/Loki/
Némán sétáltunk Robert után. Még mindig nem fér a fejembe, hogy segített elrabolni Metrát. Ennek semmi értelme! Ki kell derítenem!
Nagy merengésem közepette észre se vettem, hogy megérkeztünk. Egy fekete fából készült ajtó elött álltunk aminek túloldalán valószínűleg Metra van.
- Itt is volnánk! - paskolta meg az ajtót Robert - Nem lessz túl sok feladatotok. Összvisza az, hogy az ajtó elött kell állnotok éjjel-nappal és naponta háromszor bevinni neki az ételét. Menni fog? - nézett végig kicsit se rejtett undorral rajtunk.
- Valahogy megoldjuk - válaszoltam egy hamis mosoly kiséretében. Robert fel kacagott, majd vissza indult. Mikor mellettem ment el direkt a vállával arrébb lökött egy kicsit aztán mintha mi sem történt volna tovább ment. Szikrákat szóró szemekkel néztem a távolodó alakját.
- Minden Midgárdi egy ekkora gyökér vagy csak ez a fickó? - kérdezte bosszúsan Forks.
- Tudtommal van egy pár jófej de elég sok barom van - fordultam feléjük.
- Remélem ez a kis félvér a jófej közül való - vigyorgott Gulko és fejével az ajtó felé bökött.
- Mert? Csevegni szeretnél vele? - nevetett Forks.
- Biztos mikor beviszi neki a vacsorát kérdezgetni fogja, hogy: Milyen napod volt? Meg: Kényelmes az ágy? - gúnyolódtam mire Froks hangosan hahotázni kezdett Gulko meg gyilkos pillantásokkal nézett rám. De a szája szélén egy nagyon apró mosolyt láttam.
- Egyébként jó, hogy mondod a vacsorát! Vacsora idő van! - mondta Froks mikor abba hagyta a nevetést.
- Megyek felhozom a kis hölgy vacsoráját - indult el.
- Várj! Veled megyek még a végén megint eltévedsz - szaladt utána Gulko.
A falnak támaszkodva vártam míg be nem fordultak egy sarkon. Behunytam a szemem és erősen koncentráltam. Nagyon rég küldtem ekkora távra illúziót, de egy ki bajlódás után sikerült. Mikor kinyitottam a szemem a bátyám szobájában ácsorogtam. Ő éppen valamit keresett a szekrényében, amibe annyira belekerült, hogy észre se vette, hogy ott állok mögötte.
- Ha az eszedet keresed akkor egy kicsit már elkéstél szerintem - szólalt meg. Rémülten fordul felém és magához hívta a Mjölnirt.
- Így köszöntöd az öcsédet? - játszottam a sértődöttet.
- Loki? - pislogott.
- Van másik öcséd is? - húztam fel eggyik szemöldököm.
- Hogy nézel ki? - mért végig. Ekkor jutott eszembe, hogy még így is Trom alakjában vagyok.
- Nos kellett egy álca és ez az őr pont jókor volt rossz helyen - vontam vállat.
- Vagyis mint kiderült az egyik unoka öcsém volt rossz helyen - vigyorogtam kínosan.- Megölted az unoka öcsédet? - kiáltott döbbenten Thor.
- Ahogy az apámat. Meg ugye megpróbáltam megölni a mostoha apámat és a mostoha testvéremet is. Szóval nálam a rokon gyilkosság nem túl újkeletű dolog. Lapozhatunk? - forgattam meg a szemem.
- Várjunk csak! - ráncolta össze a homlokát a bátyám és felkapott egy szőlőszemet az asztalról, aztán nekem dobta azt. Természetesen átrepült a mellkasomon.
- Te most csak egy illúzió vagy - állapította meg.
- Ez komolyan kérdés volt számodra? - kerekedett ki a szemem.
- Nálad sose lehet tudni - dől a szekrény ajtónak.
- Ez mondjuk jogos - nevettem egy kicsit.
- Mit találtál? - kérdezte Thor pár másodpercnyi csend után.
