Pár hónappal később...:
/Loki/
Reggeli után Laila elment a konyhába segíteni, ezért gondoltam sétálok egyet a palotában és elmegyek a könyvtárba. Amikor elhaladtam a konyha előtt, véletlenül meghallottam egy beszélgetést, aminek hatására megálltam, mint valami szobor:
-Boldog szülinapot, drága barátnőm!-láttam, ahogy Nikol megöleli Lailat és egy szép, hímzett párnát ad neki.
-Köszönöm! De...a szülinapom csak holnap lesz,...hogyhogy ma köszöntöttél fel?
-Mert holnap rengeteg dolgom lesz, és nem tudtam, hogy mikor tudom majd odaadni az ajándékodat, így most leptelek meg!
Lailanak holnap lesz a szülinapja??? Nem is említette! Hmm....nekem is illendő lenne valahogy felköszöntenem! De mit adhatnék neki?...
Este...:
/Loki/
-Laila! Csakhogy itt vagy, már kezdtem aggódni!-felálltam fotelomból, majd megöleltem várva várt szerelmemet.
-Hogyhogy ilyen későn jöttél, történt valami?-kérdeztem, miközben leültünk az ágyamra.
-Nyugi, csak rengeteg kaját kellett főzni és egész nap sürögtem-forogtam, mert Thor egy hatalmas lakomát rendelt estére, mert ugye most értek vissza egy kisebb csatából...-válaszolta álmos szemeit megtörölve, majd ásított egyet.
-Kisebb csata? Nekem erről egy szót se szóltak!....Na de mindegy is!: A lényeg, hogy mostmár vége a napnak, nem igaz?-ránéztem a lányra, aki a mellkasomra hajtva fejét, édesen elaludt.
-Szegénykém! Biztos nagyon nagyon kimerült!-gondoltam magamban, miközben kényelmesen elhelyezkedtem és magamhoz öleltem Lailat, majd egy puszit adtam a feje búbjára.
Épp a lány ajándékán törtem a fejem, amikor egyszercsak észrevettem, hogy a kedvesem megölelt, és kellemesen szuszogva, mosolyogva álmodott valamit.
-Mit álmodhatsz, édesem?-óvatosan a homlokára tettem kezemet, majd behunyva szemeimet, belenéztem az álmába:
A lány gyönyörű, magas hegyek között sétált. A tiszta, hűvös levegőt boldogan szívta be, közben leült egy szikla peremére és nézte az alatta lefolyó kristálytiszta vízesést...
Eközben hallottam a gondolatait is:
-Annyira gyönyörű ez a vidék! Bárcsak egyszer eljuthatnék ide!
Igaza van!: Az a hely tényleg nagyon szép! Hmm...talán holnap el tudnám vinni őt egy hasonló helyre!....
Másnap reggel...:
/Laila/
-Jó reggelt, angyalom! Hogy aludtál?-Loki nagy tenyerével végigsimított arcomon, smaragd zöld szemei boldogan csillogtak...
-Egész jól, köszi!-válaszoltam mosolyogva, mire ő ezt mondta:
-Csukd be a szemed!
-Mi? Miért, mit akarsz csinálni?-kérdeztem szinte nevetve.
-Majd meglátod! Meglepetés, bogaram!-végül aztán beadtam a derekam és becsuktam szemeim, majd a herceg megfogta a kezem, mire hirtelen hűvös, kellemes szellő csapott meg.
YOU ARE READING
💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}
FanfictionMint mindannyian tudjuk, egy kapcsolat mindig egy furcsa találkozással kezdődik! Pláne akkor, hogyha a lány egy tolvaj! De ki tudja, mi célból lop?: Vajon galádságból,.....vagy alázatból? Ez egy rejtély, akárcsak az, hogyan lehet elrabolni egy makac...