26* kapitola

328 26 1
                                    

Changkyun

Unaveně si lehnu do postele a promnu si oči. Dneska byl dlouhý a náročný den, už se těším až zavřu oči. Ale stále přemýšlím nad tím, co mi říkala Kersee.

„Kihyun má sílu dračí sílu" vyhrkne hned, jak jsme sami. Pozvednu překvapeně a nechápavě obočí. „má Garmothovu sílu – ty si nepamatuješ čtyři draky stvoření? Ježiši," zaúpí. Pozvednu obočí s tím, že zvolila velice neformální styl řeči vůči mně, ale tentokrát ji v tom nechám být.

„Tak co, kdybys mi to vysvětlila??" prsknu na ní. Povzdechne si a sedne si se mnou ke stolu v knihovně, po tom, co vyndá jednu knihu a udělá kolem nás štít, abychom mohli v klidu mluvit.

„Existovali čtyři draci stvoření. Ještě předtím, než byli stvořeni vlci, ba co víc, před tím, než existovali bozi, existovali na světě jen čtyři draci Garmoth ohnivý, Marduk skalní, Draivra mořská a Ofelia vzdušná. Ti čtyři draci vládli světu, jenže, jak byli znudění svým osamělým životem snesli se ke spánku na několik tisíců, miliónů let, než zemí prošel první bůh, draci se rozhodli, že lidé jsou pro ně příjemná společnost, ale draci jsou soutěživý, chtějí vést boje, a tak každý z draků propůjčil svoji sílu několika lidem. Z lidí se pak stali bozi, kteří čerpali z draků sílu. Bozi pak zakázali drakům dávat sílu někomu dalšímu, nechtěli se o svoje právo být bohem dělit. Jenže draci jsou pyšní, nechtěli se nechat ovládat, ale věděli, že dali lidem až moc velikou sílu, proto se stáhli do ústraní na několik dalších let, když se znovu probudili, zjistili, že bozi ve své marnosti dali život několika drakům, nebo spíš kreaturám ve snaze stvořit draka, draky to naštvalo a rozhodli se proti bohům vést válku, a tak opět rozdávali svou sílu lidem. Akorát to mělo jiný účinek, než doufali, lidé sílu dědili. Jejich děti měli sílu ohně, země, vody a větru, podle toho, jaký drak jim dal sílu. Nejvíc rozdavačná byla Ofelia, dala sílu větru snad každému v jejím dosahu, nejméně rozdavačný byl Garmoth, pečlivě si vybíral, komu bude v těle kolovat jeho síla. Nicméně se draci nedokázali vyrovnat bohům, kteří se rozhodli draky vyhubit, pokud vím posledním, kdo padnul byl Garmoth, slyšela jsem, že padnul někdy za dob prvních vlků. Ale časové linie mohou být zkreslené. Mít sílu větru nebo vody není tak neobyčejné. Marduk byl více vybíravý, ale jak jsem říkala Garmoth dal sílu jen několika desítkám lidem, možná i méně, jeho síla proudila v generaci tvojí babičky, první luny a teď proudí i v Kihyunovi," řekne vážně. Vytřeštím oči. „většina lidí, no, skoro všichni lidé, ani neví, že v sobě sílu draka mají, ale nemají magickou podstatu na to, aby to zajistili, za ty roky, co se síly dědí různě modifikují slábnou a sílí, jsou čarodějky, které mají odraženou sílu draka a dokážou vyvolat slabý větřík a pak jsou čarodějky s přímou linii síly draka a jedním máchnutím vyvolají tornádo, co se ohně týče, někde jsou čarodějky, které zapalují svíčky a pak je tu Kihyun, který ohněm zničí zeď. Je přímým potomkem někoho, kdo dostal sílu přímo od Garmotha!" vyjekne, abych to pochopil.

„Myslel jsem, že to všechno jsou jen legendy, že si čarodějky vymysleli příběhy a legendy, aby naše minulost vypadala záživněji." vytřeštím oči. Jen zakroutí hlavou.

„Samozřejmě se detaily mohou lišit, ale podle důkazů je tohle jedna z nejpřesnějších verzí, jsou verze, že bozi stvořili draky, na každé legendě je toho něco vymyšleno, ale o to nejde. Kihyun může mít sílu stejnou jako tvoje babička, která s tvým dědem stávala v první linii bojů," řekne vážně. „nikdo to nesmí zjistit, teď nepřítel chce Kihyuna jen proto, že je tvoje Luna, a že by ti přes ní mohl ublížit, zatímco kdyby věděli, jakou sílu Kihyun může mít, mohl by pro něj být ještě větší lákadlo." Vydechne vážně. Celý se zatřesu tím, že něco, v co jsem doufal, co by mohlo Kihyunovi zvednout náladu a pomoci, by mu mohlo víc uškodit. Zahledím se do knihy, kde je vyobrazeno, jak draci předávají sílu lidem a povzdechnu si.

Luna ✓ || ChangkiKde žijí příběhy. Začni objevovat