Mikor kinyitottam a szemem egy fehér palfon nézett vissza rám. Egy ágyban feküdtem. Fogalmam sincs, hogy hol vagyok vagy, hogy hogyan kerültem ide. A bal oldalam nagyon fáj. Elfordítottam a fejem balra. Merta ült mellettem egy széken. Kezében egy könyv amit elmerülten olvasott.
- Metra! - szólaltam meg erőtlenül.
- Loki! - kiáltott Metra és eldobta a könyvet. Fölém hajolt és megcsókolt. Meglepődtem de viszonoztam. Ajkai nagyon puhák voltak. Csokoládé ízük volt. Bár sokáig nem élvezhettem mert pár másodperc után eltávolodott tőlem.
- Nem azt mondtad pár napja, hogy ha az életed múlna rajta akkor sem csókolnál meg? - vigyorgtam.
- Lehet! De ha megmented az életem ez jár érte! - mosolygott és puszit nyomott a számra.
- Megmentettem az életed? - néztem értetlenül.
- Igen mert ha nem ugrassz be elém akkor azaz őr lelő. - válaszolt miközben felvette a könyvet.
- És után mi történt?
- Kinyírtam az őrt. Starkék értünk jöttek. Elláttam a sebed és most itt vagyunk. - magyarázta.
- Akkor te is megmemtetted az életem! - mondtam és felakartam ülni, de egy éles fájdalom hasított a bal oldalamba.
- Vigyázz! - nyomott vissza az ágyra - Alig két órája lőttek meg! Még friss a seb! - nézett agodó tekintettel - Még pihened kell!
- Testvér!!! - rontott be az idióta bátyám. És bármennyire utálom őt akkor egy nagyon nagyon nagyon kicsit örültem, hogy látom.
- Úgy örülök, hogy élsz! - rázta a vállam.
- Meglőtték! - csapta le Metra a kezét. Thor elszégyelte magát és ezért magunkra hagyot.
- Most jut eszembe! - kiáltott Metra és egy mozdulattal lerántotta rólam a takarót. Ekkor vettem észre, hogy nincs rajtam felső csak egy kötés ami a hasamon volt. Metrát ez most nem hozta zavarba mert elkezdte levenni rólam a kötést. Ujjaji óvatosan és finoman mozogtak. Szinte nem is értem őket. Mikor levette a kötést felkapott a mellettem lévő asztalról egy fa tálat amiben valami sárga kenőcs volt. A kenőcsöt a sebemre kente. Fájdalmasan szisszentem fel.
- Bocsi! de ettől sokkal gyorsabban fog gyógyulni - tette le a tálat és elkezdte újra be kötni a sebem. Miután végzett felkapott egy poharat.
- Ezt idd meg! - nyújtotta felém a zöld folyadékkal teli poharat.
- Mi ez? - méregettem miközben elvettem. Megszagoltam. Olyan szaga volt mint a záptojásnak.
- Az íze jobb mint az illata! - nevetett.
- Mit kapok ha megiszom? - vigyorogtam sármosan.
- Ha megiszod meglátod! - hajolt közelebb. Kacsintottam, nagy levegőt vettem és lehúztam fenékig a pohár tartalmát. Tényleg nem volt vészes az íze volt egy kis barack utóize. Azonban pár másodperc múlva elkezdtem szédülni Metrára néztem aki kivette a kezemből a poharat. Aztán megint elsötétült a világ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Börtön töltelékek/Loki ff. BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar"- Honnan ismerd a bátyámat? - kérdeztem vigyorogva. Lassan felemelte fejét és rám nézett. Szemében láttam a hatalmas dühöt. -Bocsi nagyon nem vagyok beszélgetős kedvemben! Meg ha az előbbi műsorból nem jött volna le, akkor mára elegem van az Odinso...