Kihyun
Hned jsme se vydali za Kersee, hned, když nám otevřela dveře, jí bylo jasné, že jde o něco důležitého. Byly u ní i Viktorie a Suzy, nechali jsme je, aby to taky slyšeli a pomohli nám s tím. Začnu hned mluvit, o tom, kdy to začalo, co vše, jsem se z jejích knih dozvěděl, jak na mě mluvila, že jsem narazil na její místnost. Pokračuji s tím, že ona mi řekla a naváděla mě, abych vyjel do lesa, že jsem chtěl Kyunniemu ukázat tu místnost, ale nejde to, nevidí ji a knihy, které babička napsala jsou pro něj prázdné, nic v nich nevidí. Všechny tři lapají po dechu a střihají kolem sebe pohledem.
„Není pochyb," řekne hned Victora, když skončím s mluvením. „jak víte, my čarodějky nemáme nikoho nejvyššího, pracujeme pro alfu, ale nemáme nikoho, jako nejvyšší čarodějku," pokračuje. „ale kdysi jsme měli, za dob paní Lim...Clarys byla nejmocnější čarodějkou vůbec, i když jsou teď mezi námi obzvlášť nadané a silné čarodějky, nikdo se jí nemůže rovnat." Zakroutí hlavou, vytřeštím oči.
„K-Kitae mluvila o tom, že její čarodějka se jmenovala Clarys." Dodám. Victoria prohodí, že si to myslela.
„Jedině Clarys uměla do kouzel přidat podstatu člověka, pokud Kitae měla sílu Garmotha, Clarys nejspíš všechny její věci očarovala a do ochranného kouzla přidala Garmothovu sílu, aby měla jistotu, že k těm dokumentům se dostane opravdu jen ten, kdo má," kývá Kersee hlavou a Victoria se Suzy kývají hlavou, že to tak jde. „i teď podobná kouzla zvládáme, ale ne v takové síle...hlavně...většina kouzel nejsou takto dlouhodobá, většina kouzel, štítů a podobně padne se smrtí čarodějky, ani nám nejde pořádně do hlavy, jak silnou magii musela Clarys použít, aby tohle dokázala...skrývat něco přes 1000 let." Nechápavě a překvapeně zároveň kývá hlavou.
„Je možné, že to kouzlo bylo její poslední...mohla sílu toho kouzla vyměnit za svůj život, takzvaně se mohla do kouzla zapečetit, aby zaručila dlouhověkost...je to typ magie, který už je zakázaný používat, hlavně proto, že většina čarodějek není dostatečně silná na to kouzlo dokončit. Několik čarodějek se o to snažilo, ale neměli dostatek sil, u kouzla umřeli a nedokázali ho dokončit." Vysvětlí nám.
„Ale pokud si jediný, kdo se tam dostane, i k těm pamětím...měl by ses podívat, jestli tam není něco o samotném Kaelovi...jakákoliv informace, třeba sepsala nějakou paměť z toho boje, mohlo by nám pomoct se na to připravit." Zadívá se na mě Victorie.
„Knih je tam...hrozně moc, nevím, kolik času mi to zabere, ale zkusím to." Vážně a rozhodně přikývnu.
„Nebo," zvedne se Kersee a začne hledat něco v knihovně a pak něco čte. „to uděláme jednodušší cestou...Kitae vyvoláme a ona ti to řekne osobně," Zalapám po dechu nad jejími slovy. „jsme tu tři, kouzlo by mělo vyjít. Její DNA nepotřebujeme, protože vás spojuje síla Garmotha...jen bychom potřebovali nějakou její věc, třeba – oh, ano, třeba tohle." Usměje se, když z kapsy vytáhnu amulet a položím ho na stul. Rozhodneme se, že nejlepší bude, když kouzlo vyvoláme u její místnosti, prý to jde tak, že já budu v její místnosti a oni kouzlo vyvolají, i přes to, že nás bude rozdělovat zeď. Pokud to nepůjde, budeme to muset zkusit jinde.
„Ale není to jednoduché kouzlo, Kihyun, musím tě upozornit," vážně se na mě Kersee zadívá. „může se stát, že jakmile kouzlo zmizí a zmizí i Kitae, tak se na pár hodin dostaneš do jejích vzpomínek." Upozorní mě a já přikývnu.
„Promiňte, Lorde Lim, ale složitost kouzla si vyžaduje, aby s námi nebyl nikdo jiný." Omluvně a s lehkým strachem se na Kyunnieho zadívá Victorie i Kersee, která hned sklopí hlavu. Vím, že i ona těžce bere to, jak Kyunnie vyletěl, ale nikdo se mu nemohl divit. Po tom, co prožívá poslední dobou, jak je vyčerpaný neustálými myšlenkami a teď když se stalo tohle...nikdo nemá nekonečnou trpělivost.
ČTEŠ
Luna ✓ || Changki
FanficNěkdo svoji Lunu hledá. Někdo se smířil s tím, že ji nikdy nepotká. Někdo ji začne nenávidět a proklínat. Stejně bez ní ale nemůže žít ve chvíli, kdy ji potká. Propojení alfy a Luny je nevratné, nehledě na to, jaké jsou mezi nimi pocity. Jaký osud m...