Metra gyorsan elhúzódott tőlem. Én meg megráztam a fejem.
- Mi újság? - kérdezte Thor és közben pimaszul váltogatta tekintetét kettőnk közt.
- Most akartunk lemenni reggelizni - mondta Metra, de nem tudom, milyen arcot vágott mert nem akartam ránézni. Helyette a bátyámat néztem mert midgárdi ruhában volt. Farmert és egy fekete pulcsit viselt.
- Akkor menjünk! - mondta és elindult a lifthez. Némán követtük őt. Beszálltunk a liftbe, Thor megnyomott egy gombot és elindultunk.
- Mikor jöttél haza Janetől? - kérdezte Metra.
- Úgy egy órája - válaszolta és abban a pillanatban nyílt az ajtó.
A konyha-nappaliban ott volt minden midgárdi bohóc. Romanoff a konyhában beszélgett Bruce-val. Barton a Kapitánnyal és még valaki ismeretlen néger férfivel nézte a képernyőt a kanapén. Starkot nem láttam.
Be sétáltunk a konyhába ahol Metra a kezembe nyomott egy tányért, rajta sárga trutymóval. Félve kóstóltam meg.
- Ez tojás! - állapítottam meg.
- Sajnos nem egy 7 fogásos reggeli, de azért nem rossz ugye? - nézett rám Metra pimaszul.
- Ne butáskodj! Nincs 7 fogásos reggeli! Csak 5 fogásos! - vigyorogtam az arcába. Metra csak meg forgatta a szemei de a szája sarkában egy kis mosolyt véltem felfedezni.
- Most, hogy mindenki itt van! - szólalt meg Stark a semmiből. Mindenki oda kapta a fejét. Stark a képernyő mellett állt. Fogalma sincs mikor került oda.
- 1 óra múlva bevetésre kell mennünk! - kezdte Stark. Mindenki kiváncsian figyelete - Bruce-val találtunk egy HYDRA bázist Mexikóban. Mindenki készüljön fel egy óra múlva a Qinjet-nél talákozunk - fejezet be. Elindult a lifthez de Metra eléállt.
- Én akkor maradok a toronyban? - kérdezte. Stark idegesen Metra szemébe nézett.
- Kellenek a képességeid! Szóval jössz! - fel nézett rám - Mindketten jöttök! - helyesbített.
- De! - lépett közelebb hozzám - ha meglátom, hogy szabotálod az akciót rád dobok egy atombombát! - fenyegetett.
- Nyugi! Észre se fogod venni mikor hátba szúrlak! - vágtam vissza. Stark pár gyűlölettel teli pillantás után sarkon fordult és elment a liftel.
Metrával befejeztük a reggeli és vissza mentünk a szobába.
Ott Metra megint bezárkózott a fürdőbe. Én csak vissza vettem a rendes ruhámat és olvastam tovább a könyvet. Nem tudom mennyi idő telet le mert teljesen belemerültem. Aztán hirtelen a szék eltünt alólam, és a földre estem.
Értetlenül néztem körbe. Ekkor láttam, hogy az ablak nélküli polcos szobában vagyok.
- Basszus! Bocsi! - állt elém Mertera és a kezét nyújtotta, hogy fel segítsen a földről.
Megint átöltözött. Most végre volt rajta lábbeli, ami pedig egy fekete térdig érő csizma volt. Fekete farmert viselt ami egy-két helyen ki volt szakadva, fekete egy színű hosszúújjú pólót és egy fekete csukját viselt. A vállán meg egy barna bőr oldaltáska volt.
Elfogadtam a segítséget. Metra egy mozdulattal felrántott. Orrunk megint össze ért és mélyen egymás szemébe néztünk. Megint elvesztem a szemeiben. Fogalmam sincs mennyi idő telt el.
- Csak - zökkentett ki Metra - pár dolgot akartam elhozni. Szerintem menjünk fel a tetőre - mondta és tapsolt egyet.
VOUS LISEZ
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfiction"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...