Never have I ever

104 18 4
                                    

"Gee!" zavýskne Frank, jenom co strčím nos do místnosti a poklepe na místo vedle sebe. Uposlechnu tedy a zavrtám se uprostřed sedačky, mezi Frankem a Dustinem. 

Je to dost zvláštní cápek. Teda jako Dustin, nikoliv Frank. 

Zkouší to na všechny holky okolo, ale každá z něj nakonec jenom ponížecky udělá "svého nejlepšího kamaráda". Na druhou stranu, když se vám holka svěřuje s tím, jako to dělá svýmu příteli, asi to není známka toho, že vás balí. Těžko říct, jestli už to Dustin pochopil, nebo nadále tyhle děvy zve na plesy, kupuje jim alkoholické nápoje ve snaze je trochu obměkčit, či už přešel na jinou taktiku. Je mi to docela líto, protože mi připadá jako docela správný kluk. Až na to, že si občas moc nevidí do pusy.

"Čau Gerarde, jak to šlape?" usměje se na mě zeširoka, takže mě málem oslepí odraz světla od jeho fascinujících rovnátek. Nesnáším tydle dotazy.

"Furt stejný, však to znáš...A co ty a Natalia? Furt jenom kámoši?" optám se zaujatě a snažím se navnímat Frankův prst na svém boku.

"Nejlepší" prohlásí Dustin hrdě a potom se ironicky ušklíbne.

V televizi zrovna dávali nějaký deset let starý hokejový zápas a Dustin, Bob a Dan, který přišel až po chvíli, se ládovali chlebíčkama s lososovou pastou a nadávali na ty bruslící individua.

"Teda...Bobe, kdybys byl holka, tak bych si tě vzal. Přísahal jsem, že si vezmu jedině toho, kdo umí takhle výborný lososvý chlebíčky" mlaskne Dustin a zadívá se na kousíček kopru, který zdobí žloutek vajíčka na tomto skvostném pokrmu.

"Kámo, aby to holky neuměla, tak by musela být bezruká. Nebo tak slabá, aby nevytlačila tu kupovanou pastu z tuby" zařehní se Bob a lokne si piva. Nikdy jsem si neuvědomil, jak jsou kluci strašný hovada, ale teď mám před sebou živoucí důkaz.

"Hele, nechcete se místo toho bezduchýho tlachání radějc něco zahrát?" prohlásí Dan a napřímí se, aby na sebe upoutal pozornost. Naši pozornost už má, ale Bob s Dustinem od jejich rybích chlebů stejně neodpoutá.

"Dal by sis člověče nezlob se, nebo raději flašku?" ušklíbne se Frank a lehce se předkloní, aby dosáhnul na svou plechovku.

"Svlíkací pokr" zavýskne Dan a oči mu zahoří nekřesťanskou touhou nás všecky vidět ve spodním prádle nebo ještě hůře - jen v ponožkách.

"Ježiši Dane, bez holek to nemá cenu...A já tady pana Dustina v negližé fakt očumovat nehodlám, takže bych byl pro něco míň...odhalenýho. Já hlasuju pro Nikdy jsem. Chci se od vás něco dozvědět, zvláště od některých..." mrknul na mě Bob a opřel se do křesla.

"Vždyť to je pro malý děcka" protáhnu obličej. Protože je mi jasné, že všechny otázky se budou týkat našeho  vztahu. Asi jsem jeho jediný homosexuální kamarád, tak ze mě potřebuje tahat moudra. Jako by si nemoh přečíst nějakou chytrou příručku.

"Bude to sranda...já jsem pro" zasměje se Frank a dá mi ruku kolem ramen. Fajn, možná se ani nebudou muset ptát. Díky pánovi po mé pravici to budou mít zprostředkované přímo.

"Tak začneme tak zlehka..." viděl jsem ty zlověstné jiskřičky v očích svého blonďatého kamaráda a zvažoval zbabělý úprk. Dokud to ještě jde!

"Nikdy jsem se necicmal s klukem" super Bobe, to totiž vůbec není prvoplánová otázka.

"Ale to není fér!" zahalekal jsem, když se všechny pohledy stočily k nám.

"Neremcej a pij!" nakázal mi Bob a díval se, jak znechuceně obracím plechovku a nechávám své útroby chladit tou blahodárnou tekutinou.

Další byl Dan "Nikdy jsem neposlal holce svojí nahatou fotku, kde jsem si svý intimní partie zakrýval ovocem" vyprsknul smíchy, načež jsme se na sebe všichni nechápavě podívali.

Došlo nám to, když se Dustin s tichým "naser si", napil.

Fajn, teď je na řadě Frank, tak doufám, že to bude něco oduševnělýho. "Nikdy jsem nepodvedl svého partnera". Trochu klišé, ale je to první kolo... Fajn, vzhledem k tomu, že je Frank můj první, tak to jde celkem mimo mě. Jediný kdo se napil, byl Bob a to ještě s chutí a pětkrát. Fakt to těm holkám nezávidím.

"Nikdy jsem nečůral ve sprše, když tam byl někdo se mnou" vylítlo ze mě a já už se moh kochat, jak všichni přemýšlí.

"Heh, tak z toho jsem venku, jediný, s kým jsem se kdy sprchoval, byla moje gumová kachnička, takže sorry, pánové" utrousil Dustin a opřel se.

To, že se napije Dan s Bobem jsem čekal, ovšem to, že se napil i Frank mě poměrně překvapilo. Poměrně nemile.

"Jenom tak mezi námi. Nikdy se s tebou nesprchuju" utrousil jsem potichu, načež se Frank zasmál a rozcuchal mi vlasy tak, že jsem chvíli viděl jen naprostou tmu.

"Dustine jeď, než to tady bude nepřístupný pod patnáct let" přimhouří Bob oči a sjede nás dva káravým pohledem. Vždyť jsme ukáznění, tak co má za problém?

Fajn, od Dustina čekám něco, co nás všechny totálně rozseká. Bude to totální blbost, na kterou nikdo z nás ani nepomyslel, natož, aby ji snad provozoval.

"Nikdy jsem...nikoho nemiloval" všichni jsme zklapli a zírali na něj téměř s otevřenou pusou. Todle fakt vyšlo...z Dustinových úst? Tadleta věc?

Jediný kdo se napil, byl Frank.

Shoe polish /FRERARD/Kde žijí příběhy. Začni objevovat