/Laila/
Másnap reggel egy kis késéssel sikerült felvinnem a hercegnek a reggelijét, mert tegnap este nagyon fáradt voltam és csak hajnal 1-kor sikerült elaludnom.
-Jó reggelt, Loki herceg!-mentem be a szobába, ahol a herceg az ágyán ülve egy könyvet bújt. A hangom hallatára felkapta fejét, majd vigyorogva ezt mondta:
-Késett, kisasszony!
-Tudom herceg! Tisztában vagyok vele, de ígérem, nem fordul elő többet! Jó étvágyat a reggelihez!-amikor ki akartam menni, az ajtó magától becsukódott előttem.
-Ne olyan gyorsan, Laila kisasszony!-a herceg becsukta a könyvet, felállt, majd közelebb lépett hozzám.
-Mit óhajt, Loki herceg?-lassan megfordultam, majd a herceg szemébe néztem, ami nagy hiba volt!: Újra elfogott a félelem, és tudtam, arra készül, hogy kérdezősködjön.
-Jobban meg szeretném magát ismerni!....Mondja csak,.....mióta szolgál itt, a palotában?
-Csak két hónapja költöztem ide, eddig egy kis kunyhóban éltünk a szüleimmel.-Loki herceg egész végig zavarbaejtően az arcomat fürkészte.
Szemei titokzatosan csillogtak, arckifejezése kíváncsiságot sugárzott...-Értem...Azt tudom, hogy édesanyja elhunyt, de mi van az apjával?
-Édesapámat,....a születésemkor száműzték Asgardból! Sosem láttam őt!-visszaemlékezve anyára, ismét egy kissé elérzékenyültem, de most nem engedtem utat könnyeimnek.
-Miért száműzték őt?
-Azért, mert egyszer az egyik farkasa megölt egy királyi lovat.... Azt állították, hogy édesapám uszította az állatra, de anyám ezt ellenezte! Én nem tudom, mi az igazság!-ezután ránéztem az órára, majd felálltam:
-Bocsájtson meg felséged, most mennem kell!
Erre a mondatomra a herceg nem felelt, sőt rám se nézett, csak maga elé meredt, a semmibe. Én mélyen meghajoltam, majd elhagytam a helyiséget...
/Loki/
Egy nagyon különös érzés fogott el, miközben faggattam a lányt....Egy megmagyarázhatatlan, ismeretlen érzés! Életemben először sajnálok valakit!: Ez a lány nem érdemli meg, hogy egyedül legyen, kell neki valaki,.... egy barát! Akárcsak nekem! Egy lány se nagyon csíp engem, de majd talán ő lesz az első...
/Laila/
Loki herceg ma reggel nagyon furcsa volt, gondolom a tegnapi események miatt! De azt nem értem, miért akar ő engem jobban megismerni!? Lehet, hogy ez egy csapda, és csak ki akar használni? Őszintén szólva, én félek tőle! Amiket hallottam róla, eléggé rémisztő dolgok!: Például nem egyszer megpróbálta már megölni Thort, megtámadta Midgardot, és ráadásul az a pletyka járja, hogy ő egy jégóriás!!! Vajon ez igaz? Nagyon remélem, hogy nem, mert én rettegek azoktól a szörnyetegektől!....
Épp a konyhában sürögtem-forogtam, amikor váratlanul egy fekete holló röppent a nyitott ablak párkányára, csőrében egy díszes levéllel. A papíroson az én nevem volt, ezért át is vettem a madártól a küldeményt, majd az elröppent. Kibontottam a levelet, amelyben ez állt:Hű szolgálóm, Laila!
Hogyha végzett a feladataival, kérem jöjjön el este 8-ra a palota kertjébe, mutatni szeretnék kegyednek valamit!
YOU ARE READING
💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}
FanfictionMint mindannyian tudjuk, egy kapcsolat mindig egy furcsa találkozással kezdődik! Pláne akkor, hogyha a lány egy tolvaj! De ki tudja, mi célból lop?: Vajon galádságból,.....vagy alázatból? Ez egy rejtély, akárcsak az, hogyan lehet elrabolni egy makac...