Szia!
Hát igen, elérkeztünk a végére, úgyhogy akkor jöjjön az a jó kis köszönetnyilvánítás a végére.
Előszöris szeretném megköszönni NEKED, aki végig olvastad a történetet. Ha esetleg becsillagoztad, vagy írtál valami kommentet, akkor azt még inkább köszönöm. Remélem tetszett.
Másodszor szeretném megemlíteni Day011-t, aki rávett, hogy kezdjem el felrakni Wattpadra az írásom. Ha ő nem „erőszakolja ki” belőlem, akkor valószínűleg soha nem tudtam volna befejezni. Szóval nagyon köszönöm, ha egyszer lehetőségem lesz kiadni, akkor az első példányt te fogod kapni, méghozzá dedikálva.
És harmadszorra, de nem utolsós sorban, sőt inkább a legjobban, az általánosiskolai magyartanárnőmnek szeretném megköszönni, ugyanis ő kezdett el bíztatni, hogy ne csak irodalomra írjak fogalmazást, hanem kezdjek bele valami komolyabba. Az ő hatására kezdtem el az írással foglalkozni, ami mára már a hobbim lett. Bár tudom, hogy nincs Wattpadon, azért nagyon szépen köszönöm Tanárnő!
És akkor most jöjjön a reklám: hamarosan elkezdem felrakni a következő történetemet. Remélem beleolvasol majd, és tetszeni fog. Bérgyilkosból testőr címen fogod megtalálni a közeljövőben.
Valamint lenne egy kérdésem hozzád. Lenne-e kedved pár érdekességet olvasni a könyvről? Ugyanis nagyon sok olyan dolog van benne, ami nélkül a történet ugyanolyan jó marad, de kap egy kis plusz löketet, ami miatt talán még érdekesebb lenne. Ha szeretnél ilyen érdekességeket olvasni kérlek jelezd egy kommenttel.
És hát akkor elérkeztünk a végére, köszönöm, hogy velem tartottál! További jó olvasást!
YOU ARE READING
A Hang
FantasyA Hang, amit mindig hallasz és az Alak, amit mindig látsz. Rebeka egy átlagos lány Leggé városában. Legalábbis az emberek azt hiszik.