Liem.
A történtek miatt fel sem hívtam Allisont, annyira lefoglalt a haza költözés anyámhoz .. Az iskolához mentem mielőtt vége lett volna az utolsó óránknak és küldtem neki egy smst .
- Kint várlak a kocsiba. ~ íróm neki .
Nemsokára jönnek is kifelé azok akiknek már nincs több órája. Reménykedek benne hogy Lara nem fog oda jönni hozzám! Nem vagyok rá kíváncsi...többé már nem..
- Haliho bátyus ~ pattan be Tracy..
Nem számítottam rá..
- Hali , mit akarsz ? Nem nagyon érek rá.. ~ nézek rá mire ő csúnya pillantást vet rám.
- Hallottam mi történt..sajnálom..igazán..össze illettetek. ~ mondja kedvesen
- Nem kell a sajnálatod ! ~ förmedek rá.
- Liem ! Tudom hogy fáj és ez nem baj ! Ne akard azt mutatni ami nem igaz ! Tudom mit jelentett neked Lara..és tudom hogy belé kapaszkodtál.. ne csinálj hülyeséget! Járj be rendesen suliba is és ha bármikor beszélni akarsz én itt leszek ! ~ mosolyogva fogja meg a vállam miután befejezte a mondandóját.
- Nincs szükségem se sajnálatra se tanácsokra! Most pedig szállj ki mert dolgom van ~ rántom le a kezét magamról.
- Hát jó. ~ válaszol kedvesen és az ajtóhoz nyúl.
- De..azért köszi. ~ nyögöm ki nehezen .
Kiszáll és látom jönni Allisont , mögötte pedig őt...
- Szia ~ mosolyog rám.
- Szia , gyorsan csatold be magad ~ mondom neki és elindulok hogy ne tudjon oda jönni hozzánk Lara .
- Mi történt?.. nem jöttél ma be ~ kérdi aggódva.
- Öhm..haza költöztem..~ válaszolom..
- Hogy hogy ? ~ kérdi kíváncsian.
- Szét mentem vele . Nem fogok a magánéletemről beszélni! ~ szólok rá idegesen.
- B-bocsi...~ megszeppenve válaszol.
Nem szeretek beszélni ilyen dolgokról...de látom rajta hogy megbántottam a bunkó viselkedésemmel...Most mit tegyek? Ilyen vagyok ! Le parkolok a házunknál és kiszállok.
- Jössz? ~ kérdem tőle.
Bólint majd ki száll és követ befelé.
- Liem, te vagy az ? ~ kérdi anya tőlem.
- Aha .. át jött Allison akit mondtam ! ~ mutatok a lány felé.
- Nagyon örülök drágám, Amelia vagyok .~ mosolyog rá
- Én is nagyon örülök, Allison vagyok .~ mutatkozik be ő is .
- Lim te vagy ? ~ hallom a nővéremet is..márcsak ő hiányzott!
- Ja ~ forgatom a szemem .
- Anya mondta hogy mi történt , nem gondoltam volna ezt Laráról. Oh szia.. Mary vagyok ..~ jön oda hozzánk.
- Klasz ! Ő Allison , ő pedig a nővérem! Na menjünk. ~ mordulok fel idegesen.
Miután szét vertem a szobám, ideiglenesen át költöztem az egyik vendégszobába.
- Szép szoba ~ szólal meg Allison .
- Nem az enyém.. ez egy vendégszoba...az enyém most felújításra szorul . Aztán az is lehet hogy ki alakitom magamnak ezt. ~ gondolkozom el.
- Sok lehetőség van benne ~ mosolyog rám.
- Ne haragudj hogy bunkó voltam..tegnap mentünk szét és nem volt még ilyenbe részem..~ ismerem be , bár nem tudom miért..
- Milyenbe ? ~ kíváncsiskodik már megint ...
- Általában én küldöm el a nőket..és nem szoktak megcsalni ..~ nézek fel a plafonra .
- Értem most már. Mit szólnál hozzá ha elmennénk valahova ? Mikor még New Orleansba laktunk mindig edzőterembe jártam ha esetleg ideges voltam vagy bosszantott valami vagy hasonló. Segített sokszor . ~ mosolyog rám.
- Nem nekem való..~ próbálkozom.
- Ne csináld már, jó móka lesz ~ fogja meg a kezem és elkezd húzni kifelé.
A mosolya megnyugtat és engedem hogy húzzon...
- Na és a feladat ? ~ vigyorgok rá.
- Mindenki úgyse fér bele egy napba , beszélek majd apával hogy minket hívjon ki utoljára. Na gyeree menjünk ~ játszadozik velem...
Nem tudok nem nemet mondani neki ....
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...