Két hónappal később...:
/Laila/
Két teljes hónapba telt megszervezni az esküvőnket. A múlt héten lett kész a menyasszonyi ruhám, amit Frigga királynével megterveztünk. Loki szerint a mennyegzőnk felhőtlen és tökéletes lesz. Hasonló eseményen még életemben nem vettem részt, de hála az etikett és tánc óráknak, már egy kicsit jobban vágom az ilyen hercegnős, esküvős dolgokat. Ettől függetlenül nagyon nagyon izgulok, olyannyira, hogy még most is, a leány búcsú előtt idegesen járkálok fel-alá a szobámban. A vőlegényemet nem nagyon izgatta fel az esti bulizás, ezért most is csak nyugodtan, elmélyülten olvas az ágyamon...
-Loki! Szerinted ez így jó lesz? Vagy inkább valami elegánsabb ruhát kéne felvennem? -álltam elé egy világos zöld pólóban, egy fekete, rövid nadrágban és egy laza cipőben.
A herceg felpillantott a rúnák bámulásából, majd letette könyvét és felállt:-Mi van? Nevetséges vagyok, igaz?
-Nem... Jól öltöztél!...-válaszolta félmosollyal, mire én az arcára tettem kezemet és a szemébe néztem:
-Mi a baj, Loki? Nem örülsz, hogy holnap lesz az esküvőnk?
-Dehogynem, édesem! Csak erre vágytam, régóta!.... Amit nem várok,....az a legény búcsú!-válaszolta komoly arccal.
-Miért nem? Hiszen végre bulizhatsz egyet a srácokkal!
-Tudom,....de Thornál a legény búcsú egyenlő a piáló versennyel, úgyhogy nekem semmi kedvem elmenni! Laila.....inkább maradj velem, töltsük együtt az esküvő előtti estét!-hízelgően belecsókolt a nyakamba, ami egy kicsit csikizett...
-Hehehe, Loki! Hagyd abba....-válaszként mély hangon felmordult, majd a falhoz szorított és szenvedélyesen csókolt tovább.
-Miért Laila? Miért,.....amikor holnap összeházasodunk? Egy nap nem oszt, nem szoroz, babám!
-Dehogyis nem! Ha most nem állsz le, lehet nem a piától leszek rosszul holnap! És az a te sarad lesz, kisapám!-pöccintettem meg a nóziját, majd ő nagynehezen, de abbahagyta, amit elkezdett:
-Jólvan....Te győztél! De a lagzi után nem leszel megkímélve cicabogár!-súgta a fülembe, amitől jó értelmben egy kicsit kirázott a hideg.
-Rendben hercegem!.....De ugye elengedsz a leány búcsúmra? Mert én szeretnék a csajokkal egy kicsit mulatni, mielőtt férjes asszony leszek!
-Hát persze, aranyom! Bulizd csak ki magad, majd én megvárlak!-cirógatta meg a derekamat, majd egy kicsit lejjebb is...
-Hékás!-csaptam a kezére, majd folytattam:
-Tudod, hogy az esküvő előtti éjszakán külön kell aludnunk! Amúgyis,....rendeltem neked egy kis meglepetést a legény búcsúdra! Menj csak el, tetszeni fog!
-Jólvan, de csak a Te kedvedért! Na menj, és jó kislány legyél!....-még egy utolsó, édes csókot lehelt ajkaimra, majd el is indultam a megbeszélt helyre....
YOU ARE READING
💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}
FanfictionMint mindannyian tudjuk, egy kapcsolat mindig egy furcsa találkozással kezdődik! Pláne akkor, hogyha a lány egy tolvaj! De ki tudja, mi célból lop?: Vajon galádságból,.....vagy alázatból? Ez egy rejtély, akárcsak az, hogyan lehet elrabolni egy makac...