Następnego dnia uczniowie szeptali o tym, dlaczego Callum ma podbite oko. Była to oczywiście sprawka wiernych zwolenników Riddle'a.
Prócz Ślizgonów nikt nie wiedział o zajściu z poprzedniego wieczora, jednakże dom Salazara Slytherina był wobec siebie lojalny i owe wieści zatrzymali dla siebie.
Tom był tak wściekły na Calluma, że gdyby nie prośby Tatiany i zdrowy rozsądek, to zapewne potraktowałby go jednym z zaklęć niewybaczalnych.
Tatiana siedziała w sypialni i czyściła klatkę swojej sowy, kiedy do pomieszczenia weszła Meghan.
Dziewczyna usiadła na swoim łóżku, wzięła głęboki oddech i rzekła szorstko:
— Okłamałaś mnie.
Tatiana odwróciła się do niej, nie kryjąc poirytowania.
— Czego ode mnie oczekujesz, Meg?
— Powiedzenia prawdy.
Ciemnowłosa sapnęła z irytacją i wbiła spojrzenie z przyjaciółkę:
— Tak... — Zaczęła — Większość tych plotek to prawda. Mieliśmy romans, sypiamy ze sobą...
Nie było jej dane dokończyć, ponieważ Meghan zerwała się z łóżka, podeszła do Tatiany po czym ją spoliczkowała.
— Jak mogłaś mi to zrobić!? — Krzyknęła Meghan.
Tatiana chwyciła się za bolący policzek i wycedziła przez zęby:
— Zrób to jeszcze raz, a stracisz rękę.
Meghan wycofała się w stronę drzwi, a jej broda drżała, kiedy rzekła:
— Miałam Cię za przyjaciółkę.
Po tych słowach opuściła pomieszczenie.
— Dobrze, że tak się stało — Rzekł cicho Tom, obserwując jak Tatiana nerwowo zaciska usta — Wcześniej powinniśmy z tym skończyć.
Dziewczyna nic nie odpowiadała, toteż Tom kontynuował:
— Nie powinnaś przejmować się tym, co o Tobie myślą...
— Myślisz, że się tym przejmuje? — Zapytała nagle — Nie dbam o ich zdanie. Nie potrzebuje takich ludzi w swoim życiu.
Tom uśmiechnął się, podszedł do Tatiany i chwytając jej twarz, szepnął:
— Niebawem opuścimy Hogwart. Rozpoczniemy zupełnie nowe życie. Ty i ja, Tatiano.
Po tych słowach pocałował ją namiętnie.
CZYTASZ
Dziedzic Slytherina • Tom Riddle
FanfictionCały świat doskonale wiedział kim był Tom Riddle, znany bardziej jako Lord Voldemort. Mimo upływających lat, jego imię wciąż wymawiano z trwogą i obawą. Jej imienia nie pamięta już nikt. Nikt z obecnie żyjących. Odeszła w zapomnienie. Ale on nie zap...