/Laila/
Miután végre sikerült elaltatnom Lakit, elmentem tusolni.... Épp hajat mostam, amikor egyszercsak valaki hátulról átölelt:
-Szervusz édesem! -megfordultam, mire a férfi birtokba vette ajkaimat...
-Hát te meg honnan kaptál engedélyt, hogy be gyere ide? -pöccintettem meg Loki orrát, aki erre elvigyorodott:
-Tőled! Hisz beleegyeztél, hogy ma este kettesben leszünk!.... Tudod, hogy ez mit jelent... Ugye, szerelmem?
-Igen.... De ugye nem eszel meg? Mert úgy nézel rám, mint egy...-nem tudtam folytatni, mert őfelsége belém folytotta a szót egy szenvedélyes, mindent eláruló csókkal.
-Mint egy éhes oroszlán?.....Eltaláltad, nyuszikám! Már régóta éhezem rád!....Gyere ide, szépségem...-közelebb vont magához, majd egy villámgyors varázslattal elzárta a zuhanyt, és megszáradtunk mindketten.
-Igenis, parancsnok....-s azzal a herceg hevesen felkapott és bevitt a hálószobánkba, majd becsukta az ajtót.
Nem sokkal később, amikor már javában ment a csókvihar, hirtelen a kicsi felsírt.... A partnerem elvigyorodott, és megcsóválta fejét:
-Na most bosszulja meg, hogy smároltunk előtte!.... A vérében van a csínytevés, én mondom!....
-Igen.... Igazad van! Pont olyan, mint te! -kibontakoztam a férfi öleléséből, majd felvettem egy köntöst és átmentem Lakihoz.
-Teee! Te kis rosszcsont! Tudod te, mennyi az idő?.... Miért ébredtél fel, kicsikém? -kivettem a bölcsőből, majd magamhoz ölelve csitítgattam addig, amíg meg nem nyugodott.
Szoptatás után elénekeltem neki az altatódalt, majd amikor elaludt, visszamentem Lokihoz:
-Mi a helyzet, aranyom?-kérdezte, még mindig az ágyon fekve.
-Hát.... Néha úgy érzem, ez a gyerek kiszívja belőlem az összes energiát!.... Úgyhogy szerintem halasszuk máskorra a hancúrozást, jó? Mert most nagyon kimerültem!.... Nem baj, életem?-bújtam be mellé, már hálóingben.
-Hát persze hogy nem! Pihenj csak nyugodtan, bogárkám!-óvóan magához ölelt, és addig simogatta, puszilgatta a fejemet, hogy elaludtam...
/Loki/
Akármennyire is álmos voltam, valamiért nem jött álom szemeimre. Így hát a kezembe varázsoltam egy könyvet, és egészen éjfélig azt olvastam....
Reggel arra ébredtem, hogy a takarómon valami mászik, és valaki épp a kezemet nyálazza...
-Hát jó reggelt, fiacskám! Te meg hogy kerültél ide? Anyu hol van? -felültem, majd kezembe vettem a kis apróságot, aki még mindig nem hagyta abba az ujjam rágcsálását.
-Te jóságos ég!!! Laki! Laki, hová tűntél?!?.... Drágám, a kisfiunk eltűnt!!!-pánikolt a másik szobában Laila, majd sírva jött be a szobába és megkönnyebbült a baba láttán:
-Óh, végre megvagy!.... De.....hogy kerültél ide? Hisz még nem is tudsz járni! -puszilta meg a pici bujsiját, aki erre kacagni kezdett.
-Loki, te teleportáltad ide?
-N-nem! Csak úgy itt termett!....Hehehe, ezek szerint már tud teleportálni!.... Hmm, mintha anya mesélte volna, hogy kiskoromban rengetegszer, akaratomon kívül is eltűntem! De persze aztán megtanultam irányítani az erőmet!-meséltem feleségemnek.
-Akkor azt ajánlom, gyorsan tanítsd meg neki, mert nem akarok minden reggel szívbajt kapni!
-Jólvan édesem! Ne félj, amint megtanul folyékonyan beszélni, elkezdem az oktatását! Viszont amíg ilyen kicsi, legfeljebb burkot csinálok majd az ágyacskája felé, hogy ne császkáljon el!
-Rendben, köszönöm hercegem!-puszilta meg arcomat, majd amikor átvette a kicsit, egy vékonyka hang szólalt meg:
-A-apa! -a kisherceg kimondta legelső szavát, s közben felém nyújtotta egyik kezecskéjét.
-Te-te is hallottad, amit én? Kimondta az első szót! A fiunk első szava APA!!!-örült meg Laila, olyannyira, hogy kicsordult a könnye is, akárcsak nekem.
-Igeeen!!! Ezt el se hiszem, olyan büszke vagyok most!-öleltem át mindkettejüket, majd megpörgettem a levegőben (persze csak óvatosan) a kicsit.
-Ügyes vagy kisfiam! El sem tudod képzelni, apa most milyen boldog!
-Apa? Apa!-ismételgette szüntelenül élete első szavát, miközben magamhoz öleltem.
-Na és én? Velem mi lesz, nem mondod, hogy anyu?-simogatta meg kis fejét, mire csak egy cuki vigyor és huncut nevetés volt a válasz.
-Te kis szemtelen! Loki, elszúrtuk ezt a gyereket, túlságosan is rád ütött!-nevetett fel szórakozottan, a baba lábikóját puszilgatva.
-Ugyan szívem, nyugi! Majd a következő a te kicsi éned lesz, ebben biztos vagyok!-húztam vissza a derekánál fogva, amikor sértődést színlelve arrébb ment, majd a nyakába csókoltam.
-Hééé! Loki, ezt hagyd abba! Tudod, hogy nagyon csikis vagyok!....
4 évvel később....:
/Laila/
A nászútunk egyik estéjén, amikor nem tudtam aludni, az alvótársam, vagyis a csínytevés istene, hátulról csókolgatni kezdte a vállamat:
-Te sem tudsz aludni, virágszálam?
-Nem.... Valamiért nem!-válaszoltam, már felé fordulva, mire ő megsimította arcomat, s egy hajtincsemet a fülem möge helyezte:
-Valami baj van?.... Vagy csak szimplán nem vagy álmos?
-Csak egy kicsit aggódom.... A fiunk miatt!
-Nyugalom szívem, biztosra veszem, hogy jól elvan otthon édesanyámmal! Ne félj, minden a legnagyobb rendben lesz!-nyugtatás képpen magához ölelt, majd abból az ölelésből lett kettő, majd öt, és végül száz.
Minden gondunk elszállt, s csak egymás közelségét éreztük. Loki teljesen elvarázsolt, úgy mint régen. Szinte szavak nélkül, egymás pillantásaival kommunikáltunk. Ajkaink sokáig el sem váltak....
YOU ARE READING
💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}
FanfictionMint mindannyian tudjuk, egy kapcsolat mindig egy furcsa találkozással kezdődik! Pláne akkor, hogyha a lány egy tolvaj! De ki tudja, mi célból lop?: Vajon galádságból,.....vagy alázatból? Ez egy rejtély, akárcsak az, hogyan lehet elrabolni egy makac...