27.fejezet: Jegyesek...

439 28 11
                                    

/Loki/

Gyors léptekkel, izgalomtól és örömtől kalapáló szívvel mentem el a lány szobájához, majd szinte gondolkodás nélkül benyitottam.... A helyiségben nem csak Laila, hanem anya is ott volt:

-Lokiiii!!!! -a kedvesem szó szerint a nyakamba ugrott, majd nem törődve anyámmal, forrón megcsókolt.

-Üdvözöllek fiam! Látom megkaptad az üzenetemet! -mondta anya mosolyogva, amikor letettem Lailat a földre.

-Igen anyám! Köszönöm! -odamentem hozzá, majd boldogan átöleltem.

-Szóra sem érdemes, Loki!.....Most magatokra hagylak benneteket, szervusztok! -s azzal mosolyogva ki is ment a helyiségből...

/Laila/

-Nézd Laila! Látod ezt? A királyi család tagja vagy! Egy igazi hercegnő! -a férfi csillogó szemekkel, izgatottan mutatta nekem a könyvet, amit hozott magával.

-Igen,....nagyon úgy tűnik!

-Tudod, mit jelent ez? -a herceg lágyan megsimította arcomat, majd letérdelt:

-Azt,....hogy a feleségem lehetsz! Mondd, mi a válaszod? Hozzám jössz, Laila?

-Igen!!! -erre Loki serényen felhúzta a gyűrűt az ujjamra, majd felállt és szenvedélyesen megcsókolt.

-Úgy sajnálom, hogy először nem mondtam igent! Egész nap bűntudatom volt, Loki! Nem haragudtál rám?

-Ugyan, dehogy! Nem tehettél róla, édesem, és tudod, hogy rád sosem tudnék haragudni! -szorosan átölelt, majd egy újabb csókvihar közben a falhoz szorított...

-Szeretlek.....örökké! -mondtam, a herceg hajába túrva, mire ő ismét megölelt.

-Én is, kedvesem! Én is!

Nem sokkal később elmentem zuhanyozni, de amikor kiszálltam a tus alól, nem találtam a törölközőmet...Francba, hol lehet az a vacak?...

-Loki!

-Igen, drágám?-a férfi az ajtó elé állt, de nem jött be, csak várt a válaszomra.

-Légyszíves idehoznád a törölközőmet? Szerintem az ágyam mellett megtalálod!

-Igen, persze! Máris!

/Loki/

Pár perc keresgélés után megtaláltam a tárgyat, amit Laila kért, majd be is vittem neki:

-Köszönöm, szerelmem! -a lány magára tekerte a törölközőt, majd hálásan adott egy puszit az arcomra.

-Nincs mit, angyalom!-ezután ő elment átöltözni, én pedig megfürödtem, majd magamra varázsoltam a hálóruhámat.
Ahogy beléptem a szobába, megcsapott az a fülledt, meleg levegő, ami minden éjjel átjárja a palotát, ezért inkább levettem a felsőmet....

-Mi az? Ennyire meleged van?

-Mi? Öhmm, igen....De felveszek egy felsőt, hogyha zavar!-válaszoltam vigyorogva, mire ő közelebb lépett:

💚Elrabolt szívek🖤 {Befejezett}Where stories live. Discover now