zničený z toho, že každé leto sa Taehyungovi poddá. Takže tentokrát si vytvorí zoznam pravidiel, ktoré musí dodržiavať počas svojho pobytu v Omelas. 1 - Celý čas sa Taehyungovi vyhýbať. 2 - Vyhýbať sa byť s Taehyungom osamote (v prípade...