/Loki/
- Metra! - rohantam oda hozzá miután a földre rogyott.
- Metra! Mi a baj? - fordítottam a hátára és az ölémbe vettem a fejét.
- Nem tu.. - kezdte nyögdécselve de a szeme eggyik pillanatról a másikra felakadtt.
- Loki! Azt hiszem kezdődik! - kezdte el kapkodni a levegőt.
- Mivan? De azt mondtad, hogy egy-két hét múlva fogsz csak! - fogtam meg a hasát ami megint nőtt egy hatalmasat.
- Úgy nézek ki mint aki egy hét múlva szül? - káltottfel és öszzeszorította a szemetit. Teljesen pánikban voltam. Ha csak simán szülne akkor is pánikban lennék de így pláne be vagyok parázva.
- Semmi baj! Nyugi! Haza viszlek! - kaptam fel menyasszonypózban. Ahogy jöttünk láttam egy erkélyt. Oda rohantam a kezemben szenvedő Metrával. Nagyon nagyon nagyon nagyon remélem, hogy Robert megölésével megszüntettük a varázslatot és Heimdal lát minket.
- Heimdal! Heimdal! Kérlek mond, hogy látsz! Nyinzsdmeg a Bifrösztöt! - káltoztam mikor kiértünk az erkélyre.
Az eget néztem. Nem történt semmi.- Nem sikerült Heimdal nem lát minket itt ragattunk. - gondoltam magamban, de ekkor egy fény vakítottel és a lábam alól eltünt a talaj. Boldogan mosolyogva szorítottam magamhoz a szenvedő Metrát miközben mentünk a fény folyosón.
- Minden rendben lesz! - súgtam a fülébe. - Szeretlek! - nyomtam az arcára egy puszit.
- Mi a baja Metrának? - kérdezte Thor mikor Asgardba értünk.
- Mindjárt szül - adtam neki választ.
- Mi? - kerekedett ki a szeme.
- Most nincs idő elmagyarázni! - adtam át neki a kiáltozó Metrát.
- Most csak az a lényeg, hogy a Mjölnirrel gyorsan vidd a gyógyítokhoz! - parancsoltamrá. Engedelmesen bólintott aztán magához szorította Metrát és a Mjölnirt megpöthetve elrepült a palota felé.
Én sem tétlenkedtem és felppattantattam az egyik őr lovára és én is a palota felé vettem az irányt.
- Mi a helyzet? - ugrottam le a lóról mikor a gyógyítok házához értem. Thor az ajtó melletti kis padon ült.
- Nem tudom. Ide hoztam aztán anyánk kiküldött - nézett rám a szemében hatalmas aggodalom tükröződött. Nagyot sóhajtava leültem mellé.
- Hogy lehet, hogy már most szül? Hisz még két hónapos sincs - fordult felém.
- Az a Midgárdi mágus csinált valami varázslatot aminek hatására a magzat nagyon gyorsan elkezdett nőni mert a jégóriásoknak a gyerek kell valami prófécia miadt - hadartam el gyorsan.
- Egyébként nemomd már, hogy reggel mikor ilúzióval itt voltunk nem láttad, hogy mekkora hasa van Metrának! Ennyire vak még te se vagy! - forgatam a szemem.
Nem tudtam megülni a fenekemen. Elkezdtem az ablakokon be nézni. Mindenhol be volt húzva a függöny. Semmit se láttam de nem álltam le. Vagy háromszor körbe jártam a kis házat. Kerestem valami kis rést aminbeláthatok.
- Loki! - szólalt meg Thor mikor a negyedik körömet is elkezdtem.
- Nem érdekel! - förmedtem rá és tóvább keresgéltem.
- Loki! - állt fel a padról és utánam jött.
- Mondom, hogy nem érdekel! - morogtam rá se nézve. Erre meg forgatott és magához húzott. Megölelet. Egy pillanatra lefagytam de én is átöleltem.
- Nem lesz semmi baja Metrának. Régóta ismerem és nem láttam még nála erősebb nőt - paskolta meg a hátam. Nem tudom, hogy miért de elkezdett folyni a könnyeim.
- Nem akarom Őt elveszíteni! - szipogtam. - Ő az előső nő akit valóban szeretek. Ha el veszítem én.. - kerestem a szavakat.
- Nem fogod elveszíteni! - szólt közbe Thor. - Nem lessz semmi baja! - mondta és ennek hatására mégjobban magamhoz öleltem.
- Hercegek! - hallottuk meg egy női hangot magunk mellől. Thor elngedett így a nőre tudtam nézni. Egy fiatal szolgáló állt elötem. A tekintete vidám volt aminek láttára felcsillant a szemem.
- Most már be jöhet! - mosolygott.
- Csak a férj! - parancsolt Thorra mikor meglátta, hogy ő is elindult. Nem is foglalkoztam vele csak beléptem a házba.
ESTÁS LEYENDO
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfic"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...