/Metra/
Holnapután van az esküvő. Már majdnem egy hete itt élek Asgardban. Egészen hozzászoktam. Bár még mindíg eltévedtek néha a palotában. És az agyamra megy, hogy mindenki hercegnőnek szólít. De ehhez is kezdek hozzászokni. Lokival már egészen jól megvagyunk. Éppen a kertben sétálunk. - És akkor anyám vissza változtatta Thort! - mesélte Loki.
- Sokkal jobban tetszett békaként! - nevettem amire ő is nevetett.
- Átragadt rád Loki kedvessége? - hallottam meg Thor hangját a hátam mögül.
Loki mégjobban elkezdett nevetni. Én meg Thor felé fordultam.
- Velem kell jönnöd! - indult el vissza.
- Mert? - kérdeztem és Lokira néztem aki vállat vont.
- Meglepetés! - fordult vissza. Ennek nem tudtam ellen állni. Mert imádom a meglepetéseket ezért gyorsan Thor után szaladtam.
Thor bekötötte a szemem mikor a Bifröszthöz értünk. Izgatottan repültem a sugárban. Mikor leértünk Thor a kezemnél fogva vezetett be egy épületbe. Valami folyosón sétálhattunk amikor egyszer csak be lökött egy ajtón. Majdnem elestem de valaki megfogott és levette rólam a kendőt.
Kellett egy kis idő míg láttam is valamit mert a szemem hozzászokott a sötéthez. Mikor végre láttam teljesen ledöbbentem. Egy elég nagy teremben voltam ami neon fényekkel volt megvilágítva. Középen egy biliárdasztal volt, mellette meg egy léghokiasztal. Az egyik sarokban két fotel és egy asztal ami mellett egy kis bárpult volt. És a szoba másik végében egy színpad két mikrofonnal.
- Meglepetés! - hallottam meg mellőlem Nat hangját. Gyorsan felé fordultam.
- Mire fel?
- Lánybúcsú! - nevett és megölelt.
- Nem kellett volna!- öleltem vissza.
- Dehogynem! Hisz holnap után lesz az esküvőd! Életed utolsó bulia lányként.- engedett el.
- Igaz! De nem ihatok! - mutattam a hasamra.
- Gondoltam erre is! - rohant a pulthoz. - Alkohol mentes piák! - pakolta az üvegeket a pultra.
- Nem véletlenül mondják, hogy az oroszok őrültek! - ültem le az egyik székre.
- A pia Steve ötlete volt!
- Tényleg! Mi van köztetek? - vigyorogtam pimaszul.
- Semmi! Nincs köztünk semmi! - kiáltott de láttam, hogy egy kicsit elpirult.
- Bele vagy zúgva!
- Csak tetszik! Oké? Most boldog vagy? - ült le mellém.
- Tehát az idősebb pasik jönnek be!
- Mondod te! - vágott vissza miközben kinyitott két sört.
- Mert? - vettem el az egyik sört.
- Te holnapután hozzámész egy körülbelül ezer éves pasihoz!
- Igaz! De én meg körülbelül ezerötszáz vagyok! - emeltem fel a sörömet.
- Akkor igyunk az idős férfiakra! - koccintott velem Nat és megittuk a söröket.
Egész este karaokéztunk, léghokiztunk, biliárdoztunk, iszogattunk és nevettünk. Úgy hajnali három körül azonban olyan álmos voltam, hogy az egyik sarok kanapén bealudtam.
Reggel már az Asgardi szobánkban keltem. Loki nem volt sehol. Már javában fenn volt a nap szóval a reggeliről lekéstem. Ezért elindultam Loki keresésére.
YOU ARE READING
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfiction"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...