Másnap reggel....:
/Loki/
Ma reggel is napkeltekor keltem fel, vagyis úgy 5 óra tájékán. Megígértem Thornak, hogy ma hamarabb ott leszek, ezért gyorsan felöltöztem, majd még mielőtt elmentem volna, adtam egy lágy puszit, alvó kedvesem homlokára:
-Nemsoká találkozunk, kicsim! Addigis nyugodtan aludj!-súgtam neki, amit persze valószínűleg nem hallott, hisz úgy aludt, mint a bunda....
Pár órával később....:
/Laila/
Arra ébredtem, hogy valaki épp a bejárati ajtót nyitja. Biztos voltam benne, hogy Nikol az, ezért csak ráérősen kászálódtam ki az ágyból.
-Halihó, megjöttem! Laila! Laila, hol vagy?-hallottam a folyosóról drága barátnőm csilingelő hangját, örömtől ugrándozó lépteit.
-Itt vagyok! Hehe, bocsi! Egy kicsit elaludtam!
-Ó, te lustaság! Tisztára, mint amikor szabadnapod volt és egészen délelőtt 11-ig húztad a lóbőrt! Kicsit elaludtál?: Fél 11 van, Laila!-libbent be a szobába, szintén nevetve, majd leült az ágyam szélére, én pedig lassan felültem.
-Tényleg? Akkor rekordot döntöttem!...
-Mondd csak, mit csináltál te este, hogy ilyen jót aludtál?-érdeklődött sunyi mosollyal.
-Á, semmit! Csak Lokival nosztalgiáztunk egy kicsit, mert hamarabb hazaengedték!
-Értem!.....Na? És hogy érzed magad?
-Csodásan! És alig várom, hogy elmenjünk a palotába!-válaszoltam izgatottan, majd ezután megettem a reggelimet.
1 óra ruhakeresgélés után.....:
-Hát ezt nem hiszem el!
-Mit? Mi az, Laila?
-Nem jön rám a ruha!....Ne már, pedig ezt úgy szeretem!-a kedvenc, világoszöld színű ruhám már rettenetesen szűk volt rám, és csak a derekamig jött fel... Mondjuk az tény, hogy itthon bő pólóban, vagy laza hálóingben tengetem napjaim.... De most komolyan..... Most mit fogok felvenni?!?
-Hát, ez jár azzal, ha babát vársz! Nagy kár, hogy pont a kedvencedet nőtted ki! Nyugi, már csak pár hónap, és újra viselheted majd!.....Addigis szerintem nézzünk szét anyukád cuccai között! Biztos volt rajta valami csini, amíg a hasában voltál!-kacsintott rám, majd átmentünk anyu régi szobájába, ahová nemrég elspájzoltuk a ruháit.
-Hagyd csak, majd én kinyitom!-én sose értettem a régi szekrények lakatjaihoz, de legalább Nikol igen.
-Okés.... Nekem most úgyis... Ssszzz, au!
-Mi az? Valami baj van?-egy percre leállt a zár babrálásával, és leguggolt elém.
-Nem, nincs!.... Csak rúgott egyet-kettőt!-tettem a hasamra kezemet, majd simogattam, hogy a kicsi megnyugodjon.
-Húh, akkor jó! De biztos jól vagy?
-Igen, nyugi! Ezt mostanság elég gyakran csinálja, de nem kell félned, ez normális!..... Mondjuk Loki megkért, hogy látogassak majd el a gyógyítókhoz!-nevettem el magam egy kicsit.
YOU ARE READING
💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}
FanfictionMint mindannyian tudjuk, egy kapcsolat mindig egy furcsa találkozással kezdődik! Pláne akkor, hogyha a lány egy tolvaj! De ki tudja, mi célból lop?: Vajon galádságból,.....vagy alázatból? Ez egy rejtély, akárcsak az, hogyan lehet elrabolni egy makac...