23.fejezet: Összetörve...

385 30 4
                                    

/Loki/

Este, amikor már úgy voltam vele, hogy nekem már úgyis mindegy, elmentem a kocsmába, hogy igyak valami jó erőset...

/Fandral/

Vasárnap este a srácokkal elmentünk az ivóba, hogy megünnepeljük Thor és Sif eljegyzését.

Amikor már javában ment a party, hirtelen kicsapódott az ajtó, és egy rég nem látott személy viharzott be, kinek láttán mindenki meglepődött:

-Loki! Öreg barátom, mi szél hozott ide?-mentem elé, mire ő arrébb lökött, majd leült a pulthoz.:

-Adjon valami erőset, mondjuk whisky-t!-parancsolta pszichopata hangon, szinte hörögve...

/Thor/

Amikor megláttam, hogy Loki ott ül a pultnál, alig mertem hinni a szememnek...

-Loki, öcsém! Már nem mulattál itt velünk úgy kb. 100 éve, hogyhogy itt vagy?-leültem mellé, mire a csapos töltött nekem a szokásos mézsörömből.

-Thor? Ugyanezt kérdezhetném tőled, hisz egy király nem kocsmázgat csak úgy!-láttam a szemén, hogy totál vörös, és éreztem a szagán, hogy már ivott egy kis bort...

-Ja, én? Képzeld megkértem Sif kezét!

-Hehe, micsoda meglepetés!-keserűen, halkan nevetni kezdett, aztán meghúzta az italt, amit kért.

-Figyu bátyókám! Szerelzél nekem egy akasztófát?-ekkor intett az öreg csaposnak, hogy hozzon még egy kört, majd vörösen égő szemeivel nézett rám.

Fekete haja kócos, kicsit megtépett volt, öltözete egy rongyosabb ingből, egy nadrágból és egy hosszú szárú csizmából állt. Teljesen olyan volt, mint valami hajléktalan....

-Alaszkófát?!? Öcsém, téged meg mi lelt?-majdnem kiköptem a sört a meglepettségtől, mire ő harsányan felnevetett:

-Nyugi már, csak szivattalak tesókám! Hogy mi lelt engem? Az nem fontos, egy király sem tehet ez ellen semmit!-arcáról könnyen le lehetett olvasni, hogy nagyon ki van készülve és bármikor képes lenne elsírni magát...

-Tudod mit? Inkább dobjuk fel a hangulatot! Hé, nyomjatok egy kis kakaót arra a masinára!!!-kiáltott hátra egy kisebb bandának, akik épp a mágikus zenegépnél üldögéltek.

-Nocsak kisherceg! Végre kimozdultál a barlangodból, és csatlakozol köreinkbe?-mindenki nevetni kezdett, mire Loki mérgében megitta a mellette ülő troll piáját. Oó, ebből még biztos lesz valami...

/Loki/

Hirtelen elment a kedvem a zenétől, ezért gondoltam egyet, majd elcsortam a mellettem lévő bumburnyák whisky-ét, mire az morogni kezdett és mély hangon így szólt:

-Hé, az az enyém volt!-erre én csak vállat vontam és nem törődtem vele.

-Szóval nem érdekel?!? Na gyere ide, te mocskos gazember!!!-lehajolt, megragadta a bokámat, majd felemelt és erőből levágott az egyik üres asztalra....Áucs...

💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}Where stories live. Discover now