- Nos sikeresen megtaláltam Metrát. Meg arra is rájöttem hogyan tudtak csak úgy oda tele portálni a parkba meg vissza. És ezzel együtt azt is megtudtam, hogy hogy tudták a bolygót elrejteni Heimdal szeme elől. Ja! És mint kiderült van két unoka öcsém! Vagyis most márcsak egy. De aki életben van az az idősebb és így ő most a király. - soroltam fel a megszerzett információkat.
- Először a teleportálást mond!
- Rémlik az a kalapos fickó akivel Metra feloldotta a kötésünket? - néztem rá kérdőn. Miután bólintott folytattam.
- Na! Kiderült, hogy össze játszik a Jégórásokkal - fejeztem be.
- Hogy?
- Remek kérdés! - vigyorogtam és kacsintottam egyet. - De sajnos a választ nem tudom - sóhajtottam.
-Remek! - sóhajtott - És Metrával mi a helyzet? - tette keresztbe a kezét.
- Éppen az ajtaja mellett állok. Voltam olyan szerencsés, hogy pont én vagyok az egyik őr aki vigyáz rá - villantottam egy győztes mosolyt.
- Van ötleted a kiszabadításához?
- Egyenlőre nem nagyon - vakartam meg a fejem búbját - Az biztos, hogy a midgárdit el kell intézni.
Szerintem a Jégóriásokkal nem nagyon lesz probléma a szöktetés alatt. A mágus kiiktatatásának tervén még dolgozom. Ami Metrát illeti, most este megpóbálok beszélni vele és ha még lesz időm még most este körbenézek a palotában - mondtam el az eddigi tervem.- Amint lesz valami konkrétabb azonnal szólj! - intett Thor.
- Igyekszem - biccentettem - Viszont most be kell fejeznem. Bármikor vissza jöhetnek az őr társaim - mondtam mert nagyon távoli lépéseket hallottam. Thor még elmorzsolt egy ,,Sziát" de azt csak fél füllel hallottam mert vissza tértem Jotunheimbe. Kinyitottam a szemem és egy jégfal nézett vissza rám.
- Bocs, hogy eddig tartott! - hallottam meg a folyosó végéről Gulko hangját. Oda néztem és láttam, hogy ő és Froks felém igyekeznek mindkettő kezében egy-egy tálca.
- De nekünk is kell enni! - folytatta Gulko.
- Viszont gondoltunk rád is! - emelte meg Froks mosolyogva a kezében tartott tálcát, amit pár másodperc után a kezembe is nyomott.
Nem volt valami nagy vacsora. Egy kis szelet jeges hús volt és egy pohár piros színű folyadék. Ahogy láttam a másik tálcán is ez volt, de azt nem láttam sokáig mert Gulko meg se állt, hanem azonnal bement Metrához.
Leültem a földre és elkezdtem enni a jeges húst ami egész tűrhető volt a piros folyadék meg egy kicsit felvizezett borra hasonlított.
- Örködsz ma este? - szólalt meg a mellettem ülő Gulko. Észre sem vettem mikor jött ki.
- Persze! - mondtam két falat között.
- Remek! Holnap este akkor én fogok. Aztán meg te jössz Froks. Most pirkadatkor Froks levált a reggelivel aztán meg te őt az ebéddel én meg a vacsorával jövök. Reggel meg te jössz aztán meg ugye én, majd Froks és így tovább - osztotta fel az örséget Gulko.
- Mind kettőtöknek jó ez? - nézett először rám aztán a mellette ülő Froks-ra. Mind ketten csak egy bólintással egyeztünk bele.
- Akkor megyünk is! - pattant fel Gulko Froks meg követte a példáját. Az utóbbi közben kivette a kezemből az üres tálcát de utána Gulko után ment.
A falnak döntöttem a fejem. Kinéztem az egyik kissebb ablakon ami a folyosón volt. Elég sötét volt már úgy este 10 körül lehettünk. A palota lassan nyugovóra tér.
Még vártam úgy másfél órát. Addig nagyjából próbáltam feltérképezni a palotát az emlékezetem alapján több-kevesebb sikerrel. Aztán fogtam magam és be nyitottam a fekete ajtón.
Több mint 5K ! 😱 Nagyon köszönöm! ❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fanfic"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...