Másnap reggel...:
/Laila/
Ma végre átvehettem a tolvaj ruhámat, és visszatérhettem normális napirendemhez. A kedvemért Nikol felvitte helyettem Lokinak a reggelit, hogy még pihenhessek egy kicsit.
Miután a barátnőm visszajött a hercegtől, már rohantam is az én szerelmemhez... Nagyon izgatott voltam és majd kicsattantam a boldogságtól, hogy újra önmagam lehetek Loki előtt...
Szinte ugrándozva mentem el hozzá, majd bekopogtam az ajtón...
Amikor a herceg meglátott, ledöbbenten nézett rám, szemei felcsillantak:-Laila?
-Lokiii!!!!-boldogan odafutottam, mire ő felállt, majd erős karjai közé zárt és forrón megcsókolt....Nagyon hiányzott már ez az érzés...
-Ó Laila, el sem tudod képzelni mennyire hiányoztál! Annyira aggódtam érted, úgy örülök, hogy meggyógyultál! -nagy tenyereivel az arcomat simogatta, homlokát az enyémhez érintette...
-Te is hiányoztál, hercegem! -újra megöleltem, hogy érezhessem hajának mentolos illatát, ruhája selymes anyagát.
Szerintem ő is ugyanígy volt ezzel, mert rögtön beleszippantott egyet a hajamba, amikor átölelt...
/Loki/
A boldogságtól majd kiugrottam a bőrömből, nem bírtam magammal, azonnal megcsókoltam. Ez a csók most hosszabb volt,....tele szenvedéllyel, szerelemmel.... Számomra megállt körülöttünk minden!: Az idő, a tér... Egyedül csak Laila és én voltunk mozgásban....
Egyszercsak nyílt az ajtó és éreztem, hogy a látogató Thor volt....A fenébe!...-Adj egy percet, kérlek! Meg ne mozdulj!-mondtam a kedvesemnek, aki már az ágyamon foglalt helyet, majd kiteleportáltam a szobából és idegesen odamentem bátyámhoz:
-Mi van? Miért nyitottál be?!?
-Loki! Ki volt az a lány, mit keres nálad?-kérdezte végignézve kócos hajamon, félig kigombolt ingemen...
-Csak egy szolgáló.....és nyugi, ez nem az, aminek látszik!
-Értem....szóval már van egy csajod? Előttem nem kell titkolóznod, öcsém!-megveregette vállamat, mire én szúrósan a szemébe néztem és ezt mondtam:
-Ígérd meg nekem,...hogy nem mondod el senkinek! Még anyánknak sem, világos?!?
-Igen....világos....-mondta, majd folytatta:
-Amúgy csak azért kerestelek, mert az újdonsült foglyunk megszökött! Amikor hozzá akartak érni a hasonmásához, az zöld fényben eltűnt!...Loki!....Ugye nem te csináltad azt a varázslatot? Ugye nem te segítettél megszökni neki?-erre én úgy lesokkoltam, hogy elkerekedtek a szemeim....Odinra!!! Nem igaz, hogy minden egyes tervemet keresztezi valami...
-Nem! Thor, én már megváltoztam, ezt te is tudod! Sosem segítenék egy koszos tolvajnak, aki mégcsak magát sem képes megvédeni! -füllentenem kellett, és mázlimra a bátyám szépen el is hitte, amit mondtam...Huh...ez meleg volt!
YOU ARE READING
💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}
FanfictionMint mindannyian tudjuk, egy kapcsolat mindig egy furcsa találkozással kezdődik! Pláne akkor, hogyha a lány egy tolvaj! De ki tudja, mi célból lop?: Vajon galádságból,.....vagy alázatból? Ez egy rejtély, akárcsak az, hogyan lehet elrabolni egy makac...