20.fejezet: Mámoros bújócska...

470 28 4
                                    

/Loki/

Ahogy visszaértünk Asgardba, letettem a lovamat, majd karjaimban a lánnyal elteleportáltam a szobámba. Lailat óvatosan letettem az egyik kandalló előtti fotelba, majd egy kézmozdulattal tüzet gyújtottam, hogy a kedvesem ne fázzon annyira. Terítettem rá egy jó meleg takarót is, hisz még mindig vacogott.

-Ne aggódj, mindjárt fel fogsz melegedni, tarts ki! Én most rendelek neked egy forró fürdőt, nemsoká jövök!-egy gyors puszit adtam a homlokára, majd rohantam is szolgákért.

-Kisasszonyok! Két önként jelentkezőt kérek, egy forró gyógyfürdő elkészítésére!-Nikol és egy másik lány rögtön jeletkezett. Gondolom ők itt a legszorgosabbak...

-Mi szívesen elvállaljuk a feladatot, felség!-mindketten illedelmesen meghajoltak, majd én egyet bólintva elvezettem őket a lakosztályomba.
Ahogy Nikol meglátta Lailat, azonnal odarohant:

-Laila! Mi történt veled, hol voltál eddig?!? Úgy aggódtunk érted!-megölelte reszkető barátnőjét, majd csatlakozott munkatársához, aki már a fürdőben volt...

Nem sokkal később bevittem Lailat, majd a két szolgáló megfürdette. Ezalatt ide-oda járkáltam a szobámban remélve, hogy nemsokára készen lesznek a lányok...

/Nikol/

Laila abszolút nem volt magánál, eleinte folyton vacogott annak ellenére, hogy a lehető leforróbb vizet engedtük a kádba. Egy kis idő után végre abbahagyta a reszketést és arca pirosabb lett, és halkan megszólalt:

-Ni-Nikol? Hol vagyok?-körbenézett a helyiségben, szemeivel álmosan pislogott.

-Biztonságban vagy, nem kell aggódnod! Most inkább élvezd a fürdőt!-válaszolta a másik szolgáló lány, majd pár perc múlva kész is lettünk...

/Loki/

Kb. fél óra múlva kinyílt a fürdő ajtaja és kilépett rajta a három lány. A két szolgáló segített Lailanak járni, hisz még nagyon gyenge volt...

-Köszönöm, innentől átveszem!-odamentem, majd karjaimba vettem szerelmemet, mire a két lány összemosolygott, majd meghajoltak és elhagyták a hálótermemet....

Visszatettem Lailat ugyanabba a fotelba és gondosan betakartam a takaróval. A lány egy ideig csak aludt, amit áhítattal néztem, oly elbűvölő volt így... Leültem a mellette lévő fotelba, megfogtam a kezét, majd elővettem egy könyvet és olvastam....

/Laila/

Hirtelen észhez tértem és már nem fáztam.... Hol vagyok? Otthon? Nem!: Ez nem az én szobám!...Várjunk....Loki?- fejemet a herceg felé fordítottam és megláttam, hogy fogja a kezem, és úgy olvas...
Lassan ujjaimat összefontam az övéivel, mire a férfi felkapta a fejét és mosolyogva letette a könyvet:

-Óh, szia! Hogy érzed magad, kedvesem?-felállt, majd leguggolt velem szemben és egyik kezével az arcomat cirógatta...

-Szia,....hát jobban! De...mi történt?-valószínűleg néhány dolog kieshetett, mert nem emlékszem mikor jöttem ide...

💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}Where stories live. Discover now