10.fejezet: A szobatárs

575 32 6
                                    

/Laila/

Amikor a könyvtár felé siettem, egyszercsak belenyilalt lábamba a kínzó fájdalom, aminek következtében összerogytam a padlóra. Felhajtottam a nadrágomat, és láttam, hogy a kígyótól kapott sebem hirtelen bevörösödik....A manóba!: Elfelejtettem lefertőtleníteni! Ez azt jelenti, hogy a méreg még mindig bennem van!...
Az összes erőmet elvesztettem, csak a földön feküdtem egy ideig, majd hirtelen elsötétült minden....

/Thor/

Tegnap éjjel nemcsak Loki, hanem rengeteg katona is a gyengélkedőre került, hisz nemrég apám elment háborúzni Jöttünheimbe, mert Laufey meg akarta támadni Asgardot. Én itthon maradtam, mert anyámmal egész nap tanulnom kellett, hisz nemsokára itt a koronázásom...
Épp a könyvtárból jöttünk ki anyával, amikor a folyosó közepén megláttunk egy eszméletlen lányt. Gyorsan odasiettünk hozzá:

-Mi történhetett vele? Miért ilyen vörös a bokája?

-Majd kiderítjünk, most muszáj elvinnünk a gyengélkedőre! Hozd a lányt, sietnünk kell!-parancsolt rám anyám, mire én felkaptam Lailat.

-De az összes szoba tele van! Hová vigyük?

-Az öcséd szobájában van még egy hely! Biztos nem bánja, ha lesz egy szobatársa!-válaszolta, majd benyitottunk Lokihoz, aki csodálkozva nézett végig rajtunk:

-Thor? Anya? Mit kerestek itt? Mi baja van Lailanak?!?-ahogy felismerte a lányt, arcáról aggodalom tükröződött...

-Fogalmunk sincs, így találtunk rá a folyosón!-válaszolta anyánk, majd valami varázslattal elaltatta Lokit, mert már túl feszült volt, engem pedig kiküldött egy gyógyítóért.
El is mentem érte, majd beküldtem Lokiékhoz....

/Loki/

Úgy tettem, mint aki alszik, de valójában kivédtem a varázslatot, mert kíváncsi voltam, mi baja lehet a lánynak. Láttam, hogy a bokája vörös volt, és a sebe pont ugyanott volt, mint annak a maszkos lánynak, akit nemrég megmentettem.... Lehetséges volna, hogy.....? Nem!: Az kizárt! Nem nézem ki Lailaból, hogy lopna és egyáltalán elhagyná a palotát...Mondjuk azt észrevettem, hogy Laila mindig ugyanakkor tűnik el, amikor felbukkan a maszkos csaj....

Egy kis idő után anyám észrevette, hogy még fent vagyok, ezért most nem varázsolt, hanem elhúzta a függönyt, hogy ne lássak olyat, amit nem kéne....

/Frigga/

Miután a gyógyító megvizsgálta Lailat kiderült, hogy egy óriás kígyó mérgezte meg. A méreg fele el volt távolítva, de a másik felét a bőre teljesen beszívta, ezért elfertőződött. A legnagyobb gond az volt, hogy nem lett lefertőtlenítve! Pedig egy ilyen sebet létfontosságú lekezelni, de most, hogy ez elmaradt, valószínűleg szörnyű fájdalmak és rémálmok fogják gyötörni szegényt! Nagyon nagyon remélem, hogy Laila szervezete erős, mert hogyha nem az, akkor sajnos a legrosszabbtól is tartanunk kell...

/Loki/

-Hogy van?-kérdeztem, amikor anya kijött a függöny mögül.

-Az állapota jó, de nem tudni, mekkora veszélyben van....Egy jó pár napig még itt fog maradni! Remélem nem baj, hogy itt van! Kérlek légy vele elnéző, mert lehet, hogy néha nem lesz önmaga! Sajnos fenn áll a legrosszabb dolog veszélye is!

💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}Where stories live. Discover now